Атмосфера (қорытынды сабақ)
Тақырыбы: «Атмосфера»
Мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың атмосфера тақырыбы бойынша алған білімдерін қайталап, бекіту.
Дамытушылық: Атмосфера тақырыбын қайталай отырып, олардың білімдерін дамыту.
Тәрбиелік: Тапсырмаларды орындау барысында оқушыларға ұлттық ойындар туралы мәлімет беру, өзара сыйластыққа үйрету.
Сабақтың түрі: ойын түрінде
Сабақты ұйымдастыру формасы: фронтальді
Сабақты жүргізу әдіс - тәсілдері: репродуктивті, проблемалық
Құрал - жабдықтар: Интерактивті тақта, Жарты шарлар картасы, атлас
Сабақтың кезеңдері:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Тақырыпты бекітіп, қайталау кезеңі
3. Сабақты қорытындылау кезеңі
4. Бағалау кезеңі
5. Үй тапсырмасын беру кезеңі
Сабақтың барысы:
Мұнда екі топқа бөлінеміз және топ басшылары болуы керек. Оның атқаратын міндеттері: топтағы жұмысты ұйымдастыру, әр ойыншысына көмектесу
«Ұлттық ойындар»
Ойынның шарты. Әр топқа 4 сұрақтан қойылады. Көп дұрыс жауап берген топқа ұпай саны көп беріледі.
1 - сайыс. Аламан бәйге
“Термометр’’тобына
1. Ауаның құрамында кездесетін газдарды ата.
2. Ауа райы деген не?
3. Бұлттардың түрлерін ата.
4. Жер шарында неше жылу белдеуі таралған?
«Барометр» тобына
1. Атмосфера қанша қабаттан тұрады?
2. Жел қалай пайда болады?
3. Ауаның температурасын өлшейтін құралды ата
4. Тұман деген не?
2 - сайыс. Көкпар жарысы
Біздің келесі ойынымыз Көкпар ойыны. Бұл ойында берілген терминдер анықтама беру. Қай топ бұрын табады сол топ ұтады..
Атмосфера-
Атмосфералық қысым-
Жел-
Бұлт-
Ауа рай-
Климат-
Мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың атмосфера тақырыбы бойынша алған білімдерін қайталап, бекіту.
Дамытушылық: Атмосфера тақырыбын қайталай отырып, олардың білімдерін дамыту.
Тәрбиелік: Тапсырмаларды орындау барысында оқушыларға ұлттық ойындар туралы мәлімет беру, өзара сыйластыққа үйрету.
Сабақтың түрі: ойын түрінде
Сабақты ұйымдастыру формасы: фронтальді
Сабақты жүргізу әдіс - тәсілдері: репродуктивті, проблемалық
Құрал - жабдықтар: Интерактивті тақта, Жарты шарлар картасы, атлас
Сабақтың кезеңдері:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Тақырыпты бекітіп, қайталау кезеңі
3. Сабақты қорытындылау кезеңі
4. Бағалау кезеңі
5. Үй тапсырмасын беру кезеңі
Сабақтың барысы:
Мұнда екі топқа бөлінеміз және топ басшылары болуы керек. Оның атқаратын міндеттері: топтағы жұмысты ұйымдастыру, әр ойыншысына көмектесу
«Ұлттық ойындар»
Ойынның шарты. Әр топқа 4 сұрақтан қойылады. Көп дұрыс жауап берген топқа ұпай саны көп беріледі.
1 - сайыс. Аламан бәйге
“Термометр’’тобына
1. Ауаның құрамында кездесетін газдарды ата.
2. Ауа райы деген не?
3. Бұлттардың түрлерін ата.
4. Жер шарында неше жылу белдеуі таралған?
«Барометр» тобына
1. Атмосфера қанша қабаттан тұрады?
2. Жел қалай пайда болады?
3. Ауаның температурасын өлшейтін құралды ата
4. Тұман деген не?
2 - сайыс. Көкпар жарысы
Біздің келесі ойынымыз Көкпар ойыны. Бұл ойында берілген терминдер анықтама беру. Қай топ бұрын табады сол топ ұтады..
Атмосфера-
Атмосфералық қысым-
Жел-
Бұлт-
Ауа рай-
Климат-
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Қазақстанның табиғат зоналары. Орманды дала және дала зоналары (күнделікті сабақ жоспары)
Қазақстанның өсімдіктер мен жануарлар дүниесі тақырыбы бойынша алған білімдерін қайталап, бекіту.
Ұлттық ойындар
Оқушылардың сөздік қорын молайту, ауызекі сөйлеуге, сөйлем құрастыруға, тән дыбыстарды дұрыс айтуға, өзара сұхбаттасу дағдыларын дамыту
Тұрақты жел
Атырау қаласы, № 3 орта мектебінің география пәні мұғалімі Озғанбаева Гүлден Оразғалиқызы
Атмосфераның құрамы және құрылысы
Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы, Жабасақ орта мектебінің география пәнінің мұғалімі Қасымова Қарғаш
Атмосфера туралы түсінік
Атмосфера қабаты туралы ғылыми түсінік бере отырып, оның жер қабаттары ішіндегі ерекшелігі туралы ұғым қалыптастыру
Атмосфера-Жердің ауа қабаты
Байқоңыр қаласы, № 8 Ю.А. Гагарин атындағы мектептің География пән мұғалімі Қарлыбаев Октябрь Өзбекбайұлы Тақырып: Атмосфера-Жердің ауа қабаты. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға атмосфераны, оның бізді қоршап тұрған газ қабығы екендігін және оның құрамы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.