Тұрақты жел
Сынып: 6
Тақырыбы: Тұрақты желдер
Мақсаты:
Білімділік: Желдің түрлерімен таныса отырып, олардың пайда болуы мен сипатына тоқталу нәтижесінде жел туралы түсінікті қалыптастыру. Өткен сабақтардың негізінде бұлттың пайда болу себептері мен оның мазмұнын, маңыздылығын ұғындыру, желдің физикалық заңдылықтар негізінде пайда болатын құбылыс екендігін түсіндіру.
Дамытушылық: Жел өрнегін сыза отырып, есептеу жұмыстарын жүргізу арқылы оқушылардың жұмыс істеу біліктілігін арттыру.
Тәрбиелік: Атмосфераның құбылыстарымен танысу арқылы, оны қорғау мәселелерін қарастыру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақты ұйымдастыру формасы: фронтальды
Сабақты жүргізу әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, түсіндіру, баяндау, топпен жұмыс
Құрал - жабдықтар: Жарты шарлар картасы, атлас, суреттер, слайд, электронды оқулық
Негізгі ұғымдар:
Сабақтың кезеңдері:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
3. Жаңа тақырыпты меңгеру кезеңі
4. Жаңа тақырыпты бекіту кезеңі
5. Сабақты қорытындылау кезеңі
6. Үйге тапсырма беру кезеңі
7. Бағалау кезеңі
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық дайындығын тексеру.
2. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
І - тапсырма «Сиқырлы әріптер» оқушылар кестеде берілген әріптерді таңдап, соңында берілген сұрақтарға жауап береді:
1) Латынша кеңдік, жайылушылық?
2) Атмосфералық қысымды өлшейтін құрал?
3) Ауаның ылғалдылығын өлшейтін құрал?
4) Ауаның жер бетіне жақын қабатындағы булар су тамшыларына айналғанда нені түзеді?
5) 1м3 аудағы су буының нақты мөлшері?
6) 2 км биіктікке дейін түзілетін бұлт?
7) Аспанды бұлттың торлау дәрежесін не деп атайды?
8) 6км биікте пайда болатын бұлт?
9) Ауаның температурасын өлшейтін құрал?
10) Атмосфераның тропосферадан кейінгі қабаты?
11) Ауаның жерге түсіретін салмағы ауаның....?
12) Ең жылы ай мен ең суық айдың орташа температураларының айырмасы ауа температурасының?
А Б Г Т А Қ
Б Ш Т С Қ О
Сұрақтарға жауаптары:
1) Амплитуда
2) Барометр
3) Гигрометр
4) Тұман
5) Абсолют ылғалдылық
6) Қабат бұлт
7) Бұлттылық
8) Шарбы бұлт
9) Термометр
10) Статосфера
11) Қысымы
12) Орташа жылдық амплитудасы
Екі топ қанша сұраққа жауап берсе сонша ұпай жинайды
Тақырыбы: Тұрақты желдер
Мақсаты:
Білімділік: Желдің түрлерімен таныса отырып, олардың пайда болуы мен сипатына тоқталу нәтижесінде жел туралы түсінікті қалыптастыру. Өткен сабақтардың негізінде бұлттың пайда болу себептері мен оның мазмұнын, маңыздылығын ұғындыру, желдің физикалық заңдылықтар негізінде пайда болатын құбылыс екендігін түсіндіру.
Дамытушылық: Жел өрнегін сыза отырып, есептеу жұмыстарын жүргізу арқылы оқушылардың жұмыс істеу біліктілігін арттыру.
Тәрбиелік: Атмосфераның құбылыстарымен танысу арқылы, оны қорғау мәселелерін қарастыру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақты ұйымдастыру формасы: фронтальды
Сабақты жүргізу әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, түсіндіру, баяндау, топпен жұмыс
Құрал - жабдықтар: Жарты шарлар картасы, атлас, суреттер, слайд, электронды оқулық
Негізгі ұғымдар:
Сабақтың кезеңдері:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
3. Жаңа тақырыпты меңгеру кезеңі
4. Жаңа тақырыпты бекіту кезеңі
5. Сабақты қорытындылау кезеңі
6. Үйге тапсырма беру кезеңі
7. Бағалау кезеңі
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық дайындығын тексеру.
2. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
І - тапсырма «Сиқырлы әріптер» оқушылар кестеде берілген әріптерді таңдап, соңында берілген сұрақтарға жауап береді:
1) Латынша кеңдік, жайылушылық?
2) Атмосфералық қысымды өлшейтін құрал?
3) Ауаның ылғалдылығын өлшейтін құрал?
4) Ауаның жер бетіне жақын қабатындағы булар су тамшыларына айналғанда нені түзеді?
5) 1м3 аудағы су буының нақты мөлшері?
6) 2 км биіктікке дейін түзілетін бұлт?
7) Аспанды бұлттың торлау дәрежесін не деп атайды?
8) 6км биікте пайда болатын бұлт?
9) Ауаның температурасын өлшейтін құрал?
10) Атмосфераның тропосферадан кейінгі қабаты?
11) Ауаның жерге түсіретін салмағы ауаның....?
12) Ең жылы ай мен ең суық айдың орташа температураларының айырмасы ауа температурасының?
А Б Г Т А Қ
Б Ш Т С Қ О
Сұрақтарға жауаптары:
1) Амплитуда
2) Барометр
3) Гигрометр
4) Тұман
5) Абсолют ылғалдылық
6) Қабат бұлт
7) Бұлттылық
8) Шарбы бұлт
9) Термометр
10) Статосфера
11) Қысымы
12) Орташа жылдық амплитудасы
Екі топ қанша сұраққа жауап берсе сонша ұпай жинайды
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Геологиялық жыл санау және геохронологиялық кесте
Жердің даму кезеңдері, тау жыныстарының жасын анықтау туралы білім беру. Геохронологиялық кестемен таныстыру.
Географиядан күнделікті сабақ жоспары. Мұхит ағыстары
Су ағыстарының шаруашылықта пайдаланылуы туралы білім беру арқылы табиғат суын қорғау мәселелерін қарастыру.
Күнделікті сабақ жоспары, Ауа райы. Жердің Күнді айнала қозғалысының Жер бетіне жарық пен жылу таралуына әсері. Жылу белдеулері
Ауа-райы туралы түсінік бере отырып, оның өзгеру себептерін ашып, болжау түрлеріне тоқталу. Жердің күнді айнала қозғалысы параграфы материалдарын пайдалана отырып жарық пен жылудың таралу заңдылықтарына тоқталу.
Қазақстан аумағында атмосфералық қысымның, жауын-шашынның таралуы
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан аумағында атмосфералық қысымның, жауын-шашынның таралуы.
Жел (6-сынып)
Атырау қаласы, Еркінқала селосы, Еркінқала орта мектебінің география пәні мұғалімі Тлеумуханова Гулсим Тулегеновна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.