Еуразия материгінің ішкі сулары
География 7 сынып
Пән мұғалімі Акжигитов Е
Сабақтың тақырыбы:. Еуразия материгінің ішкі сулары.
Сілтеме: Оқулық, атлас карта, ғаламтор материалдары.
Жалпы мақсаттар: Өзендер, көлдер, жер асты сулары, тау мұздықтары, батпақтар туралы білу
және түсінігін айту.
Оқыту нәтижесі: Материктің ішкі суларының түрлерін, пайда болуын, айналымын, шаруашылықта пайдаланылуы туралы біледі.
Негізгі идея: Тақырыпты үйренуде оқушылар іс әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетелеу, бірін - бірі сыйлауға, жақсы қарым қатынас жасауға баулу.
Дереккөздер: Оқулық, ресурстар, қосымша ақпараттар, интернет желісі.
Топтық тапсырмалар беру.
І топтық тапсырма
І топ: Солтүстік мұзды мұхит алабы өзендерін сипаттау?
ІІ топ: Атлант мұхиты алабы өзендерін сипаттау?
ІІІ топ: Тынық мұхиты алабы өзендерін сипаттау?
ІV топ Үнді мұхиты алабы өзендерін сипаттау?
ІІІ топтық тапсырма
І топ Ішкі су ресурстарының ластану себептері анықтау?
ІІ топ Табиғаттағы су айналымын
суреттеу?
ІІІ топ Гидросферадағы тұщы су қорының орнын анықтау?
ІV топ Еуразия өзендерін кескін картаға түсіру?
Жеке жұмыс.
Су тақырыбына арналған мақал мәтелдер табу.
Өзін - өзі реттеу
Көп сөйлемей тыныш отыратын балдарды қозғау.
Сабақтың жүру барысы.
Мұғалімнің іс әрекеті
Ұйымдастыру
Оқушылармен амандасу.
Гидросфералық атаулар арқылы топқа бөлу.
Ой қозғау:
Ішкі су деген не?
Ішкі су ресурстарын пайдаланамыз ба?
Сұрақтар қою арқылы бүгінгі сабағымыздың тақырыбын ашып мақсатын түсіндіремін.
Толық нұсқасын жүктеу
Пән мұғалімі Акжигитов Е
Сабақтың тақырыбы:. Еуразия материгінің ішкі сулары.
Сілтеме: Оқулық, атлас карта, ғаламтор материалдары.
Жалпы мақсаттар: Өзендер, көлдер, жер асты сулары, тау мұздықтары, батпақтар туралы білу
және түсінігін айту.
Оқыту нәтижесі: Материктің ішкі суларының түрлерін, пайда болуын, айналымын, шаруашылықта пайдаланылуы туралы біледі.
Негізгі идея: Тақырыпты үйренуде оқушылар іс әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетелеу, бірін - бірі сыйлауға, жақсы қарым қатынас жасауға баулу.
Дереккөздер: Оқулық, ресурстар, қосымша ақпараттар, интернет желісі.
Топтық тапсырмалар беру.
І топтық тапсырма
І топ: Солтүстік мұзды мұхит алабы өзендерін сипаттау?
ІІ топ: Атлант мұхиты алабы өзендерін сипаттау?
ІІІ топ: Тынық мұхиты алабы өзендерін сипаттау?
ІV топ Үнді мұхиты алабы өзендерін сипаттау?
ІІІ топтық тапсырма
І топ Ішкі су ресурстарының ластану себептері анықтау?
ІІ топ Табиғаттағы су айналымын
суреттеу?
ІІІ топ Гидросферадағы тұщы су қорының орнын анықтау?
ІV топ Еуразия өзендерін кескін картаға түсіру?
Жеке жұмыс.
Су тақырыбына арналған мақал мәтелдер табу.
Өзін - өзі реттеу
Көп сөйлемей тыныш отыратын балдарды қозғау.
Сабақтың жүру барысы.
Мұғалімнің іс әрекеті
Ұйымдастыру
Оқушылармен амандасу.
Гидросфералық атаулар арқылы топқа бөлу.
Ой қозғау:
Ішкі су деген не?
Ішкі су ресурстарын пайдаланамыз ба?
Сұрақтар қою арқылы бүгінгі сабағымыздың тақырыбын ашып мақсатын түсіндіремін.
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Еуразияның ішкі сулары
Павлодар облысы, Ақсу қаласы №2 жалпы орта білім беру мектебі География пәнінің мұғалімі Алиева Бакыт Абилкайыровна
Тынық мұхиты
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, С. Сейфуллин атындағы №165 мектептің география пәнінің мұғалімі Жабагиева Гульсара Жұбаназарқызы
Евразияның ішкі сулары
Сабақтың мақсаты мен міндеттері - Евразия материгінің ішкі суларының алаптары, көлдері және мұз басу, көп жылдық тоң, жер асты сулары туралы географиялық заңдылықтарды зерттеу. - Өзен, көлдердің ерекшеліктерін айқындау, сипаттай білуге үйрену.
Еуразияның ішкі сулары
Алматы қаласы, «Шаңырақ» шағын ауданы, «Спорттағы дарынды балаларға арналған республикалық мектеп-интернаты» география пәні мұғалімі Муталипова Мейрамгуль Ергалиевна
Қазақстанның өзендері
Атырау облысы, Исатай ауданы, Х. Наубетов атындағы орта мектептің география пәнінің мұғалімі Жанғалиева Айнагүл
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.