Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Жаратылыстанушы ғалымдар

15 қараша 2015, Жексенбі
Категориясы: География
Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Аққу ауылы,
Лебяжі жалпы орта білім беру мектебінің география пәні мұғалімі
Камзина Гульдана Нурлановна

География 5 сынып
Мектеп оқу ісінің меңгерушісі:
Тақырыбы: Жаратылыстанушы ғалымдар
Мақсаты:
Білімділік: оқушыларды алғашқы жаратылыстанушы ғалымдардың еңбектері мен олардың ғылымға енгізген жаңалықтарымен, ол жаңалықтардың қазіргі кездегі рөлін түсіндіру.
Дамытушылық: оқушылардың жаратылыстану пәні бойынша ой - өрісін дамыту, танымдық қызығушылығын дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, тапсырмалар арқылы өз ізденіс дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік: оқушылардың өз ойын жеткізе білу, қарым қатынас жасауды үйрету. Жерге, қоршаған ортаға деген сүйіспеншілігін ояту.
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Сабақтың жоспары: 1 кезең – ұйымдастыру (2 мин)
2 кезең - үй тапсырмасын сұрау (15 мин) 5 кезең - үйге тапсырма беру. (2 мин)
3 кезең - жаңа тақырыпты меңгерту (19 мин) 6 кезең - қорытынды, бағалау. (2 мин)
4 кезең – білім мен икемділіктерін бекіту (5 мин)

Сабақ барысы:
Мұғалім әрекеті
Оқушымен амандасып, оқушының зейінін сабаққа аударады.
Үй тапсырмасын әр оқушыға карточка таратып, жауаптарына қарай тексеру және дәптерде орындаған кестені қарап шығу. Тапсырмалар:
1) Төмендегі сызбаны келесі тәртіппен толтыр: Табиғатты оқып үйренудің әдістерінің атауын жазу және әрқайсысының астына мысалдар келтіру.
2) Табиғаттанушыларға арналған қағидаларды жазыңыз:
•_________________________________________
•_________________________________________

1. Мұғалім оқушыларға сұрақтар қою арқылы оқушылардың тақырыпқа зейінін аударып, ой қозғайды: Табиғатты зерттеген қандай ғалымдарды білесіңдер? Олар қандай ғылыммен айналысты? Қандай жаңалықтар ашты?
Жаратылыстану ғылымын дамытуға үлес қосқан ғалымдар жайлы білім беру.

2. Қазақстаннан шыққан жарық жұлдыз Ш.Уәлиханов жайлы еңбектерін түсіндіру.

3. Оқулықпен жұмыс. Суреттерді қарастыру. Сұрақтар: Суреттерде не бейнеленген? Сендер қалай ойлайсыңдар, жаратылыстану ғалымдары енгізген жаңалықтардың өміршең болу себебі не? Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап қайтару. Өз пікірлерін тыңдау.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
8 641
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Дүниежүзінің Табиғат ресурстары және олардың түрлері
Дүниежүзінің Табиғат ресурстары және олардың түрлері
Табиғат ресурстары мен олардың жіктелуі, табиғат ресурстары түрлерінің дүние жүзі бойынша таралуы мен әркелкі орналасу туралы білімдерін беріп, жетілдіру
Өсімдіктердің көп түрлілігі мен маңызы (күнделікті сабақ жоспары)
Өсімдіктердің көп түрлілігі мен маңызы (күнделікті сабақ жоспары)
Жер бетіндегі өсіп тұрған өсімдіктердің барлығын өсімдік жамылғысы немесе флора дейміз. Қазіргі кезде жер бетінде шамамен 0, 5 млн өсімдік түрлері бар.
Механикалық қозғалыс (күнделікті сабақ жоспары)
Механикалық қозғалыс (күнделікті сабақ жоспары)
Адам қозғалыссыз өмір сүре ала ма? Қозғалыс дегеніміз не? Кеңістікте дененің салыстырмалы түрде басқа денеге қарағанда орналасқан жерін өзгертуі. Жалпы айтатын болсақ табиғаттағы кез келген өзгерісті қозғалыс деп түсінеміз.
«Шаруашылыққа сипаттама» бөлімі бойынша қайталау (күнделікті сабақ жоспары)
«Шаруашылыққа сипаттама» бөлімі бойынша қайталау (күнделікті сабақ жоспары)
Географиялық ой - өрісін дамыту. Жалпы оқу іскерліктерін үйрену, жалпы пәнге деген қызығушылығын арттыру, танымдық қызығушылығын дамыту, географиялық ойлауын қалыптастыру.
Информатика жұлдыздары (сайыс сабақ)
Информатика жұлдыздары (сайыс сабақ)
Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Қызылқоғам ауылы, С. Сатыбалдин атындағы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Жакупбекова Инкар Муратовна
10-cыныпқа күнделікті сабақ жоспары 68 сағат (жаратылыстану бағыты)
10-cыныпқа күнделікті сабақ жоспары 68 сағат (жаратылыстану бағыты)
10-cыныпқа күнделікті сабақ жоспары 68 сағат (жаратылыстану бағыты)
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×