Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Теңіздер мен көлдер

22 желтоқсан 2012, Сенбі
Категориясы: География
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы,
А. Жанпейісов атындағы №105 орта мектептің география пәнінің мұғалімі
Джубанова Н

Жаратылыстану 5 сынып
Тақырыбы: § 22 Теңіздер мен көлдер
Мақсаты:
Білімділігі: Дүниежүзілік мұхит пен оның бөліктері туралы білім беру
Дамытушылығы: Ойлау қабілетін дамыту
Тәрбиелігі:Қоршаған ортаға құрметпен қарап, оны аялауға, қорғауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:дәстүрлі сабақ
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі:түсіндіру, баяндау, сергіту сәті
Көрнекілігі:карта тірек сызбалар, кескін карта
Пәнаралық байланыс:тарих

Сабақтың барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушымен амандасу
ә) Оқушыларды түгелдеу
б) Оқушыларды төрт топқа бөлу

II. Үй тапсырмасын сұрау
Географиялық торша ойыны

Тынық мұхиты: 1. Мұхиттың ең терең жері?
2. Экватор маңында судың беткі температурасы?
3. Ұзындығы қанша метрге жететін киттер кездеседі?
4. Акулалардың ұзындығы қанша?
5. Мұхиттың орташа тереңдігі?

Атлант мұхиты:
1. Ең терең жері қалай аталады?
2. Қанша метр тереңдікте жатыр?
3. Дүние жүзілік балақ аулаудың қанша пайызы тиесілі?
4. Балық аулау кәсібімен қанша мемлекет айналысады?

Үнді мұхиты:
1. Негізгі бөлігі қай жарты шарда орналасқан?
2. Ең терең жері?
3. Суының температурасы қанша?
4. Тұздылығы қанша?
5. Қызыл теңіздің тұздылығы қанша?

Солтүстік Мұзды мұхиты 1. Салыстырмалы түрде суы қандай болып келеді?
2. Ең терең жері?
3. Өзендерін ата?
4. Дүниежүзілік мұхит дегеніміз не?

III. Үй тапсырмасын бекіту
Электронды оқулықтағы кескін картамен жұмыс

IY. Жаңа сабақ
Теңіз дегеніміз материктер мен аралдар арқылы бөлініп жатқан мұхиттың бір бөлігі. Дүниежүзілік мұхиттардан бізге 30-дан артық теңіздің атауы белгілі. Олардың жалпы саны59-ға жетеді.
Құрлықтар мен аралдарға жақын және алыста орналасуына байланысты ішкі, шеткі және арал аралық деп үшке бөлінеді.
Шеткі теңіздер ішкі теңіздерге қарағанда мұхитпен емін-еркін байланысқан. Негізінен құрлық пен мұхиттың аралығында аралдар немесе түбектер арқылы жарым-жартылай бөлініп жатады. Олардың шекарасы шартты түрде алынады. Мысалға:Араб, Баренц, Охот, Кариб, Жапон теңіздер.
Шығанақтар - мұхит, теңіз суларының құрлыққа сүйірлене немесе тереңірек ішке қарай енген бөлігі.

Y. Жаңа сабақты бекіту
Семантикалық карта
№ Атауы---------------- Теңіздер------------------------ Көлдер
1. Байкал ------------------------------------------------------+
2. Каспий -------------------+
3. Балқаш ------------------------------------------------------+
4. Жерорта -----------------+
5. Жапон -------------------+
6. Зайсан --------------------------------------------------------+
7. Қызыл -------------------+
8. Бурабай ------------------------------------------------------+
9. Алакөл --------------------------------------------------------+
10. Охот ---------------------+

YI. Оқушыларды бағалау
YII. Үйге тапсырма беру
§ 22 Теңіздер мен көлдер. Кескін картамен жұмыс
19 490
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Дүниежүзілік мұхит, оның бөліктері
Дүниежүзілік мұхит, оның бөліктері
Жер шарының үлкен бөлігін алып жатқан су айдыны – дүниежүзілік мұхит деп аталады. Дүниежүзілік мұхиттың жалпы ауданы 361 млн км ² Дүниежүзілік мұхит 4 мұхиттан тұрады.
Теңіздер мен көлдер
Теңіздер мен көлдер
Қызылорда облысы, Арал ауданы, Қосжар ауылы, №67 орта мектебінің география пәні мұғалімі Есепбаев Досбол
Үнді мұхиты. Тынық мұхиты
Үнді мұхиты. Тынық мұхиты
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы, Ганюшкин селосы, Б. Бегалиев атындағы орта мектептің география пәнінің мұғалімі: Баймурзаева Бибігүл Ержанқызы
Дүниежүзілік мұхит
Дүниежүзілік мұхит
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, Солнечный поселкесі, №28 Абай атындағы жалпы орта білім беретін мектептің тарих-география пәні мұғалімі Сманова Гүлназ Сантаевна
Мұхиттар. Жанартаулар, ыстық бұлақтар, гейзерлер
Мұхиттар. Жанартаулар, ыстық бұлақтар, гейзерлер
Қостанай облысы, Арқалық қаласы, Жалғызтал ауылы, Т.Әубәкіроа атындағы жалпы негізгі білім беретің мектебінің география пәні мұғалімі Искаков Нұрлыбек Нұржанұлы
Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері
Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері
Сабақтың мақсаты: а) білімділік: оқушыларға «дүниежүзілік мұхит», «материк», «арал», «түбек», «теңіз», «шығанақ», «бұғаз» ұғымдарын түсіндіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×