Заттардың пайда болуы мен оларға қол жеткізу
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: «Заттардың пайда болуы мен оларға қол жеткізу»
Сабақтың барысы:
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
Сабақтың тақырыбы: «Заттардың пайда болуы мен оларға қол жеткізу»
Бөлім: | 6.2А Заттар және материалдар |
Педагогтің аты-жөні: | Кулбаракова Фариза Киынгалиевна |
Күні: | 5.12.2022 |
Сыныбы: | Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Заттардың пайда болуы мен оларға қол жеткізу |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 6.3.3.1 жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау |
Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушылар үшін: Табиғи және жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтауды үйренеді Көпшілік оқушылар үшін: Жасанды материалдарға қарағанда табиғи материалдардың артықшылығы қандай екенін түсінеді Кейбір оқушылар үшін: Табиғи материалдардың кемшілігі қандай екенін біледі |
Сабақ кезеңі/ Уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушы лықты ояту. 7 мин. | І.Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру -Сәлем достым! (амандасады) -Сен қалайсың? (иықтарынан қағады?) -Қайда болдың?(құлақтарынан тартады) -Мен сені сағындым (қолдарын жүректеріне қояды) -Сен келдің!(қолдарын жаяды) -Жақсы болды! (Құшақтайды) ІІ. Өткен тақырыпты қайталау. 1.Тұрмыстық химия агрегаттық күйіне қарай қандай топтарға бөлінеді? А)қатты,сұйық, аэрозоль; Ә) жұмсақ, иілгіш, майысқақ; Б) су, тас, газ. 2. Мыналардың қайсысы аэрозоль өніміне жатады? А) ; Ә) ; Б) . 3. бұл ненің шартты белгісі? А)улы заттардың; Ә) қоздырғыштардың; Б) қоршаған ортаға зиян. 4. Тұрмыстық химия өнімдері қауіптілік деңгейіне қарай неше топқа бөлінеді? А) 2; Ә) 4; Б) 5. 5. Химия өнімдерін пайдаланудағы қауіпсіздік ережелері: А) Химиялық заттарды иіскеуге болмайды; Арнайы көзілдірік, резенке қолғап кию керек; Өзіңе таныс емес тұрмыстық химия өнімдерін ересектердің көмегінсіз пайдалануға; Кез келген тұрмыстық химия өнімдерін тағамдардан алыс ұстау; Ә) Химиялық заттарды иіскеуге болады; Өзіңе таныс емес тұрмыстық химия өнімдерін ересектердің көмегінсіз пайдалануға болады; Кез келген тұрмыстық химия өнімдерін тағамдардан жақын ұстау. Б) Өнімді кез келген жерден алуға болады; Химиялық өнім құйған ыдысты пайдалана беруге болады; Өнімнен босаған ыдысты өртеуге болады. Жұптық бағалау | 1.Мұғаліммен амандасады. 2. Ынтымақтастық ат мосферасын орнатады. 3. Өткен тақырып бойынша тест сұрақ тарына жауап береді. 4. Жұптық бағалау жүргізеді. | Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Үй тапсырмасының әр дұрыс жауапқа 1 балл Барлығы 5 балл | (Қазіргі жағдайда) ДК экраны Оқулық, дәптер, қалам, қобдишаға салынған табиғи, жасанды, синтетикалық заттардың үлгілері Табиғи, жасанды, синтетикалық заттар https://learningapps.org/watch?v=peopjrhxt22 |
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Жасанды ортадағы қауіп - қатер (презентация сабақ)
«Сиқырлы айналу» жылулық шеңбері. «Мен және аспан» Адамның тіршілік ортасы Табиғи (табиғат) Жасанды (адам қолымен жасалған) Жанды Жансыз
Органикалық қосылыстар жөнінде түсінік
Органикалық қосылыстардың құрылыстары мен құрылымдары, қасиеттері, қолданылуы және әр қайсысының ерекшеліктері туралы білімдерін бекіту.
Табиғи материалдардан бұйымдар жасау
Табиғи материалдар туралы ұғымдарын қалыптастыру. Оқушылардың ойлау, іскерлік, шеберлік қабілеттерін дамыту.
Денелер. Заттар. Құбылыстар
Адамды қоршаған нәрселер – денелер → табиғи денелер, жасанды денелер. Табиғи денелер → Ай, Күн, жұлдыз, бұлт, тас, аң, құс және адам
Денелер, заттар, құбылыстар
Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы бастауыш сынып мұғалімі Маденова Эльмира Кайратовна
Қазақстанның экономикалық географиялық жағдайы және табиғи ресурстық әлуеті
Байқоңыр қаласы, № 8 Ю.А. Гагарин атындағы мектептің География пән мұғалімі Қарлыбаев Октябрь Өзбекбайұлы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.