Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Сыйкәделік шертер аспабы

25 қаңтар 2015, Жексенбі
Категориясы: Ғылыми жұмыс
8 сынып оқушысы Бекназаров Ерболат

Оқушылардың шығармашылық жоба ісін жүргізу дәптері.
Тақырыбы: Сыйкәделік шертер аспабы
Жобаның мақсаты: 1. Оқушылардың теориялық материалдарды терең ұғындыру
2. Тапсырманы орындауға бағытталған ой, еңбек, технологиялық іс - әрекеттерді дұрыс жүргізе білуге үйрету;
3. Оқушы мен мұғалім арасындағы шығармашылық қарым - қатынас жүйесін қалыптастыру.
4. Атқарған істерінен қанағат алуын көздеу.
Барысы:
Технология кез - келген өндіріс саласында белгілі бір өнімді жасап шығару үшін атқарылар жұмыстың, ережелердің және дағдылардың жиынтығы дейтін болсақ, «Технология пәнінде оқушыларды шығармашылықпен жұмыс жасауға бейімдеу» тақырыбының « Жоба» зерттеу нысаны мұғалімнің жұмысының жинақталуы және белгілі бір нәтижеге бағытталуын көздейді. Сонымен қоса оқушының ізденіс, зерттеу, дамыту жұмысын жүйелі түрде жүргізуіне үлкен көмегін тигізеді.
«Жоба» ізденіс жұмысы реттілікті және « Не істеймін, қалай істеймін, кімдер үшін» деген сұрақтарға оңай жауап табуға көмектеседі. Жобаның құрылымын әр тарауға арнап белгілі бір бөлігін өзгертуге болады. Одан жоба жүйесі бұзылмайды. Өйткені «Конструкциялық металл материалдарды өңдеу технологиясы» тарауы мен «Сәндік қолданбалы өнер технологиясы» тарауы жобасы бөлек, «Жеміс - көкөніс дақылдарына» арналған, кәсіпке арналған жобалар бөлек болады.
Нәтижесі:
- Оқушы өз бетінше алдына мақсат қоя біледі, оны орындауға, жеке ізденіс жұмысын жүргізуді үйренеді.
- Оқушының жобаны өз бетінше таңдай алады.
- Ізденушілік, зерттеушілік қызығушылығы көбейеді;
- Жүйелі жұмыс көрсете алуы, нәтижеге толық жетуі көзделеді.
Тарау бойынша өтілетін әр сабақта, сол тақырыпты шығармашылық жұмысқа қалай айналдыру керек екендігі жөнінде түсінік беріліп отырылады.
Шығармашылық ізденіс жобасын негіздеу. Тарау бойынша өтілген тақырыптарға тоқталып жоба таңдау.

Шығармашылық жоба дәптерімен жұмыс
Жобаның негізгі бөлімдері
1) Жобалау ізденіс кезеңі
2) Шығармашылық әрекет ету кезеңі
3) Жобаны нақтылау және қорғау
І. Жобаның ізденіс кезеңі
1) Таңдалған жобаға тақырыбын анықтау және нақтылау. Аты........ Сый - кәделік шертер аспабы........
2) Жобаға қарасты бірнеше идеялар қарастыру
№1) Пластик материалынан жасау
2) Көлемін үлкен етіп жасау
№3) Кіші көлемде, ою өрнектер мен әрленген
3) Әр түрлі нұсқаның біреуін таңдау және талдау
нұсқа №3
4) Бұйымның жан - жақтылығы қызметі жоқ.
ІІ. Шығармашылық әрекет ету кезеңі
3) Бұйымның конструкциялаумен дайындау процесін жазып көрсету.
1. Материал таңдау
а) ағаш
б) ішек (жилка)
в) әрлеу жапсырма қағаздары
г) желім
4). Сызбасын түсіру
5. Қажетті құрал жабдықтар:
а) қалам, б) сызғыш,
в) ара г) қысқыш
д) зімпара қағазы ж) кескіш құрал
з) түрпі
6. Экологиялық сараптау:
а) Таза ағаш материалынан жасалған, адамға, қоршаған ортаға зияны жоқ.
7. Экономикалық есептеу:
Материал: Ағаш (қарағай)- қалдық материал
Жапсырма қағаз өлшемі: 25см - 50 теңге
Ішек өлшемі: 1, 5метр - 50 теңге. Желім 1құты - 80 теңге
Жалпы шығын: 180тг.

ІІІ. Жобаны нақтылау және қорғау
Бұйымның аты: Шертер аспабы
Атқаратын қызметі: Сый - кәделік бұйым
Сен ойлап тапқан бұйым немесе өзгертілуі тиіс бөлімі: Ұлттық аспаптардың шағын түрі
1. Өзектілігі:
а) Шертер аспабының сый - кәделік түрі көп емес
б) Көп адамдар аспап туралы біле бермейді
2. Мақсаты:
а) Аспап туралы, оның қолданылуы жөнінде халыққа насихаттау
б) Шертер аспабы мен орындалатын әуен түрлерін зерттеу
3. Жасау технологиясы және эстетикасы:
а) құрылысы қарапайым,
б) оңай жасалады,
в) ағаш материалын табуға болады.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
4 386
0
  • 20
1 дауыс


Жаңалықтар
Жоспарлау әдісі туралы түсінік
Жоспарлау әдісі туралы түсінік
Бастауыш сынып мұғалімі Воронова Күләйім Бексұлтанқызы
Жоба әдісі бастауыш сынып оқушылар шеберлігі мен зерттеу дағдыларын қалыптастыру құралы ретінде
Жоба әдісі бастауыш сынып оқушылар шеберлігі мен зерттеу дағдыларын қалыптастыру құралы ретінде
Ақмола облысы, Ерейментау ауданы. Бастауыш сынып мұғалімі Динара Қайырбекқызы
Ою-өрнектің мәні мен мағынасы
Ою-өрнектің мәні мен мағынасы
Орындаған: 4 сынып оқушысы: Ящук Анна Жоба жетекшісі: Байбатырова Г. М.
Шертер аспабын жасау технологиясы
Шертер аспабын жасау технологиясы
Ақтөбе облысы, Алға ауданы, №4 Алға орта мектебінің технология, сызу пәнінің мұғалімі Мухатаев Асылан Балықбайұлы
Бидай өсіру
Бидай өсіру
СҚО, Уәлиханов ауданы, Бидайық орта мектебі Жобаның авторы: Ибраева Толқын, Салықбаева Тамила Жетекшісі: Касимова Райхан Баймырзақызы
Шығармашылық жоба жасау ерекшеліктері
Шығармашылық жоба жасау ерекшеліктері
Шығармашылық жоба - әр оқушының жыл бойы мұғалімнің көмегімен орындайтын, өзіндік жұмысы, басқаша айтқанда, технология пәні бойынша жүргізілетін бақылау жұмысы.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×