Педагогикалық технологиямен ұштасқан сабақ
Педагогикалық технологиямен ұштасқан сабақ
«Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары» тақырыбы бойынша алған білім деңгейін тексеру және бекіту сабағы
Мақсаты: а) «Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары» тақырыбынан алған білімдерін қорытындылау, бекіту;
б) оқылған материалдардың ең негізгісін бөліп шығара білу, ұғымдарды салыстыру, жалпылауға, қорытынды шығара білу дағдыларын дамыту;
в) іскерлікке, байқампаздыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: тірек - сызбалар слайдтар арқылы көрсетіледі, фенолфталейн сіңірілген қағаздан жасалған гүл (3 дана), ассодасы ерітіндісімен толтырылған пульверизатор, шыны
таяқша, спиртшам, сіріңке, стақан, сынауықтар, тексеру жауаптар.
Реактивтер: фенолфталейн, диэтил эфирі, йод ерітіндісі, тұз қышқылы, натрий гидроксиді.
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ. Қайталау.
І кезең. Оқушылардың назарларын сабаққа аудару.
Оқушылар 3 топқа бөлінген.
1 - сайыс. «Химиялық ой жинау»
Мағынасын аш
І топ - жай зат, күрделі зат, оксидтер.
ІІ топ - тотығу дәрежесі, негіздік оксид, қышқылдық оксид.
ІІІ топ – негіздер, қышқылдар, тұздар.
ІІ кезең. Мүшелерін жина.
«Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары» тақырыбы бойынша алған білім деңгейін тексеру және бекіту сабағы
Мақсаты: а) «Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары» тақырыбынан алған білімдерін қорытындылау, бекіту;
б) оқылған материалдардың ең негізгісін бөліп шығара білу, ұғымдарды салыстыру, жалпылауға, қорытынды шығара білу дағдыларын дамыту;
в) іскерлікке, байқампаздыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: тірек - сызбалар слайдтар арқылы көрсетіледі, фенолфталейн сіңірілген қағаздан жасалған гүл (3 дана), ассодасы ерітіндісімен толтырылған пульверизатор, шыны
таяқша, спиртшам, сіріңке, стақан, сынауықтар, тексеру жауаптар.
Реактивтер: фенолфталейн, диэтил эфирі, йод ерітіндісі, тұз қышқылы, натрий гидроксиді.
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ. Қайталау.
І кезең. Оқушылардың назарларын сабаққа аудару.
Оқушылар 3 топқа бөлінген.
1 - сайыс. «Химиялық ой жинау»
Мағынасын аш
І топ - жай зат, күрделі зат, оксидтер.
ІІ топ - тотығу дәрежесі, негіздік оксид, қышқылдық оксид.
ІІІ топ – негіздер, қышқылдар, тұздар.
ІІ кезең. Мүшелерін жина.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сарамандық жұмыс, Оттекті органикалық қосылыстарға сапалық реакция тақырыбы бойынша эксперименттік есептерді шешу
қанықпаған көмірсутектердің, үлкен молекулалық қосылыстардың, мұнай өнімдерінің, спирттердің, карбон қышқылдарының өкілдерңн анықтау барысында оқушылардың білімдерін жүйелеп, таным - ой әрекеттерін, икемділіктерін дамыту.
Химиядан күнделікті сабақ жоспары 10 сынып
Химияның бастапқы ұғымдарын, бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын, химиялық қасиеттерін қайталау; Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын анықтай білу.
Бейорганикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыстар
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Мұнайшы селосы, № 7 орта мектебінің химия пәні мұғалімі Ағишанова Ақзейнеп
Химиялық элементтер, атом молекулалар. Д. И. Менделеевтің периодтық заңы, периодтық жүйенің құрылысы
Астана қаласы ЖШС « Медициналық – техникалық колледж» Биология химия пәндерінің оқытушысы Сатпаева Мағрипа Мағзұмқызы
Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын қорытындылау
Қарағанды облысы, Қарағанды қаласы, Октябрь ауданы №61 жалпы білім беретін орта мектебі Химия пәні мұғалімі Уралбаева Қызғалдақ Ризабекқызы
Беорганикалық қосылыстар кластары бойынша қайталау
Бейорганикалық қосылыстар туралы білімді пысықтау, бір-бірімен генетикалық байланысын көрсететін реакция теңдеулерін жаза білу, формулаларды ажыратып, заттарды атай білу, тарау бойынша білімдерін бекіту. Жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу,
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.