Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын қорытындылау

26 ақпан 2013, Сейсенбі
Категориясы: Химия
Сабақтың тақырыбы: Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын қорытындылау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың бейорганикалық қосылыстардың кластары жөніндегі білімдерін жүйелеп, қорытындылау, өз бетімен жұмыс істей отырып, білімдерін тереңдету.
Дамытушылық: Жоспарды пайдалана отырып, өз бетінше жауап беру біліктілігін қалыптастыру. Тұлғаның танымдық қабілеттерін, яғни ынтасын, ойлауын арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамыту.
Тәрбиелік: Пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып, еңбекке, білімге құштарлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: таблица, схема, суреттер. тапсырма жазылған таратпа материалдар, жауап парақтары,“Бағалау” кестесі, флипчарттар, бейнебаяндар, семантикалық карта, периодтық жүйе.
Пәнаралық байланыс:биология, физика, математика, қазақ тілі, бейнелеу.
Сабақтың түрі: қорытындылау сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: СТО, деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. I кезең – « Қайталау – білім анасы» ой қозғау
3. II кезең – «Сиқырлы гүл» ойыны
4. III кезең – « Химиялық эстафета»
5. IV кезең – «Химик сараман»
6. V кезең – « Деңгейлік тапсырма»
7. Химия және денсаулық
8. Бекіту кезеңі «Семантикалық карта»
9. Үйге тапсырма беру
10. Оқушыларды бағалау

1. Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу, түгендеу, оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Ал енді оқушылар бүгінгі сабағымыздың ұраны: «Оқығаныңды айтпа, тоқығаныңды айт» дей отырып сабағымызды бастаймыз.
2. 1. «Қайталау – білім анасы» ой қозғау: Өткен тарауда бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын қарастырғанда: оксидтер, қышқылдар, тұздар және негіздермен таныстық. Сондықтан осы бейорганикалық қосылыстарды еске түсіру, қайталау мақсатында оқушылардың білімдерін жүйелеу үшін әр түрлі бақылау жұмыстарын жүргізу. Оксидтер, негіздер, қышқылдар, тұздар құрамы, алынуы, жіктелуі, қолданылуы туралы қысқаша ой толғап тақтада берілген тапсырмаға қарап оқушыларға алдымен ой тастап, сұрақтар қоя отырып, мысалдар келтіре отырып ағашты гүлдендіру.
1. Оксидтер дегеніміз не? Жіктелуі.
2. Негіздер дегеніміз не? Жіктелуі
3. Тұздар дегеніміз не және қандай түрге жүктеледі?
4. Қышқылдар дегеніміз не?
5. Негіздік оксидтер дегеніміз не?
6. Қышқылдық оксидтер дегеніміз не?
7. Екідайлы оксидтер дегеніміз не?
8. Қышқылдар қандай түрге жіктеледі?
9. Негіздік оксидтер сумен әрекеттесіп не түзеді?
10. Негіздік және қышқылдық оксидтер өзара әрекеттескенде не түзеді?

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
9 259
0
  • 20
1 дауыс


Жаңалықтар
Бейорганикалық қосылыстардың арасындағы генетикалық байланыс
Бейорганикалық қосылыстардың арасындағы генетикалық байланыс
Бейорганикалық қосылыстардың арасындағы генетикалық байланыстардың терминологиялық сөздерді ағылшын тілінде меңгереді. Химиялық реакция теңдеулерін теңестіру арқылы жылдамдыққа үйренеді. Құрамын, маңызын және өмірде қолданылуын талқылайды.
Химиядан күнделікті сабақ жоспары 10 сынып
Химиядан күнделікті сабақ жоспары 10 сынып
Химияның бастапқы ұғымдарын, бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын, химиялық қасиеттерін қайталау; Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын анықтай білу.
Қышқылдар
Қышқылдар
Бейорганикалық қосылыстардың бір өкілі - қышқылдар, олардың құрамы, жіктелуі, химиялық қасиеттері, қолданылуы, маңызы мен зияны туралы түсінік қалыптастыру.
Педагогикалық технологиямен ұштасқан сабақ
Педагогикалық технологиямен ұштасқан сабақ
Ақтөбе облысы, Алға ауданы, А. Байтұрсынов атындағы ОМ химия - биология пәні мұғалімі Душаева Багдагүл Шанапиевна
Химиялық элементтер, атом молекулалар. Д. И. Менделеевтің периодтық заңы, периодтық жүйенің құрылысы
Химиялық элементтер, атом молекулалар. Д. И. Менделеевтің периодтық заңы, периодтық жүйенің құрылысы
Астана қаласы ЖШС « Медициналық – техникалық колледж» Биология химия пәндерінің оқытушысы Сатпаева Мағрипа Мағзұмқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×