Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Генетика және оның даму тарихы

21 желтоқсан 2014, Жексенбі
Категориясы: Химия
Сабақ тақырыбы: Генетика және оның даму тарихы
Сабақтың мақсаты: генетика ғылымы туралы жалпы мағлұмат беру және оның даму тарихы туралы мәліметтерді тұжырымдау.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік:– білім алушыларға генетика ғылымының пайда болуы және дамуы туралы түсінік беру;
- генетик ғалымдардың еңбектерімен таныстыру;
- генетикалық заңдылықтар жайлы түсінік беру және ақпаратты білім алушылардың сыни тұрғыдан бағалай білу дағдысын қалыптастыру.
Дамытушылық:– әртүрлі тапсырмалар орындауда ойлау, саралау қабілеттерін дамытып, ғаламтордағы ақпараттардың өзектісін реттей білу дағдысын жетілдіру;
– бұрынғы білімдерін жаңа біліммен ұштастыру және мәтінмен өз бетінше жұмыс жасау дағдысын дамыту.
Тәрбиелік:– тақырып арқылы биология пәніне қызығушылығын арттыру;
– бірлескен жұмыс кезінде білім алушылардың ұйымшылдығы мен таным әрекеті барысындағы қарым - қатынас жасау шеберлігін қалыптастыру;
– топпен жұмыс, бірлескен жұмыс істеу арқылы білім алушылардың бір – бірінің пікірін тыңдай білу дағдысын және өз болжамдарын шығармашылықпен жеткізу қабілеттерін жетілдіру.
Сабақ типі: жоба жасау арқылы жаңа білім беру. (мәтін, слайд, сызба – нұсқа)
Сабақ түрі: дәстүрлі емес сабақ
Сабақ әдістері: сұрақ – жауап, әңгімелесу, тесттік тапсырмалар, презентация жасау.
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі қағаз, ғаламтор, компьютер, принтер.

Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқытушының сөзі: Сәлеметсіздер ме, құрметті студенттер және қонақтар! (1 мин)

ІІ. Топқа бөлу. Қима қағаздарда жазылған сөздерді таңдап алып, 4 топқа бөлінеді. (2 мин)
І топ: «Жасуша»
ІІ топ: «Цитология»
ІІІ топ: «Митоз»
ІV топ: «Ядро»

ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру: (5 мин)
Оқытушының сөзі: Сабағымыздың тақырыбын анықтау үшін алдарыңыздағы сөзжұмбақты шешіп көрелік. Осы сөзжұмбақта өткен тақырып бойынша сұрақтар берілген.

1. Алғашқы рет қарапайым микроскоп жасап, жасушаларды анықтаған кім?(Гук)
2. 1945 жылы жасушаның құрамында ЭПТ – ды кім дәлелдеді?(Портер)
3. 1831 жылы өсімдік жасушаның ядросын анықтаған ғалым.(Броун)
4. ХІХ ғасырда жасуша теориясының негізін қалаған неміс зоологтарының бірі. (Шлейден)
5. Өсімдік әлемін зерттейтін жалпы биологияның бөлімі, қазіргі заманда жеке ғылым
(Ботаника)
6. Ядролы жасушалардың бөліну тәсілі қалай аталады? (Митоз)
7. Тірі организмдер табиғатқа өзара және қоршаған орта жағдайларымен үнемі күрделі байланыста, оларды қорғау және сақтау әрі тиімді пайдалану мәселелерін қандай ғылым зерттейді? (Экология)
8. Жасуша бөлінуінің бір фазасы: ядро көлемі үлкейіп, ядрошық және ядро қабықшасы ыдырайды, хромосомалар ширатыла бастайды. (Профаза)

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
4 235
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Молекулалық биология және медициналық генетика пәні және міндеттері, даму тарихы
Молекулалық биология және медициналық генетика пәні және міндеттері, даму тарихы
Студенттерге молекулалық биология, медициналық генетика пәнінің міндеті, негізгі даму кезеңдері туралы білім беру.
Биологиядан қолданбалы курстың күнтізбелік - тақырыптық жоспары
Биологиядан қолданбалы курстың күнтізбелік - тақырыптық жоспары
Биологиядан оқу бағдарламасына сай алған білімдерін әрі қарай жетілдіру мақсатында қарастырылады.
Генетика тарауын қорытындылау
Генетика тарауын қорытындылау
Көкшетау қаласы, М. Ғабдуллин атындағы №3 көптілде оқытатын кәсіби мектеп гимназиясының биология пәні мұғалімі Жусубалина А.Б.
Генетика мен селекция
Генетика мен селекция
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға генетика мен селекцияның өзара байланыстарын көрсету арқылы этномәдени, экономикалық, экологиялық білім бере отырып, құзыреттіліктерін дамыту.
Генетиканың қысқаша даму тарихы
Генетиканың қысқаша даму тарихы
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, "Бейнеу орта мектебі " ММ - нің биология пәні мұғалімі Сауле Шаханова
Цитология. Цитологияның міндеттері
Цитология. Цитологияның міндеттері
Атырау қаласы, №36 орта мектептің биология мұғалімі Рахимова Альмира Мелисқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×