Құпия агентінің шытырмандары
Құпия агентінің шытырмандары
Сабақтың типі: 8 - сыныптың химия курсы бойынша білімді жалпылау және жүйелеу
Мақсаты: 8 - сыныптың химия курсы бойынша жалпылау
Міндеті:
1. Білімділік: курстың негізгі тақырыптары бойынша қайталау және бекіту, алған білім дәрежесін тексеру
2. Дамытушылық: пәнге деген қызығушылығын дамыту, эрудициясын, ойлау қабілетін, анализ жасауға, қорытынды жасап анық жеткізе білуге үйрету
3. Тәрбиелілік: жеке тұлға ретінде қалыптастыру, топпен бірге жұмыс жасауға үйрету. Байқағыштыққа, топ арасында жұмыс істеген кезде сыпайылылыққа және өзгенің жауабын тыңдауға үйрету.
Көрнекі құралдар мен материалдар: Ұран жазылған сөз, үлестірмелер, номірленген алфавит, тапсырмалар, жауап парағы, телеграмма, құпия агенттері үшін код номері мен аттары бар куәлік.
Ұран: “Жеңу үшін - білім керек, істей білу керек, ойлай білу керек.”
Сабақтың жоспары:
1. Ұйымдастырушылық бөлім
2. Топты таныстыру
3. Дайындық бөлімі
4. Тапқырлыққа тапсырма
5. Шапшаңдық пен ептілікке тапсырма
6. Шифрдың жеткізілу уақытын анықтау
7. Телефон номерін анықтау
8. Парольді анықтау
9. Шифрды шешіп көр
10. Қорытындылау
Сабақ барысы
Мұғалім оқушыларды екі топқа бөліп, оларға реттік санмен нөмір тағайындалады. 001, 002, 003 және т. б. (топтың бөліну санына қарай.) Әр топ өзінің жетекшісін таңдайды. Сабақты бағалап қорыту үшін сарапшы таңдалып, бағалау парағы беріледі. Бағалауға жоғары сынып оқушысын немесе ата - анадан шақыртып қоюға болады.
Мұғалім: Балалар, сіз бәріңізде теледидардан детективті фильм көруді ұнатасыңдар. Сіздерге жақсы таныс тыңшы батырларды атаңдаршы? / Джеймс Бонд, Шерлок Холмс, Ниро Вульд, Эркюль Пуаро және т. б / Ал сіздер өздерің тыңшы болғыларын келе ме, олай болса бір сабаққа тыңшы болып көрейікші? Менің ойымша болады. Бүгін біздер құпия агенті боламыз, яғни құпия ұйымның қиын да шырмалаң тізбектің аралық звеносы болып, құнды ақпаратты алып, және оны жіберуіміз керек. Алдымен сабағымыздың тақырыбын анықтап алайық. Мына карточкада бір жазу бар. Осыған мұқият қарап, үш сөзден тұратын тақырыбын тауап оқыңыздар.
Карточка: ҚҰШЫАПИЯ ГЕНТЫРТІМАНДАНІҢ РЫ
Өте дұрыс, бұл сабағымыздың тақырыбы: Құпия агентінің шытырмандары.
Олай болса шытырман басталады. Құпия агенті болу үшін сіздер оқыту курсынан өтіп, түрлі сәйкес сұрақтарға жауап берулеріңіз керек. Сіздер құпия агенті бола аласыздар ма екен, қазір тексереміз.
Кез келген құпия агенті болу үшін, сіздер өз жұмыстарыңызды жақсы орындауда қандай қасиет керек деп ойлайсыңыздар? (Оқушы жауаптары батырлық, ептілік, ақылдылық тапқырлық, шыдамдылық, шапшаңдық және т. б.) Әрине өте дұрыс, енді мен сіздердің тапқырлықтарыңызды тексергім келеді. Бірінші байқауды бастаймыз.
1 - тур: Тапқырлыққа тапсырма.
2 топ химиялық сұрақтарға жауап беру керек. Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай алады. Егер де топ дұрыс жауап бере алмаса, онда қарсы топ жауап беріп, 1 ұпай табуына болады.
1. Шынының балқуы қандай құбылысқа жатады?
2. Атом молекулалық ілімді жасаған ғалым?
3. Атом құрамындағы бейтарап бөлшек?
4. Скандинавия аралының құрметіне аталған элемент?
5. Сүттің ашуы қандай құбылыс?
6. Қандай су дем шығарудан лайланады?
7. Қай элемент жетіспеуінен тіс ауруына ұшыратады?
8. Құрамында кіретін заттың бөлшектерін жай көзбен көруге болатын қоспа қандай қоспа деп аталады?
9. Бір ғана химиялық элемент бірнеше жай зат түзе алатын құбылыс?
10. Қышқылдар мен сілтілерде өзінің түсін өзгертетін заттар?
Балалар, сіздер бірінші байқаудан жақсы өттіңдер. Менің ойымша құпия агенті тапқыр болып қана қоймай, тез және епті болу керек. Олай болса, екінші байқауды бастайық.
Құпия агентінің шытырмандары. жүктеу
Сабақтың типі: 8 - сыныптың химия курсы бойынша білімді жалпылау және жүйелеу
Мақсаты: 8 - сыныптың химия курсы бойынша жалпылау
Міндеті:
1. Білімділік: курстың негізгі тақырыптары бойынша қайталау және бекіту, алған білім дәрежесін тексеру
2. Дамытушылық: пәнге деген қызығушылығын дамыту, эрудициясын, ойлау қабілетін, анализ жасауға, қорытынды жасап анық жеткізе білуге үйрету
3. Тәрбиелілік: жеке тұлға ретінде қалыптастыру, топпен бірге жұмыс жасауға үйрету. Байқағыштыққа, топ арасында жұмыс істеген кезде сыпайылылыққа және өзгенің жауабын тыңдауға үйрету.
Көрнекі құралдар мен материалдар: Ұран жазылған сөз, үлестірмелер, номірленген алфавит, тапсырмалар, жауап парағы, телеграмма, құпия агенттері үшін код номері мен аттары бар куәлік.
Ұран: “Жеңу үшін - білім керек, істей білу керек, ойлай білу керек.”
Сабақтың жоспары:
1. Ұйымдастырушылық бөлім
2. Топты таныстыру
3. Дайындық бөлімі
4. Тапқырлыққа тапсырма
5. Шапшаңдық пен ептілікке тапсырма
6. Шифрдың жеткізілу уақытын анықтау
7. Телефон номерін анықтау
8. Парольді анықтау
9. Шифрды шешіп көр
10. Қорытындылау
Сабақ барысы
Мұғалім оқушыларды екі топқа бөліп, оларға реттік санмен нөмір тағайындалады. 001, 002, 003 және т. б. (топтың бөліну санына қарай.) Әр топ өзінің жетекшісін таңдайды. Сабақты бағалап қорыту үшін сарапшы таңдалып, бағалау парағы беріледі. Бағалауға жоғары сынып оқушысын немесе ата - анадан шақыртып қоюға болады.
Мұғалім: Балалар, сіз бәріңізде теледидардан детективті фильм көруді ұнатасыңдар. Сіздерге жақсы таныс тыңшы батырларды атаңдаршы? / Джеймс Бонд, Шерлок Холмс, Ниро Вульд, Эркюль Пуаро және т. б / Ал сіздер өздерің тыңшы болғыларын келе ме, олай болса бір сабаққа тыңшы болып көрейікші? Менің ойымша болады. Бүгін біздер құпия агенті боламыз, яғни құпия ұйымның қиын да шырмалаң тізбектің аралық звеносы болып, құнды ақпаратты алып, және оны жіберуіміз керек. Алдымен сабағымыздың тақырыбын анықтап алайық. Мына карточкада бір жазу бар. Осыған мұқият қарап, үш сөзден тұратын тақырыбын тауап оқыңыздар.
Карточка: ҚҰШЫАПИЯ ГЕНТЫРТІМАНДАНІҢ РЫ
Өте дұрыс, бұл сабағымыздың тақырыбы: Құпия агентінің шытырмандары.
Олай болса шытырман басталады. Құпия агенті болу үшін сіздер оқыту курсынан өтіп, түрлі сәйкес сұрақтарға жауап берулеріңіз керек. Сіздер құпия агенті бола аласыздар ма екен, қазір тексереміз.
Кез келген құпия агенті болу үшін, сіздер өз жұмыстарыңызды жақсы орындауда қандай қасиет керек деп ойлайсыңыздар? (Оқушы жауаптары батырлық, ептілік, ақылдылық тапқырлық, шыдамдылық, шапшаңдық және т. б.) Әрине өте дұрыс, енді мен сіздердің тапқырлықтарыңызды тексергім келеді. Бірінші байқауды бастаймыз.
1 - тур: Тапқырлыққа тапсырма.
2 топ химиялық сұрақтарға жауап беру керек. Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай алады. Егер де топ дұрыс жауап бере алмаса, онда қарсы топ жауап беріп, 1 ұпай табуына болады.
1. Шынының балқуы қандай құбылысқа жатады?
2. Атом молекулалық ілімді жасаған ғалым?
3. Атом құрамындағы бейтарап бөлшек?
4. Скандинавия аралының құрметіне аталған элемент?
5. Сүттің ашуы қандай құбылыс?
6. Қандай су дем шығарудан лайланады?
7. Қай элемент жетіспеуінен тіс ауруына ұшыратады?
8. Құрамында кіретін заттың бөлшектерін жай көзбен көруге болатын қоспа қандай қоспа деп аталады?
9. Бір ғана химиялық элемент бірнеше жай зат түзе алатын құбылыс?
10. Қышқылдар мен сілтілерде өзінің түсін өзгертетін заттар?
Балалар, сіздер бірінші байқаудан жақсы өттіңдер. Менің ойымша құпия агенті тапқыр болып қана қоймай, тез және епті болу керек. Олай болса, екінші байқауды бастайық.
Құпия агентінің шытырмандары. жүктеу
Жаңалықтар
CorelDraw бағдарламасында жұмыс істей білу
Corel Draw бағдарламасы бойынша алған білімдерін бекіту және практика жүзінде қолдана білуге үйрету;
Биология, химия және информатика пәндері бойынша күнтізбелік тақырыптық оқу жоспары.
Ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың химия, биология, информатика пәндеріне деген қызығушылығын арттыру. Сабақтар: биология, химия, информатика
Кинематика негіздерін қайталау. Есептер шығару
Кинематика негіздері тарауын қайталау арқылы, 9 сынып оқушыларының алған білімдерін, икемділіктерін тексеру, пәнге қызығушылығын, ынтасын арттыру.
Химиядан сарамандық жұмыс
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, №28 Абай атындағы жалпы орта білім беретін мектептің химия, биология пән мұғалімі А. К. Кенжебаева
Бастапқы химиялық ұғымдар тарауын қайталау
Оңтүстік Қазақстан облысы, Шардара ауданы, Ақалтын ауылы, «Ақалтын» жалпы орта мектебінің химия пәні мұғалімі Сахова Клара Байдосқызы
Менделеев - Клапейрон теңдеуі
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы физика пәні мұғалімі Енсегенова Гулжамал Жанузаковна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.