Металдардың физикалық және химиялық қасиеттері
Сабақ тақырыбы: Металдардың физикалық және химиялық қасиеттері
Сілтеме: 9 - сынып химия оқулығы Н. Н. Нұрахметов, Қ. Б. Бекішев т. б.
Жалпы мақсаттар: Металдардың физикалық, химиялық қасиеттерін ажырата білу және тапсырмаларды уақтылы орындауға үйрету.
Оқытудың нәтижесі: 1. оқушылар металдардың физикалық, химиялық қасиеттері туралы білімдерін тереңдете алады;
2. оқушылардың белсенділігін арттыру арқылы логикалық ой - өрісін дамытады;
3. оқушылар сабақ барысында пәнге деген қызығушылықтары мен ынта - ықыластарын арттыра отырып, өз бетімен жұмыс жасауға тәрбиеленеді.
Сабақтың әдісі
Үй тапсырмасы (Лездеме сұрақтар)
Ой шақыру (суретпен жұмыс)
Ой қозғау (қысқаша тест)
Мағынаны тану (сөзжұмбақ шешу)
Деңгейлік тапсырма (есептер мен реакциялар)
Қорытындылау (венн диаграммасы)
Кезеңдері
Амандасу, оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру, топқа бөлу
1 - кезең.
Лездеме сұрақтар.
І топ
1. Өнеркәсіптің негізгі металы? (темір)
2. Металдардың кернеу қатарын кім жасады? (Н. Н Бекетов)
3. Ең сүйық элемент? /сынап/
4. Металдардың тотығу дәрежесі қандай ион көрсетеді? (оң)
5. Ең қатты металл? (вольфрам)
6. Шаршамайтын металл? (берилий)
7. Адам алақанының қызуында балқитын металл (цезий)
8. Сілтілік металдар қай топта? (бірінші топта)
9. №27 орындағы металл (кобальт)
10. Периодтық жүйеде металдар қалай орналасқан. (Берилийден астатқа көлбеу сызғанда төменгі оң жақ бұрышы және кейбір қосымша топшаларда орналасқан)
ІІ топ
1. Ең жеңіл металл (литий)
2. Ең ауыр металл (Осмий)
3. Сұйық металл (сынап)
4. Ауада жанатын сілтілік металл (цезий)
5. Қанның құрамына кіретін металл (темір)
6. Тыңайтқыш ретінде қолданылатын сілтілік металл (калий)
7. Қиын балқитын, қатты ақ түсті металл (алюминий)
8. V топтың металл элементі (висмут)
9. Металлургияны грек тілінен аударғандағы қазақша баламасы. (металдарды өңдеу)
10. Өнеркәсіптік әдіспен алынатын минералдарды не деп атаймыз? (кендер)
Металдардың физикалық және химиялық қасиеттері. жүктеу
Сілтеме: 9 - сынып химия оқулығы Н. Н. Нұрахметов, Қ. Б. Бекішев т. б.
Жалпы мақсаттар: Металдардың физикалық, химиялық қасиеттерін ажырата білу және тапсырмаларды уақтылы орындауға үйрету.
Оқытудың нәтижесі: 1. оқушылар металдардың физикалық, химиялық қасиеттері туралы білімдерін тереңдете алады;
2. оқушылардың белсенділігін арттыру арқылы логикалық ой - өрісін дамытады;
3. оқушылар сабақ барысында пәнге деген қызығушылықтары мен ынта - ықыластарын арттыра отырып, өз бетімен жұмыс жасауға тәрбиеленеді.
Сабақтың әдісі
Үй тапсырмасы (Лездеме сұрақтар)
Ой шақыру (суретпен жұмыс)
Ой қозғау (қысқаша тест)
Мағынаны тану (сөзжұмбақ шешу)
Деңгейлік тапсырма (есептер мен реакциялар)
Қорытындылау (венн диаграммасы)
Кезеңдері
Амандасу, оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру, топқа бөлу
1 - кезең.
Лездеме сұрақтар.
І топ
1. Өнеркәсіптің негізгі металы? (темір)
2. Металдардың кернеу қатарын кім жасады? (Н. Н Бекетов)
3. Ең сүйық элемент? /сынап/
4. Металдардың тотығу дәрежесі қандай ион көрсетеді? (оң)
5. Ең қатты металл? (вольфрам)
6. Шаршамайтын металл? (берилий)
7. Адам алақанының қызуында балқитын металл (цезий)
8. Сілтілік металдар қай топта? (бірінші топта)
9. №27 орындағы металл (кобальт)
10. Периодтық жүйеде металдар қалай орналасқан. (Берилийден астатқа көлбеу сызғанда төменгі оң жақ бұрышы және кейбір қосымша топшаларда орналасқан)
ІІ топ
1. Ең жеңіл металл (литий)
2. Ең ауыр металл (Осмий)
3. Сұйық металл (сынап)
4. Ауада жанатын сілтілік металл (цезий)
5. Қанның құрамына кіретін металл (темір)
6. Тыңайтқыш ретінде қолданылатын сілтілік металл (калий)
7. Қиын балқитын, қатты ақ түсті металл (алюминий)
8. V топтың металл элементі (висмут)
9. Металлургияны грек тілінен аударғандағы қазақша баламасы. (металдарды өңдеу)
10. Өнеркәсіптік әдіспен алынатын минералдарды не деп атаймыз? (кендер)
Металдардың физикалық және химиялық қасиеттері. жүктеу
Жаңалықтар
Кальций және оның қосылыстары
Кальций және оның қосылыстарының табиғатта кездесуі, физикалық, химиялық қасиеттері, биологиялық маңызы, қолданылуы туралы жаңа білімді игеріп, теориялық білімдерін практикамен ұштастыру.
Кальций және оның қосылыстары
Кальций және оның қосылыстарының табиғатта кездесуі, физикалық, химиялық қасиеттері, биологиялық маңызы, қолданылуы туралы жаңа білімді игеріп, теориялық білімдерін практикамен ұштастыру.
Натрий және оның қосылыстары
Оқушыларға натрий және оның қосылыстары жайлы түсінік беру, оларда химиялық формула мен теңдеу құру, есеп шығару дағдыларын дамыту, өздігінен жұмыс істеуге бейімдендіру, танымдық қабілеттерін арттыру және ізденімпаздыққа, ұйымшылдыққа, іскерлікке
Натрий және калий
Металдар периодтық жүйеде қалай орналасқан? (сол жақ жоғарғы бөлікте, диагональ бағытта негізгі және қосымша топшада орналасқан) Элементтер қасиеттеріне қарай қалай жіктеледі?( S, p, d, f )
Металдар тақырыбы
Шымкент қаласы, №70 С.Бекбосынов атындағы жалпы орта мектебінің химия пәні мұғалімі Асанова Асемкул Ужетовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.