Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары
Сыныбы: 8 - сынып
Тақырыбы: Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары
Мақсаты: 1. Білімділік: Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары. Жай және күрделі заттармен әрекеттесуі жайында түсінік беру.
2. Тәрбиелік: Оқушыларға Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары тақырыбын түсіндіре отырып, тазалыққа, ізеттілікке, сабырлылыққа, адамгершілік мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелеу.
3. Дамытушылық: Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдарын негіздерді, тұздарды қыздыру арқылы білімдерін тереңдету, өз бетінше ізденуге бағыт беру.
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ (тірек сызба, ойын)
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, есеп шығару
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, Д. И. Менделеев кестесі
Пән аралық байланыс: физика, математика
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу, түгелдеу
2. Оқушылардың құрал – жабдығын тексеру
3. Оқушылар назарын сабаққа аудару
ІІ. Оқушы білімін жан - жақты тексеру:
Тауып көр ойыны
1. Fe(OH) 3 =FeCL2 + H2O
2. Ca(OH) 2 + CL2 = CaCL2 + H2O
3. Fe(OH) 3 + HCL = HCL + O2
4. HCLO2 = CaCO3 + HCLO
5. NaOH + CuSO4 = CuO + H2O
6. Cu(OH) 2 + HCL = Fe2O3 + H2O
ІІІ. Жаңа түсінік беру.
Oксидтер
Қышқылдық
CO2
P2O5
SO3
Екідайлы
AL2O3
ZnO
Cr2O3
Негіздік
Na2O
MgO
CaO
Оксидтердің жіктелуі:
↓-----------------------------------------------↓
тұз түзбейтіндер: NO, CO --------- тұз түзетіндер: CaO, СuO
Оксидтердің құрылымына қарай
↓-----------------------------------------↓
беймолекулалық ------------ молекулалық
Оксидтердің алынуы.
Жай заттардың оттекпен тікелей әрекеттесуінен:
С + O2 = CO2
2Cu + O2 = 2CuO
Күрделі заттар жанғанда оксидтер түзіледі:
СН4 + 2О2 = СО2 + 2Н2О
Жаңа түсініктер мен іс - әрекеттер тәсілін қалыптастыру.
Жаңа ұғымдар: Екідайлы (амфотерлік) – қышқылмен де, сілтімен де әрекеттесетін заттар.
V. Мұғалімнің проблемалық және ақпараттық сұрақтар
1. Оксидтердің бөлінуі?
2. Оксидтердің жіктелуі?
Жаңа түсінікті тексеру:
1. Оксидтердің алынуына мысал келтіріңдер?
2. Оксидтердің құрылымдық формуласы?
Жаңа сабақты бекітуге арналған жаттығулар.
Пирамида ойыны: Оксидтердің формуласын құрастырыңдар.
VIII. Жаңа сабақты қорытындылау
Оксидтер бинарлы қосылыстар. Олар негіздік, екідайлы, қышқылдық болып жіктеледі. Оксидтерді алудың бірнеше жолдары бар.
Оқушылар еңбегін бағалау.
Үй тапсырмасы: Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары
1. Жай заттармен оксидтердің алынуына 3 мысал келтіріңдер
2. Күрделі заттар мен оксидтердің алынуына 3 мысал келтіріңдер
Тақырыбы: Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары
Мақсаты: 1. Білімділік: Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары. Жай және күрделі заттармен әрекеттесуі жайында түсінік беру.
2. Тәрбиелік: Оқушыларға Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары тақырыбын түсіндіре отырып, тазалыққа, ізеттілікке, сабырлылыққа, адамгершілік мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелеу.
3. Дамытушылық: Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдарын негіздерді, тұздарды қыздыру арқылы білімдерін тереңдету, өз бетінше ізденуге бағыт беру.
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ (тірек сызба, ойын)
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, есеп шығару
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, Д. И. Менделеев кестесі
Пән аралық байланыс: физика, математика
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу, түгелдеу
2. Оқушылардың құрал – жабдығын тексеру
3. Оқушылар назарын сабаққа аудару
ІІ. Оқушы білімін жан - жақты тексеру:
Тауып көр ойыны
1. Fe(OH) 3 =FeCL2 + H2O
2. Ca(OH) 2 + CL2 = CaCL2 + H2O
3. Fe(OH) 3 + HCL = HCL + O2
4. HCLO2 = CaCO3 + HCLO
5. NaOH + CuSO4 = CuO + H2O
6. Cu(OH) 2 + HCL = Fe2O3 + H2O
ІІІ. Жаңа түсінік беру.
Oксидтер
Қышқылдық
CO2
P2O5
SO3
Екідайлы
AL2O3
ZnO
Cr2O3
Негіздік
Na2O
MgO
CaO
Оксидтердің жіктелуі:
↓-----------------------------------------------↓
тұз түзбейтіндер: NO, CO --------- тұз түзетіндер: CaO, СuO
Оксидтердің құрылымына қарай
↓-----------------------------------------↓
беймолекулалық ------------ молекулалық
Оксидтердің алынуы.
Жай заттардың оттекпен тікелей әрекеттесуінен:
С + O2 = CO2
2Cu + O2 = 2CuO
Күрделі заттар жанғанда оксидтер түзіледі:
СН4 + 2О2 = СО2 + 2Н2О
Жаңа түсініктер мен іс - әрекеттер тәсілін қалыптастыру.
Жаңа ұғымдар: Екідайлы (амфотерлік) – қышқылмен де, сілтімен де әрекеттесетін заттар.
V. Мұғалімнің проблемалық және ақпараттық сұрақтар
1. Оксидтердің бөлінуі?
2. Оксидтердің жіктелуі?
Жаңа түсінікті тексеру:
1. Оксидтердің алынуына мысал келтіріңдер?
2. Оксидтердің құрылымдық формуласы?
Жаңа сабақты бекітуге арналған жаттығулар.
Пирамида ойыны: Оксидтердің формуласын құрастырыңдар.
VIII. Жаңа сабақты қорытындылау
Оксидтер бинарлы қосылыстар. Олар негіздік, екідайлы, қышқылдық болып жіктеледі. Оксидтерді алудың бірнеше жолдары бар.
Оқушылар еңбегін бағалау.
Үй тапсырмасы: Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары
1. Жай заттармен оксидтердің алынуына 3 мысал келтіріңдер
2. Күрделі заттар мен оксидтердің алынуына 3 мысал келтіріңдер
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Қышқылдардың жіктелуі, алынуы және олардың қасиеттері.
Оқушылардың ой-өрісін, қышқылдардың адам өмірімен байланысы туралы ұғымды кеңейту, химия пәніне қызығушылығын, химиялық тілін, біліктілігін дамыту, шығармашылық қабілетін арттыру.
Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары
Оқушыларға оксидтердің құрамы, қасиеттері, оксидтердің бір - бірінен айырмашылығы, қолданылуы туралы түсіндіру, оксидтерді жіктеуге, салыстыруға, химиялық реакция теңдеулерін жазып, теңестіре білуге баулу.
Оксидтердің жіктелуі, алынуы, химиялық қасиеттері
Оқушыларға оксидтер ұғымы туралы мағлұмат бере отырып, оларды атауларымен ажырата білуге, реакция теңдеулерін теңестіре білуге баулу
Оксидтер, жіктелуі, алыну жолдары
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз ауданы, Ақтоғай кенті. Химия пәні мұғалімі Кошкенбаева Роза
Оксидтердің жіктелуі, алыну, қолданылуы
Қарағанды облысы, Қарағанды қаласы, Октябрь ауданы №61 жалпы білім беретін орта мектебінің химия пәні мұғалімі: Уралбаева Қызғалдақ Ризабекқызы
Тұздардың жіктелуі. Алынуы. Химиялық қасиеттері. Қолданылуы
Тұздар туралы алған білімдерін толықтыру. Оқушылардың тұздар туралы білімдерін тиянақтау. Тұздардың жіктелуі, құрылымдық формуласын жаза білуге, алыну жолдары мен химиялық қасиеттері туралы түсінік беру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.