Ғажайып жетілік
Ғажайып жетілік
Мақсаты:
- 7, 8, 9 кластарда өтілген материалдарды қайталау, жалпылау;
- оқушылардың танымдық қызығушылығын дамыту, шығармашылық белсенділігін арттыру;
- оқушылардың негізгі, басты ойын қисынды жеткізе білуін, есте сақтауын дамыту, танымын кеңейту;
- топта жұмыс істей білуге, қарсыласын сыйлай білуге, тапқырлыққа, ыждаһаттылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: тапсырмалар жазылған карточкалар, дербес компьютер.
Өту барысы:
1. I. Командалардың өздерін таныстыруы (9 а класы «СЕЛЕРОН», 9 б класы «ПЕНТИУМ» командалары)
2. II. Үй тапсырмаларын тексеру (алдын - ала әр класқа газет және информатикалық музыкалық қойылым әзірлеу тапсырылады)
3. III. «Суретшілер жарысы» (әр кластан бір - бір оқушы ортақ тақырыпқа графиктік редакторде сурет сала бастайды. Тақырыбы: «Туған жер - алтын бесігім»)
4. IV. «ЭЕМ тарихынан…»
(Екі командаға саусақтар, есепшот, арифмометр, компьютер суреттері салынған карточкалар таратылып, есептеу тарихына байланысты олардың қолданылуын реттеп қою тапсырылады. Дұрыс реттелген командаларда карточкалардың екінші жағынан 1946 және 1951 жылдар көрінуі керек. Сол жылдардың ЭЕМ тарихындағы маңызын атау керек.
Жауап: 1946 жыл – АҚШ - тың Пенсильван университетінде (конструкторлар Дж. Моучли, Дж. Эккерт) алғашқы ENIAC есептеуіш машинасы жасалды. 1951 жылы – КСРОда (конструктор С. А. Лебедев) МЭСМ жасалды.
V. «Санау жүйесін қайталайық!»
1. VI. «Теңіздегі шабуыл»
2.Сұрақтар --------------------------------------- ---Жауаптар
А2 Ақпаратты ұзақ сақтауға арналған құрылғы (Дискета)
А5 Ақпарат енгізуге арналған негізгі құрылғы (Пернетақта)
Б5 Бас әріппен жазу батырмасы ------------------(Caps Lock)
Г5 Ақпараттық процесстерді жүзеге асыратын құрал (Компьютер)
Д5 ЭЕМнің ең аз минимальды конфигурациясы (Жүйелік блок, пернетақта, монитор)
Д4 Ақпаратты қағазға шығаратын басты құрылғы (Принтер)
Д2 Бүтін тип ---------------------------------------------(Integer)
Г2 ДК қайта жүктеу пернелер комбинациясы (Ctrl+alt+del)
В2 Дискета қандай жадыға жатады? (Сыртқы жады)
В3 Программаның негізгі бөлігі қалай аталады? (Операторлық бөлік)
Мақсаты:
- 7, 8, 9 кластарда өтілген материалдарды қайталау, жалпылау;
- оқушылардың танымдық қызығушылығын дамыту, шығармашылық белсенділігін арттыру;
- оқушылардың негізгі, басты ойын қисынды жеткізе білуін, есте сақтауын дамыту, танымын кеңейту;
- топта жұмыс істей білуге, қарсыласын сыйлай білуге, тапқырлыққа, ыждаһаттылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: тапсырмалар жазылған карточкалар, дербес компьютер.
Өту барысы:
1. I. Командалардың өздерін таныстыруы (9 а класы «СЕЛЕРОН», 9 б класы «ПЕНТИУМ» командалары)
2. II. Үй тапсырмаларын тексеру (алдын - ала әр класқа газет және информатикалық музыкалық қойылым әзірлеу тапсырылады)
3. III. «Суретшілер жарысы» (әр кластан бір - бір оқушы ортақ тақырыпқа графиктік редакторде сурет сала бастайды. Тақырыбы: «Туған жер - алтын бесігім»)
4. IV. «ЭЕМ тарихынан…»
(Екі командаға саусақтар, есепшот, арифмометр, компьютер суреттері салынған карточкалар таратылып, есептеу тарихына байланысты олардың қолданылуын реттеп қою тапсырылады. Дұрыс реттелген командаларда карточкалардың екінші жағынан 1946 және 1951 жылдар көрінуі керек. Сол жылдардың ЭЕМ тарихындағы маңызын атау керек.
Жауап: 1946 жыл – АҚШ - тың Пенсильван университетінде (конструкторлар Дж. Моучли, Дж. Эккерт) алғашқы ENIAC есептеуіш машинасы жасалды. 1951 жылы – КСРОда (конструктор С. А. Лебедев) МЭСМ жасалды.
V. «Санау жүйесін қайталайық!»
1. VI. «Теңіздегі шабуыл»
2.Сұрақтар --------------------------------------- ---Жауаптар
А2 Ақпаратты ұзақ сақтауға арналған құрылғы (Дискета)
А5 Ақпарат енгізуге арналған негізгі құрылғы (Пернетақта)
Б5 Бас әріппен жазу батырмасы ------------------(Caps Lock)
Г5 Ақпараттық процесстерді жүзеге асыратын құрал (Компьютер)
Д5 ЭЕМнің ең аз минимальды конфигурациясы (Жүйелік блок, пернетақта, монитор)
Д4 Ақпаратты қағазға шығаратын басты құрылғы (Принтер)
Д2 Бүтін тип ---------------------------------------------(Integer)
Г2 ДК қайта жүктеу пернелер комбинациясы (Ctrl+alt+del)
В2 Дискета қандай жадыға жатады? (Сыртқы жады)
В3 Программаның негізгі бөлігі қалай аталады? (Операторлық бөлік)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Есеп шығару. Қайталау. «Сақталу заңдары»
Оқушының өз бетінше жұмыс істей алу мүмкіндігін дамыту, оқу материалын өңдеудің жекеленген тәсілдері арқылы жұмыс істей білуге үйрету.
Алгоритм типтері
Алгоритм типтері (сызықтық, тармақталу және циклдік алгоритмдер) тақырыбын түсіндіре отырып, оқушыларды күнделікті өмірдегі әрбір іс - әрекеттерінің алгоритімін құра білуге үйрету. Оқушылардың ойлауын, компьютерлік сауаттылығы мен іскерлігін,
Кинематика негіздерін қайталау. Есептер шығару
Кинематика негіздері тарауын қайталау арқылы, 9 сынып оқушыларының алған білімдерін, икемділіктерін тексеру, пәнге қызығушылығын, ынтасын арттыру.
Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
Сабақтың мақсаты 1) Берілген өрнектерді түрлендіруде, теңдеулерді шешуде ережелерді пайдаланып, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығара білу.
Ақпараттық калейдоскоп
Талдықорған қаласы, Еркін ауылындағы, Есжан Берліқожаұлы атындағы №11 орта мектептің информатика пәні мұғалімі Дуйсенбинова Жанна Орынғалиқызы
Информатика жұлдыздары (сайыс сабақ)
Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Қызылқоғам ауылы, С. Сатыбалдин атындағы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Жакупбекова Инкар Муратовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.