Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Әртүрлі салалардың мысалдарында модельдерді зерттеу

19 мам 2014, Дүйсенбі
Категориясы: Информатика
Сабақтың тақырыбы: Әртүрлы салалардың мысалдарында модельдерді зерттеу
Мақсаты:
І. Білімдік: Модельдеу, формальдау ұғымдарын қалыптастыру мақсатында өткен материалдарға. Модельдеудің негізгі түрлерімен таныстыру және сипаттама беру;
ІІ. Дамытушылық: Оқушыларда модельдерді формальдау кезінде зерттеушілік құзыреттілігін, логикалық ойлауын дамыту, ой - өрісін кеңейту.
ІІІ. Тәрбиелік: Танымдық қызығушылығын арттыру. Ақпараттық мәдениеттікке тәрбиелеу.
Білім - білікке қойылатын талаптар: Оқушылар объектінің моделі ұғымын, модельдерді кластарға бөлуді, модельдердің негізгі кезеңдерін, модельдерге мысалдар келтіре алуы керек.
Сабақтың типі: Практикум элементтері бар түсіндірмелі көрнекілікті
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап, жазбаша жұмыс, интерактивті тақтада жұмыс.....
Сабақтың программалық - дидактикалық қамтылуы: Оқу есептеуіш техника кешені, /слайд/ флипчарт, әр түрлі макеттер мен муляждар, сызба - нұсқалар, үлестірмелі тарсырмалар, оқулық, жұмыс дәптері.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындықтарын тексеру. Сабақтың өту ретін баяндау.
ІІ. Үй жұмысын тексеру. «Қайталау» аралы.
Тест сұрақтары
І нұсқа
1. Жүйенің өзгеру мен даму процестерін көрсететін модель?
а) ақпараттық; ә) статикалық;
б) динамикалық; в) материалдық.
2. Қоршаған ортаны тану мақсатында модельдерді құру мен зерттеу... деп аталады.
а) модель; ә) модельдеу; б) формальдау; в) пішімдеу.
3. Модельдеудің ұсыну формаларын атаңыздар.
а) ақпараттық, материалдық; ә) оқулық, иматациондық, тәжірибелік;
б) статикалық, динамикалық; в) сөздік, логикалық, арнайы, математикалық.
4. Ақпараттық модельдерге кіретіндер:

Тапсырма №3 «Ойлан тап»
1. Күннің моделі бола алатын объектіні таңда
- Дөңгелек +
- Нүкте
- Жылытқыш +
- Жанып тұрған шам +
- Дүниежүзілік атлас
- Көгілдір фондағы сары шеңбер

2. Мысық объектісіне қатысты ақпараттық модельді таңда
- Мысықтың форфор бейнесі +
- “Мақта қыз бен мысық” ертегісі
- Ойыншық мысық +
- Мысықтың құлау кезіндегі іс - әрекетін сипаттау

Тапсырма №4 Төмендегі сөздер мен сөйлемдерді өз орнына апар
1. Заттардың химиялық әсері молекулалық деңгейде............. моделденеді;
2. Биология кабинетінде көкөністер мен жемістердің...... жиі қолданылады;

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
20 155
0
  • 100
1 дауыс


Жаңалықтар
Модельдерді сипаттау әдістері, модельдер қасиеті, түрлері
Модельдерді сипаттау әдістері, модельдер қасиеті, түрлері
Модельдерді сипаттау әдістері, модельдер қасиеті, түрлері. туралы толық мағлұмат бере отырып, оқушылардың білім білік дағдыларын қалыптастыру, алған білімдерін дамыту;
Модельдерді зерттеу
Модельдерді зерттеу
Оқушыларда модельдерді формальдау кезінде зерттеушілік құзыреттілігін, логикалық ойлауын дамыту, ой - өрісін кеңейту.
Әртүрлі салалардың мысалдарында модельдерді зерттеу
Әртүрлі салалардың мысалдарында модельдерді зерттеу
Модельдеу, формальдау ұғымдарын қалыптастыру мақсатында өткен материалдарға. Модельдеудің негізгі түрлерімен таныстыру және сипаттама беру; Оқушыларда модельдерді формальдау кезінде зерттеушілік құзыреттілігін, логикалық ойлауын дамыту, ой - өрісін
Әртүрлі салалардың мысалдарында модельдерді зерттеу
Әртүрлі салалардың мысалдарында модельдерді зерттеу
Модельдеу, формальдау ұғымдарын қалыптастыру мақсатында өткен материалдарға. Модельдеудің негізгі түрлерімен таныстыру және сипаттама беру;
Модельдерді зерттеу
Модельдерді зерттеу
Модельдерді формальдау кезінде зерттеушілік құзыреттілігін, логикалық ойлауын дамыту, ой-өрісін кеңейту
Модель және модельдеу. Модель қасиеттері, түрлері
Модель және модельдеу. Модель қасиеттері, түрлері
Қарағанды облысы, Бұқар жырау ауданы, Қызылқайын ауылдық округі, Березняк жалпы білім беру орта мектебінің информатика және математика пәні мұғалімі Болот Акерке
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×