Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Номірленген және таңбаланған тізім. Баған

16 ақпан 2015, Дүйсенбі
Категориясы: Информатика
Информатика 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: §19, 20. Номірленген және таңбаланған тізім. Баған
Мақсаты: МS Word мәтіндік процессорында тізім жасаудың негізгі тәсілдерін көрсету. Оқушыларға тізімнің түрімен таныстыру және дағды қалыптастыру, бағанға бөлуді үйрету, сонымен бірге оқушылардың шығармашылық қиялдарын дамыту.
Оқушылардың білуі тиіс: «тізім», «баған» түсінігі, тізім түрлерімен, баған жасау мүмкіндігімен жұмыс жасау, дайын мәтінді баған бойынша орналастыру, мәтінді бағанға теруді.
Оқушылар үйренуі тиіс: әртүрлі тәсілдермен тізім жасауды, тізімнің номері мен мәтінін пішімдеуді, дайын мәтінді берілген бағандарға орналастыруды, баған бойынша жасалған құжат белгісіне мәтін теруді.
Түрі: көрсете баяндау, практикалық Әдісі: топтық
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, әдебиет, орыс тілі, математика,
Көрнекілігі: теледидардан слайдтарды көрсету, проектор арқылы Merits программасы,
стикерлер, кадоскоп.

Сабақ жоспары: Ұйымдастыру бөлімі: сыныпты түгендеу. Екі топқа бөлу. Тақтаға стикерлерді жапсырып қойып оқушыларға суыртып алғызып алгоритм, мәтін деген жазуға байланысты бөле қою. І топ Алгоритм, ІІ топ мәтін деген атпен сайыс түрінде сабақта бастаймыз. Білімді ұрпақ болу үшін бәсекеге қабілетті болу керек, сондықтан сабақты сайыс бәсеке түрінде өткіземіз. Алгоритм, мәтін дегеніміз не? Кім айтады
Өткенсіз өрге жүзбеспіз (үй тапсырмасын тексеру, сәйкесін тап дайын кадоскоптың слайдына мәтіндер басылған соған маркермен сәйкесін сызып шығып түсіндіріп жібереді) МS Word мәтіндік процессор терезесін ашып қысқаша еске түсіреміз.
Абзац (анықтамасы) а) жоларалық интервал
в) пішімдеу сызғыш (линейка)
с) шегіністі ұлғайту, азайту
д) Вид (түр) сызғыш (линейка
е) Абзац - кара сөздегі мәтіннің әр бөлімінің алдыңғы жолын тұтас катардан сәл шегіндіріп бастау.
Интервал (анықтама) е) мәтіннің түсін өзгерту
Сызғышты с) Жоларалық интервал жолдың арасын реттеу экранға қою

2) Білгенге маржан
 §19, 20. Номерленген және таңбаланған тізім. Баған.(Жаңа сабақ) Күнделікті өмірден мысалдар келтіру арқылы түсіндіру. Список - тізім сабаққа дайындалу үшін қажетті құралдар несі? Тізімі Тізім дегенімізді қалай түсінеміз?
1. Сумка
2. Күнделік
3. Кітап
4. Дәптер
5. Ручка (қалам)
6. Карандаш

Тізім түрлері:
1. Маркерленген тізім (маркированного список)
2. номерленген тізім (номерованного список)
3. Көпдеңгейлі тізім (многоуровневый список)
 Меню жолынан Главная Абзац жолағынан қажетті тізімді таңдау

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
3 885
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Мәтінді пішімдеу. Абзац
Мәтінді пішімдеу. Абзац
Оқушылардың мәтінді теру және түзету ережелері жайлы түсініктерін кеңейту, берілген өлшемдер бойынша мәтінді пішімдеуді үйрету.
Мәтінді пішімдеу. Абзац
Мәтінді пішімдеу. Абзац
Абзацты (азат жолды) пішімдеуді және мәтіндерді реттеуді, сызғышты пайдалануды, мәтінді тізім ретінде рәсімдеуді, табуляцияны пайдалануды меңгерту. Теорияны тәжірбиеде іске асыра білу.
Нөмірленген және маркерлеген тізімдер. Бағандар
Нөмірленген және маркерлеген тізімдер. Бағандар
Маркерленген тізімді жасау кезінде маркердің әр түрлі типін таңдауға болады. Маркерлер батырмасынаң қасында орналасқан (4. 43. Сурет), төменге бағытталған бағыттауышқа шертіп, жиі қолданылатын сегіз маркердің бірін таңдауға болады.
Бағандар. Беттің өлшемдері, ернеулері
Бағандар. Беттің өлшемдері, ернеулері
Қостанай облысы, Арқалық қаласы, А. Құнанбаев атындағы №6 орта мектептің информатика пәнінің мұғалімі Есенеева Рысжан Ескалиевна
Нөмірленген және маркерленген тізім. Баған
Нөмірленген және маркерленген тізім. Баған
Батыс Қазақстан облысы, Зеленов ауданы, Дарьинск жалпы орта білім беретін қазақ мектебінің информатика пәні мұғалімі Абишева Гулбану Ахатовна
Нөмірленген және маркерленген тізімдер
Нөмірленген және маркерленген тізімдер
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Жасқайрат ауылы, Ш. Т. Еркінов атындағы орта мектептің информатика пән мұғалімі Тапаева Бақтыханым Төлеубайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×