Модель, нақты объектінің қасиеттерін бейне ретінде көрсету
Астана қаласы, №70 мектеп - лицейі
информатика пәні мұғалімі
Болыс Асем Амантайқызы
6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Модель, нақты объектінің қасиеттерін бейне ретінде көрсету.
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға модель ұғымы, модельдеу және модельдеудің кезеңдері жайлы ақпарат беру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: стикердегі диалог(шығыршық), Блум таксономиясы, АКТ, ұшқыр ой
Сабақта қолданылатын көрнекі құралдар: Компьютер, оқулық, 3D Maker модельдеу бағдарламасы
Сабақтың барысы:
І. Қызығушылықты ояту.
- амандасу,
- түгендеу,
Ал енді оқушылар қағазға жасырылған нысандар арқылы бірігіп, топқа бөлінейік:
Математикалық, ақпараттық, графикалық модельдер болып бөлінеді.
- графикалық модель
Тапсырма:
1. Мәтінмен жұмыс істеудің негіздері - мәтіннен негізгі (жаңа) ұғымдарды тауып, оларға анықтама беру
2. Маңызды өмірлік даналық (мәтіннің негізгі ойын бір сөйлеммен білдіріңіз)
3. Иллюстрациялық бейнелеу (мәтіннің негізгі ойын сурет, сызба арқылы бейнелеп көрсету)
4. Үлгі боларлық қорытынды (оқыған мәтіннен келешекте қажет болатын маңызды қорытынды)
2 - топқа Қолдану деңгейі - "Модельдер сыры"
Шарты: 1. Модельдерді пәндік салаға топтау
Химиялық, Физикалық, Географиялық, Биологиялық
Шарты: 2. Берілген модельдерді материалдық және ақпараттық бағытқа топтаңыздар
1. Глобус
2. Театр қойылымының декорациялық безендіру макеті
3. Театр спектаклінің костюмдер эскизі
4. Адам қаңқасының макеті
5. Химия реакцияларының теңдеуі
6. Абай Құнанбаев жанұясы ұрпақтарының сызба түріндегі моделі
7. Қуыршақ
8. Су молекуласы құрылымының моделі (макеті)
9. Пойыздар қозғалысының кестесі
10. Паровоз ойыншығы
11. Метроның сызбасы
12. Шаршының ауданын табу формуласы
13. Чарльз Бэббидж суреті
Толық нұсқасын жүктеу
информатика пәні мұғалімі
Болыс Асем Амантайқызы
6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Модель, нақты объектінің қасиеттерін бейне ретінде көрсету.
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға модель ұғымы, модельдеу және модельдеудің кезеңдері жайлы ақпарат беру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: стикердегі диалог(шығыршық), Блум таксономиясы, АКТ, ұшқыр ой
Сабақта қолданылатын көрнекі құралдар: Компьютер, оқулық, 3D Maker модельдеу бағдарламасы
Сабақтың барысы:
І. Қызығушылықты ояту.
- амандасу,
- түгендеу,
Ал енді оқушылар қағазға жасырылған нысандар арқылы бірігіп, топқа бөлінейік:
Математикалық, ақпараттық, графикалық модельдер болып бөлінеді.
- графикалық модель
Тапсырма:
1. Мәтінмен жұмыс істеудің негіздері - мәтіннен негізгі (жаңа) ұғымдарды тауып, оларға анықтама беру
2. Маңызды өмірлік даналық (мәтіннің негізгі ойын бір сөйлеммен білдіріңіз)
3. Иллюстрациялық бейнелеу (мәтіннің негізгі ойын сурет, сызба арқылы бейнелеп көрсету)
4. Үлгі боларлық қорытынды (оқыған мәтіннен келешекте қажет болатын маңызды қорытынды)
2 - топқа Қолдану деңгейі - "Модельдер сыры"
Шарты: 1. Модельдерді пәндік салаға топтау
Химиялық, Физикалық, Географиялық, Биологиялық
Шарты: 2. Берілген модельдерді материалдық және ақпараттық бағытқа топтаңыздар
1. Глобус
2. Театр қойылымының декорациялық безендіру макеті
3. Театр спектаклінің костюмдер эскизі
4. Адам қаңқасының макеті
5. Химия реакцияларының теңдеуі
6. Абай Құнанбаев жанұясы ұрпақтарының сызба түріндегі моделі
7. Қуыршақ
8. Су молекуласы құрылымының моделі (макеті)
9. Пойыздар қозғалысының кестесі
10. Паровоз ойыншығы
11. Метроның сызбасы
12. Шаршының ауданын табу формуласы
13. Чарльз Бэббидж суреті
Толық нұсқасын жүктеу
Модель нақты объектінің қасиеттері бейне ретінде көрсету информатика 3D Maker модельдеу бағдарламасы
Жаңалықтар
Модельдер. Ақпараттық модельдеу. Компьютерде модельдерді зерттеу.
Модельдеу түрлерін жаңа технологиялық ақпаратты қолдана отырып, ақпараттық модельмен жұмысты бейнелеп көрсету
Әртүрлі салалардың мысалдарында модельдерді зерттеу
Модельдеу, формальдау ұғымдарын қалыптастыру мақсатында өткен материалдарға. Модельдеудің негізгі түрлерімен таныстыру және сипаттама беру; Оқушыларда модельдерді формальдау кезінде зерттеушілік құзыреттілігін, логикалық ойлауын дамыту, ой - өрісін
Модельдерді сипаттау әдісі, модельдеу қасиеттері. Модель түрлері
Модельдерді сипаттау әдісі, модельдеу қасиеттері. Модель түрлері Оқушыларды «модель» ұғымымен таныстыру
Ақпараттық модельдеу
Оқушыларға ақпараттық модельдеу, модельдеуді сипаттау әдістері, модельдің қасиеттері жайлы жалпы түсінік беру. Оқушыларды ақпараттық модель мен материалдық модель ажырата білуге дағдыландыру, олардың түрлерін таныстыру.
Апараттық модельдеу
Модельдің түрлерін екі үлкен классқа бөлуге болады: материалдық және ақпараттық. Материалдық модель – модельдеу нысанның маңызды белгілерін көрсететін нақты бір зат.
Модель түрлері
Қарағанды облысы, Жезқазған қаласында № 10 орта мектепте информатика пәні мұғалімі Жакипова Анар Тойшибековна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.