Абзацтар, шегіністер және интервалдар
Сабақтың тақырыбы: Абзацтар, шегіністер және интервалдар
Сабақтың мақсаты: Оқушылар абзац, шегініс, интервал туралы толық ақпарат алуы керек.
Берілген тақырыпты практика жүзінде қолдана алуы керек.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Жұптық жұмыс, жеке жұмыс, блиц сұрақтар
Сабақ жоспары:
1. Ұйымдастыру кезеңі: 3 мин
Амандасу, оқушыларды тексеру
Психологиялық ахуал туғызу, топқа бөлу.
2. Үй тапсырмасын қайталау «Блиц» сұрақ
3. Жаңа сабақты меңгеру
4. Бекіту
практикалық жұмыс (жеке жұмыс)
5. Қорытынды
6. Оқушыларды бағалау (бағалау парағы)
7. Үйге тапсырма беру.
1. Қызығушылығын ояту:
Психологиялық тренинг өткізу.
топтарға бөлу «абзацтар» «интервалдар»
2. Үй жұмысын қайталау
Оқушыларға үй тапсырмасын қайталау үшін сендерге бірнеше сұрақтар қойылады, сол сұрақтарға сендер жауап бересіздер. Көшбасшы дұрыс жауап берген оқушыға бағалау парағына тиісті бағасын қояды.
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді. Дұрыс жауап берген оқушыларды көшбасшы бағалап отырады.
1. Кез келген басып шығарылатын ақпаратты жасап шығаруға арналған қолданбалы компьютерлік программа.............. деп аталады.(мәтіндік редактор)
2. Мәтіндік редакторын іске қосу үшін....................
3. Мәтіндік редакторды іске қолқан кезде экранда не пайда болады(терезе)
4. Терезе дегеніміз................(Жақтаулары шектелген тіктөртбұрышты аймақ)
5. Тақырып жолы, жолақ, қалып - күй жолы, терезені басқару батырмалары..........................(терезе элементтері) деп аталады
6. Мәтіндік редакторында құжатты сақтау үшін қандай қоманда орындалады.......................... (Файл – сохранить как..... ат беру........)
7. Файл создать командасы не үшін керек................(жаңа құжатты құру үшін керек)
8. батырмалардың қызметі қандай?
9. батырманың қызметі қандай?
10. батырманың қызметі қандай?
Абзацтар, шегіністер және интервалдар жүктеу
Сабақтың мақсаты: Оқушылар абзац, шегініс, интервал туралы толық ақпарат алуы керек.
Берілген тақырыпты практика жүзінде қолдана алуы керек.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Жұптық жұмыс, жеке жұмыс, блиц сұрақтар
Сабақ жоспары:
1. Ұйымдастыру кезеңі: 3 мин
Амандасу, оқушыларды тексеру
Психологиялық ахуал туғызу, топқа бөлу.
2. Үй тапсырмасын қайталау «Блиц» сұрақ
3. Жаңа сабақты меңгеру
4. Бекіту
практикалық жұмыс (жеке жұмыс)
5. Қорытынды
6. Оқушыларды бағалау (бағалау парағы)
7. Үйге тапсырма беру.
1. Қызығушылығын ояту:
Психологиялық тренинг өткізу.
топтарға бөлу «абзацтар» «интервалдар»
2. Үй жұмысын қайталау
Оқушыларға үй тапсырмасын қайталау үшін сендерге бірнеше сұрақтар қойылады, сол сұрақтарға сендер жауап бересіздер. Көшбасшы дұрыс жауап берген оқушыға бағалау парағына тиісті бағасын қояды.
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді. Дұрыс жауап берген оқушыларды көшбасшы бағалап отырады.
1. Кез келген басып шығарылатын ақпаратты жасап шығаруға арналған қолданбалы компьютерлік программа.............. деп аталады.(мәтіндік редактор)
2. Мәтіндік редакторын іске қосу үшін....................
3. Мәтіндік редакторды іске қолқан кезде экранда не пайда болады(терезе)
4. Терезе дегеніміз................(Жақтаулары шектелген тіктөртбұрышты аймақ)
5. Тақырып жолы, жолақ, қалып - күй жолы, терезені басқару батырмалары..........................(терезе элементтері) деп аталады
6. Мәтіндік редакторында құжатты сақтау үшін қандай қоманда орындалады.......................... (Файл – сохранить как..... ат беру........)
7. Файл создать командасы не үшін керек................(жаңа құжатты құру үшін керек)
8. батырмалардың қызметі қандай?
9. батырманың қызметі қандай?
10. батырманың қызметі қандай?
Абзацтар, шегіністер және интервалдар жүктеу
Жаңалықтар
Менің сүйіп тыңдайтын әндерім. Мәтін: С. Сейфуллин Біржан
мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Спорт және денсаулық күтімі
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады
Абзацтар, шегіністер және интервалдар
Абзацты пішімдеу туралы оқушылар білімін қайталау, абзацты пішімдеудің жаңа мүмкіндіктерімен танысу.
Қаріп, абзац, шегіністер мен аралықтар
Қаріп, абзац, шегіністер мен аралықтармен жұмыс жасауды оқушыларға үйрете отырып, компьютерге қызығушылығын арттыру. Оқушылардың ойлау қабілеттерін, танымдық белсенділігін арттыра отырып, компьютермен жұмыс істету шеберлігін одан әрі дамыту.
Абзацтар, шегіністер және интервалдар
Ақтөбе облысы, Байғанин ауданы, Қарауылкелді орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Әбу Руслан Жалғасбайұлы
Механикалық қозғалыс. Санақ денесі. Қозғалыстың салыстырмалылығы
Механикалық қозғалыс. Санақ денесі. Қозғалыстың салыстырмалылығы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.