Фотошоп
«Фотошоп»
Мақсаты:
● Фотошоп бағдарламасында өткен тақырыптарды бекіту, оқшылардың білім – білік дағдыларын тексеру;
Міндеттері:
● Фотошоп бағдарламасы туралы теориялық білімдерін тексеру;
● Практикалық жұмыс жасату арқылы оқушылардың практика жүзінде қолдану шеберлігін анықтау;
● Шығармашылық деңгейін бақылау және бағалау.
Сабақтың типі: Бекіту сабағы
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Құрал – жабдықтар, көрнекті құралдар:
Компьютерлер, Фотошоп бағдарламасы, интерактивті тақта
Сабақтың кезеңдері:
І кезең ІІ кезең ІІІ кезең ІҮ кезең Ү кезең
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың өзін - өзі таныстыру;
Жарыс сабағының шарттарымен танысу;
Жарыс сабағының шарты:
Сабақ негізгі 3 кезеңнен тұрады. Шарт бойынша әр кезеңде оқушы өзінің білімін көрсете білуі тиіс.
ІІ. Теориялық білімдерін анықтау: Сұрақтар беру арқылы оқушылардың теориялық білімдерін анықтау. Әр дұрыс жауапқа 1 балл беріледі.
1. Фотошоп бағдарламасы дегеніміз не? Оның негізгі қызметі?
2. Бағдарламаны қалай іске қосамыз?
3. Бағдарлама терезесінде қандай объектілер орналасқан?
4. Tав пернесін басқандай қандай әрекет орындалады?
5. Окно (терезе) менюы арқылы қандай командаларды орындай аламыз?
6. Adobe Photoshop бағдарламасында жаңа құжат құру үшін орындалтын әрекеттерді ата?
7. Жаңа файлды сақтау үшін орындалатын әрекеттер?
8. Қосымша жұмыс терезелерін қалай іске қосамыз?
9. Мәтінді енгізу үшін қандай құралды пайдаланымыз?
10. Қабаттармен жұмыс жасау үшін меню жолындағы қандай команданы пайдаланамыз?
11. Фотошоп бағдарламасында графикалық файлдың қандай типімен жиі жұмыс атқарамыз?
12. Құралдар тақтасында қанша құрал бар? Негізгісі қаншау және барлығын қосқанда қаншау?
13. Инструмент прямоугольная область (төртбұрышты аймақ құралы)
14. Нұсқағыш немесе жылжытқыш
15. Лассо (Лассо - ерекшелегіш, Полигонное лассо – полигондық ерекшелегіш, Магнитное лассо – магниттік ерекшелегіш).
ІІІ. Практикалық жұмыс жасау бөлімі: Әр оқушыға жеке таңдауына қарай бояуға сурет беріледі. Суреттер «Суреттер жинағы» қапшығында жұмыс үстелінде орналасады. Көп суреттің ішінен таңдаған суретті жеке файлға орналастыру қажет және оны бояғаннан кейін сақтау қажет. Суреттерді оқушылар түстер палитрасы арқылы бояп, оларды нақышына келтіріп, орындаған жұмыстарын 7көрсетеді.
ІҮ. Шығармашылық жұмыс жасау бөлімі: Әр оқушы таңдаған тақырыпқа сай коллаж жасайды. Коллажға қажетті суреттер «Фотошоп» қапшығында орналасады. Коллаждың мағынасына, сапасына, көркемдік безендірілуіне қарай бағаланады.
Ү. Ой қозғау
ҮІ. Қорытындылау, бағалау.
Теориялық, практикалық және шығармашылық кезеңдері бойынша баллдар саны есептелінеді. Бағалау, марапаттау рәсімі жүргізіледі.
Мақсаты:
● Фотошоп бағдарламасында өткен тақырыптарды бекіту, оқшылардың білім – білік дағдыларын тексеру;
Міндеттері:
● Фотошоп бағдарламасы туралы теориялық білімдерін тексеру;
● Практикалық жұмыс жасату арқылы оқушылардың практика жүзінде қолдану шеберлігін анықтау;
● Шығармашылық деңгейін бақылау және бағалау.
Сабақтың типі: Бекіту сабағы
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Құрал – жабдықтар, көрнекті құралдар:
Компьютерлер, Фотошоп бағдарламасы, интерактивті тақта
Сабақтың кезеңдері:
І кезең ІІ кезең ІІІ кезең ІҮ кезең Ү кезең
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың өзін - өзі таныстыру;
Жарыс сабағының шарттарымен танысу;
Жарыс сабағының шарты:
Сабақ негізгі 3 кезеңнен тұрады. Шарт бойынша әр кезеңде оқушы өзінің білімін көрсете білуі тиіс.
ІІ. Теориялық білімдерін анықтау: Сұрақтар беру арқылы оқушылардың теориялық білімдерін анықтау. Әр дұрыс жауапқа 1 балл беріледі.
1. Фотошоп бағдарламасы дегеніміз не? Оның негізгі қызметі?
2. Бағдарламаны қалай іске қосамыз?
3. Бағдарлама терезесінде қандай объектілер орналасқан?
4. Tав пернесін басқандай қандай әрекет орындалады?
5. Окно (терезе) менюы арқылы қандай командаларды орындай аламыз?
6. Adobe Photoshop бағдарламасында жаңа құжат құру үшін орындалтын әрекеттерді ата?
7. Жаңа файлды сақтау үшін орындалатын әрекеттер?
8. Қосымша жұмыс терезелерін қалай іске қосамыз?
9. Мәтінді енгізу үшін қандай құралды пайдаланымыз?
10. Қабаттармен жұмыс жасау үшін меню жолындағы қандай команданы пайдаланамыз?
11. Фотошоп бағдарламасында графикалық файлдың қандай типімен жиі жұмыс атқарамыз?
12. Құралдар тақтасында қанша құрал бар? Негізгісі қаншау және барлығын қосқанда қаншау?
13. Инструмент прямоугольная область (төртбұрышты аймақ құралы)
14. Нұсқағыш немесе жылжытқыш
15. Лассо (Лассо - ерекшелегіш, Полигонное лассо – полигондық ерекшелегіш, Магнитное лассо – магниттік ерекшелегіш).
ІІІ. Практикалық жұмыс жасау бөлімі: Әр оқушыға жеке таңдауына қарай бояуға сурет беріледі. Суреттер «Суреттер жинағы» қапшығында жұмыс үстелінде орналасады. Көп суреттің ішінен таңдаған суретті жеке файлға орналастыру қажет және оны бояғаннан кейін сақтау қажет. Суреттерді оқушылар түстер палитрасы арқылы бояп, оларды нақышына келтіріп, орындаған жұмыстарын 7көрсетеді.
ІҮ. Шығармашылық жұмыс жасау бөлімі: Әр оқушы таңдаған тақырыпқа сай коллаж жасайды. Коллажға қажетті суреттер «Фотошоп» қапшығында орналасады. Коллаждың мағынасына, сапасына, көркемдік безендірілуіне қарай бағаланады.
Ү. Ой қозғау
ҮІ. Қорытындылау, бағалау.
Теориялық, практикалық және шығармашылық кезеңдері бойынша баллдар саны есептелінеді. Бағалау, марапаттау рәсімі жүргізіледі.
Жаңалықтар
Тапқыр достар
Міндеттері: 1.Оқушылардың қазақ тіліне деген сүйіспеншілігін арттыру; 2.Сөздік қорын байыту, дүниетанымын дамыту;
Бақылау жұмысы
Бақылау жұмысы. Оқушылардың игерген білім деңгейін анықтау. Білім, білік, дағдыларын тексеру. Есеп шығаруға деген қызығушылықтарын арттыру.
CorelDraw бағдарламасында жұмыс істей білу
Corel Draw бағдарламасы бойынша алған білімдерін бекіту және практика жүзінде қолдана білуге үйрету;
ХХІ ғасыр зияткері
Қарақалпақстан Республикасы, Мойнақ ауданы №18 мектептің мұғалімі: Шарапиев Ерлан
Әдебиет көшбасшысы (зияткерлік сайыс)
Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы № 6 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Жолдасова Айкенже Жалмағанбетқызы
Visual Basic Пішін
Ақпараттану сабағы Тақырыбы: «Visual Basic.Пішін. Қасиеттері, оқиға, тәсілдер» Сабақ типі: Аралас сабақ Мақсаты: Пішін, қасиеттері, оқиғалар және тәсілдері туралы оқушылардың білімін қалыптастыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.