Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қаріп, абзацтар, шегіністер мен аралықтар

11 желтоқсан 2013, Сәрсенбі
Категориясы: Информатика
Сыныбы: 8
Мұғалімі: Бұзауова А. Ә

Тақырыбы: Қаріп, абзацтар, шегіністер мен аралықтар.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Ms Word редакторында құжатты форматтау тақырыбы бойынша оқушыларға толық түсінік беру. Оқушыларға мәтін немесе оның үзінділерін ерекшелеу тәсілдерін, негізгі форматтау режімдерін қолдануды үйрету, символдарды форматтау; мәтінді туралау, жоларалық интервал, тасымалды орналастыру сияқты мәтіндік құжаттарды форматтаудың жолдарын үйрету.

Дамытушылық: Оқушылардың компьютерге қызығушылығын арттыру. Оқушылардың ойлау қабілеттерін, танымдық белсенділігін арттыру, компьютермен жұмыс істету шеберлігін одан әрі қарай шыңдау және осы сабақта алған білімдерін пайдалана білуге ықпал жасау.

Тәрбиелік: Ms Word редакторында мәтінді сауатты теру. Жүйелікке, еңбекке, іскерлікке, ұқыптылық пен жылдамдыққа тәрбиелеу.

Пән аралық байланыс: орыс тілі, қазақ тілі.
Сабақтың типі: жаңа білімді қалыптастыру сабағы.
Әдіс – тәсілдері: сұрақ – жауап, жұмбақ жасыру, түсіндіру.
Оқыту құралдары: Оқулық, дәптер, компьютер, интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар, плакаттар.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
• Оқушылармен амандасу
• Оларды түгелдеу
• Тыныштандырып, назарын сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақтар:
1. Microsoft Word – ты қалай іске қосамыз?
2. Терезе элементтерін атаңдар.
3. Тезедегі екінші панель қандай?
4. Құжатты қалай сақтаймыз?
5. Мәтіннің қандай түрлерін білесіңдер?
2. Тест

ІІІ. Жаңа сабақты жариялау.
ХХІ ғасыр жаңа ақпараттық технологиялар ғасыры. Қазіргі кезде компьютер адам өмірінің барлық саласында толық енгізілді. Сондықтан да келешек ұрпақтың, оқушылардың алдында тұрған ең негізгі міндеті - өмірге икемделгіш, заман ағымына сай ілесе алатын азамат болу. Соның бір жолы компьютер тілін үйрену болып табылады. Компьютерді білу – екінші сауаттылық.
Мәтін теріліп және өңделіп болғаннан кейін пішімдеу, яғни рәсімдеуді өзгерту жүргізіледі.
Пішімдеу – деп мәтіндік құжаттарды рәсімдеу бойынша жүргізілетін әртүрлі әрекеттерді айтады. Құжатқа пішімдеуді құжат құрғанға дейін де, сол сияқты одан кейінде жүргізуге болады.

Пішімдеу әрекеттерін орындай отырып:
• әр түрлі қаріптерді пайдалануға;
• Жұмыс өрісінің шекараларын өзгертуге, сол жақ, оң жақ, жоғары, төменгі өрістерін айқындауға;
• Беттегі мәтінді туралауға:
• жоларалық интервалды орнатуға және өзгертуге;
• мәтінді бағандарға бөлуге;
• мәтінді жиектеудің әр түрлі типтерін қолдауға;
• тізім, құйма және т. б.
Пішімдеу кезінде аспаптар панеліндегі батырмаларды да, меню командаларын да, пернелердің арнайы комбинацияларын да пайдалануға болады.
Пішімдеу операцияларын бүкіл мәтінмен де оның бөлімдері: символмен сөзбен, жолмен, абзацпен, бөліммен, бетпен де жүргізуге болады. Ол үшін пішімделетін бөлікті белгілеу керек.
Пішімдеудің бірнеше баптауын бірден өзгерту үшін Формат менюінен Шрифт командасын орындаймыз.

Пішімдеу панелі:
- стиль
- шрифт
- шрифтің размері
- жартылай қарайтылған
- курсив
- асты сызылған
- ортасы бойынша туралау
- оң жақ шеті бойынша туралау
- оң және сол жақ шеті бойынша туралау
- нөмірлеу
- маркер қою
- түспен бояу
- шрифт түсі
Форматтау режімдерінің ең жылдам әдісіне форматтау панелінің төмендегі батырмалары жатады:
– жартылай қалыңдатылған (полужирный),
– курсив,
– асты сызылған (подчеркнутый)

Форматтауға арналған пернелер комбинациялары
Пернелер
комбинациясы Форматтау
кезіндегі әрекеттері
+ Курсив (К)
+ Асты сызылған (Ч)
+ Жартылай қарайтылған (Ж)
+ ортасына
+ Сол жақ шеті бойынша
+ Оң жақ шету бойынша
+ Ені бойынша (екі жақ шетінен)

ІV. Практикалық бөлім.
Әр оқушыға тапсырмалар таратылады. Компьютерге отырмастан бұрын электронды есептеуіш машиналарымен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерге тоқталып, еске түсіреміз.

Мәтін және оның бөліктерін ерекшелеу әрекеттеріне жаттығу:
Тапсырма №1:
1. Берілген мәтінді тер және бірінші сөйлемнің бірінші сөзін жартылай қалыңдатып жаз, екінші сөйлемнің екінші сөзін жантайып жаз және үшінші сөйлемнің үшінші сөзін астын сыз.
Жаңылтпаш - қазақ ауыз әдебиетінің шағын жанры. Жаңылтпаш ойын - сауыққа жиналған жұртты күлдіру, жас ұрпақтың тілін ұстартып, әр түрлі сөзді шапшаң айтуға үйрету мақсатымен пайда болған.

Тапсырма №2:
1. Мына берілген мәтінді тер және оны көшіріп төрт рет жаз. Туралау әрекеттерін орында (оң, сол, ортасына, екі жақ шеттері бойынша).
Жаңылтпаш - қазақ ауыз әдебиетінің шағын жанры. Жаңылтпаш ойын - сауыққа жиналған жұртты күлдіру, жас ұрпақтың тілін ұстартып, әр түрлі сөзді шапшаң айтуға үйрету мақсатымен пайда болған.

Тапсырма №3:
1. Мына мәтінді теріп, жол аралық интервалын 2, 0см. етіп орында.
Алтын емле белбеу – алтын шапқан, әшекейленген белбеу.
Берен белбеу – қымбат металдан жасалған белбеу.
Гауһар мәрмәр – гауһармен сәнденген белбеу
Зер белбеу – алтынмен әшекейленген белбеу.
Қамар белбеу – зерлі, әшекейлі белбеу.

Тапсырма №4:
1. Мына мәтіннің шрифтінің атын және номерін өзгертіп жаз.
Қамаштан көріп қалашты,
Қалашқа Жарас таласты.
Бөлінсін десең қалаш тең,
Таласпа Жарас Қамашпен.

Тапсырма №5:
1. А. Құнанбаевтың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін жазып,
«Абай» атауымен сақтап қойыңыз.
Ғылым таппай мақтанба,
Орын таппай баптанба.
Құмарланып шаттанба,
Ойнап босқа күлуге.

Тапсырма №6:
1. Мәтіндегі «жаңылтпаш» сөздерін ерекшелеп, Формат - Шрифт
сұхбат терезесіндегі Анимация астарлы бетінен «Фейерверг»
жанбітірімді таңда.
Жаңылтпаш - қазақ ауыз әдебиетінің шағын жанры. Жаңылтпаш ойын - сауыққа жиналған жұртты күлдіру, жас ұрпақтың тілін ұстартып, әр түрлі сөзді шапшаң айтуға үйрету мақсатымен пайда болған.

Тапсырма №7:
1. Мына мәтінді теріп жаз, «Пішімдеу» сөзін түрлі түсті етіп ерекшеле және екінші сөйлемнің шрифтінің түсін қызыл етіп өзгерт.
Пішімдеу – деп мәтіндік құжаттарды рәсімдеу бойынша жүргізілетін әртүрлі әрекеттерді айтады. Құжатқа пішімдеуді құжат құрғанға дейін де, сол сияқты одан кейінде жүргізуге болады.

Тапсырма №8:
1. Мәтіндегі «жаңылтпаш» сөздерін ерекшелеп, Формат - Шрифт
сұхбат терезесіндегі Анимация астарлы бетінен «Мерцание» жанбітірімді таңда.
Ғылым таппай мақтанба,
Орын таппай баптанба.
Құмарланып шаттанба,
Ойнап босқа күлуге.

Тапсырма №9:
1. Мына мәтінді алдына «маркер» қойып теріп жаз.
Ғылым таппай мақтанба,
Орын таппай баптанба.
Құмарланып шаттанба,
Ойнап босқа күлуге.
V. Сабақты «Кім білгір» ойыны арқылы бекіту:

VІ. Сабақты СТО технологиясының БҮҮ’ стратегиясы арқылы
қорытындылау:
Не білемін Не үйрендім Не үйренгім келеді

VІІ. Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды мадақтап, бағалау.
VІІІ. Үйге тапсырма: Мәтінді пішімдеу
12 223
0
  • 100
2 дауыс


Жаңалықтар
Абзацтар, шегіністер және интервалдар
Абзацтар, шегіністер және интервалдар
Абзац, шегініс, интервал туралы толық ақпарат алуы керек.
Қаріп, абзац, шегіністер мен аралықтар
Қаріп, абзац, шегіністер мен аралықтар
Қаріп, абзац, шегіністер мен аралықтармен жұмыс жасауды оқушыларға үйрете отырып, компьютерге қызығушылығын арттыру. Оқушылардың ойлау қабілеттерін, танымдық белсенділігін арттыра отырып, компьютермен жұмыс істету шеберлігін одан әрі дамыту.
Microsoft Word мәтіндік редакторы
Microsoft Word мәтіндік редакторы
Жамбыл облысы, Т. Рысқұлов ауданы, Құлан ауылы, №1 мектеп - лицейі информатика пәні мұғалімі Шонгарова Айгуль Талгатовна
Мәтіндік құжаттарды форматтаудың  негізгі әдістері
Мәтіндік құжаттарды форматтаудың негізгі әдістері
Ақтөбе қаласы. Информатика пәні мұғалімі Аймгуль Бирманова
Мәтін үзінділерін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу
Мәтін үзінділерін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу
Алматы облысы, Жамбыл ауданы Т. Рысқұлов атындағы ОМ МДШО МЖИ ММ информатика пән мұғалімі Тұрғынбаев Мұхтар Атанұлы
Microsoft Word мәтіндік редакторын қорытындылау
Microsoft Word мәтіндік редакторын қорытындылау
Ақтөбе қаласы, № 30 қазақ орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Самбаева Турсынай Байдауллетовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×