Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Махамбет - күрескер ақын

24 ақпан 2014, Дүйсенбі
Сабақтың тақырыбы: Махамбет - күрескер ақын
Сабақтың мақсаты: а) Білімділігі: Ақындықтың алдаспаны, намыстың наркескені атанған Махамбет жырларының тақырыбын таныту, өлеңдерінің идеясын ашу, өзектілігін ұғындыру.
ә) Дамытушылығы: Өзіндік пікір айта білуге дағдыландыру. Іскерлік қабілетін шыңдау.
б) Тәрбиелілігі: Отансүйгіштікке, ерлікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Интерактивті әдіс - тәсілдер. «Блум таксономиясы»
СТО «Бес жол өлең», «Ішке - сыртқа», «ұқсастық және даралық»
Сабақтың типі: Білім, дағды, іскерлікті меңгерту
Сабақтың көрнекілігі: Махамбет - күрес жаршысы ( буклет)
Техникалық құралдар: (Мультимедия)
«Атадан туған аруақты ер» өлеңдер жинағы
Энциклопедиялық жинақ.

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
2. Сабақ Махамбеттің «Еңселігім екі елі» өлеңін үнтаспадан тыңдаудан басталады.
“Махамбет мұрасы біздің ұлттық намысымызды қамшылайтын, жігерімізді жанитын қасиетімен қымбат, қастерлі»

«Блум таксономиясына»негізделген сабақ.
1. Білім
Махамбеттің өмірі мен шығармашылығын еске түсіруге арналған тапсырмалар.
(Махамбеттің өміріне қатысты жылдар, есімдер, жер - су аттары жазылады, түсіндіріледі)
“Мені түсін”
1 - топ 1803. 1836. 1837. 1838. 1846. (жылдар бойынша сөйлейді)
2 - топ Өтеміс. Исатай. Жәңгір хан.
Баймағамбет сұлтан. Ықылас. (Тұлғаларға қатысты деректерді
баяндайды)
3 - топ Нарын. Жайық. Бекетай құмы.
Қараой (Көтеріліс картасынан көрсете отырып, аталған жерлер туралы түсінік айтады)
2. Түсіну.
Махамбеттің оқулықта берілген өлеңдері бойынша жұмыс.
А) Өлеңдерін жатқа айту.
«Ереуіл атқа ер салмай», «Мұнар күн», «Жалғыздық» өлеңдері
Ә) «Екі жақты күнделік»
“Тарланым”, «Соғыс», «Еңселігім екі елі» “Мен құстан туған құмаймын”
3. Қолдану.
Махамбет өлеңдерінің тақырыптары Махамбет өлеңдерін қандай тақырыптарға бөлуге болады?
Романтизм - Көркемдік қиял
Реализм - Өмір шындығы
Исатай бейнесі
(Махамбет өлеңдерін берілген тақырыптарға топтап жазып шығады)
«Ішке - сыртқа» стратегиясы
(берілген өлеңдерді тақырыбына сай жазу)

Тәуелсіздік үшін күрес:
Исатай батырдың бейнесі:
Күрес жолының жырлары:
(«Қайда бар?» «Тілек», «Адыра қалған Нарынның», «Қызғыш құс», « Мен - тауда ойнаған қарт марал», «Тайманның ұлы Исатай», «Соғыс», «Әй, Махамбет, жолдасым», «Мінгені Исатайдың Ақтабан - ай», «Мұнар күн», «Баймағамбет сұлтанға айтқан сөзі», «Мұңайма»

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
11 139
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы
Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы
Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы туралы өздігінен білім ала отырып, өзара білім алмастыру. Өлеңдерінің тақырыбы мен автор идеясын ашу, әдеби теориялық тұрғыдан талдау жасау дағдыларын қалыптастыру.
Махамбет пен Жақия
Махамбет пен Жақия
Халқымыздың тарихынан тағылым беру. Патриоттық сезімін ояту. Батырлар туралы білетіндерін жетілдіру, кеңейту.
Махамбет Өтемісұлы «Менің атым – Махамбет»
Махамбет Өтемісұлы «Менің атым – Махамбет»
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, «№5 жалпы орта білім беру мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Піржан Әлия Нажимқызы
Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы
Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы
Ақтөбе қаласы, №33 қазақ орта жалпы білім беру мектебінің қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі Ксупова Базаркул Жарылкасыновна
Махамбет – өр рухты ақын
Махамбет – өр рухты ақын
Мұғалім: Бекенова Индира Сабақтың тақырыбы: Махамбет – өр рухты ақын
Махамбет Өтемісұлы "Соғыс"
Махамбет Өтемісұлы "Соғыс"
Атырау облысы, Исатай ауданы, Нарын селосы, Нарын орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бөбек Есмағанбетова Ғалымжанқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×