Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Махамбет Өтемісұлы «Менің атым – Махамбет»

10 желтоқсан 2014, Сәрсенбі
Тақырыбы: Махамбет Өтемісұлы «Менің атым – Махамбет»
Сабақтың мақсаты:
1. Бүгінгі өскелең ұрпақ ақынның кім екендігін, оның өлеңдерінің тақырыбын, тарихын, идеясын аша отырып, ақынды тағы да жаңа қырынан таниды, өлеңдеріне талдау жасайды.
2. Оқулық пен қосымша деректерді пайдалануға, өз ойларын еркін айтуға, өз пікірлерін қорғап, ақын поэзиясын насихаттап, әдеби тілмен сөйлеуге дағдыланады.
3. Туған жерді сақтау, оны аянбай қорғау сезіміне баулу, бабалардың ерлік рухын сезіндіру арқылы азаматтық тәрбие беріледі, ұлттық намысты қалыптастырып, поэзияны сүюге баулиды.
Сабақтың типі: жаңа сабақ.
Сабақтың түрі: шығармашылық сабақ.
Сабақтың әдісі: мәнерлеп оқу, топтастыру, сұрақ - жауап, топтық жұмыс, сөздік жұмыс, ББҮ, ой толғаныс.
Пәнаралық байланыс: тарих, география.
Көрнекілігі: ақының портреті, өмірдерек – бейне слайд, Махамбет киносы, бағалау парақшасы, мәтін жазылған қима қағаздар.

Сабақтың барысы
Ұйымдастыру.
1. Оқушылар назарын сабаққа аудару.
2. Оқушыларды топқа бөлу (түрлі түсті қағаздарды таңдау арқылы). (3 мин.)
Қызығушылықты ояту.
Махамбет туралы бейнекөрініс көрсетіледі.
Постер қорғау.
Бейнекөрініске байланысты сұрақ қойылады:
– Иә, балалар, Махамбет кім? Исатай екеуінің халықты көтеріліске бастауының себебі не? Махамбет туралы не білеміз?
Бағалау. Ойын жүйелі баяндап, дәлелді пікірлер айта алуына байланысты бағаланады.

Жаңа сабақ.
«Менің атым – Махамбет» өлеңі оқылады.

Менің атым – Махамбет,
Жасқұстағы Жәңгір хан
Ісінен болдым құса дерт.
Атасы өткен Айшуақ,
Соның көзі көрді ғой.
Менің атам – Өтеміс
Елдің қамын жеді ғой, – деген жалынды, отты сөздер тек елім деп еңіреген ердің аузынан ғана шықпақ.
– Балалар, Махамбет неге қолына қару алып атқа мінді?
– Махамбеттің ақындығын, батырлығын, күйшілігін қалай дәлелдер едің?
– Жәңгір ханның ісінен неге ол құса болды?
– Атасы Өтемістің елдің қамын жеген азаматтығы туралы не білесіңдер?
(Егер Өтемістің кім екендігі туралы білмесе, ол мәлімет үй тапсырмасына қалдырылады).
Ереуіл атқа ер салып, егеулі найза қолға алып, қара қазан, сары бала қамы үшін қылыш сермеп, отты тілін безеген Махамбет бабамыздың батырлық әрі ақындық тұлғасы өз жырларында қалай көрініс табады? Оқып, талдап көрелік.
Топтық тапсырма. Оқулықпен жұмыс. Махамбет бейнесі көрінетін өлеңдерін оқушылар мәнерлеп оқиды.

1 - топ:
Мен едім
Бозағаштан биік мен едім,
Бұлтқа жетпей шарт сынбан.
Ел құтқарар ер едім, –
Жандаспай ақыры бір тынбан.
Томағалы сұңқар мен едім –
Толғамалы найзамен
Толықсып жауға шапқанда,
Бір озғанмын жұртымнан.
Ер дұшпаны көп болар,
Қатын – дұшпан, жігіттер,
Не демес дейсің сыртымнан?!

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
18 391
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Махамбет Өтемісұлы Қызғыш құс өлеңі
Махамбет Өтемісұлы Қызғыш құс өлеңі
Отанын сүйетін патриот етіп тәрбиелеу, ерлік пен елдікті, батырлықты дәріптеу, олардың бойында қызығушылық, ізденушілік қабілеттерін арттыру.
Жалынды ақын – Махамбет
Жалынды ақын – Махамбет
Сабақтың мақсаты: Сабақтың білімділігі: Оқушыларға ақынның кім екендігін, оның қандай шығармаларын төменгі сыныптарда өткендігін еске алу
Махамбет Өтемісұлы «Ереуіл атқа ер салмай» өлеңі
Махамбет Өтемісұлы «Ереуіл атқа ер салмай» өлеңі
Қарағанды облысы, Осакаров ауданы, №1 орта мектебі» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Тусупбекова Жанар Куанышевна
Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы
Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы
Ақтөбе қаласы, №33 қазақ орта жалпы білім беру мектебінің қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі Ксупова Базаркул Жарылкасыновна
Махамбет – өр рухты ақын
Махамбет – өр рухты ақын
Мұғалім: Бекенова Индира Сабақтың тақырыбы: Махамбет – өр рухты ақын
Махамбет – егемен елдіктің өшпес рухы
Махамбет – егемен елдіктің өшпес рухы
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, Ы.Алтынсарин атындағы № 204 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Каржаубаев Руслан Мулдабаевич
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×