Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қазақ тілінен жылдық қайталау 5-класс

01 наурыз 2014, Сенбі
Сабақ жоспары. 5 - сынып. Қазақ тілі.
Сабақтың тақырыбы: Жылдық қайталау
Сабақтың мақсаты:
білімділік: оқушылардың фонетика, лексика, сөзжасам бойынша алған білімдерін еске түсіру, қайталау арқылы бекіту. Білім, білік, дағдыны қалыптастыру.
тәрбиелік: өзіндік практикалық әрекет ортасын қалыптастыру. Тілге құрмет сезіміне тәрбиелеу.

дамытушылық: Тапқырлық, ұтқырлық, логикалық ойлау дағдыларын жетілдіру. Талдау дағдыларын арттыру. Сөз байлығын жетілдіру.

Сабақтың түрі:
Қайталау, білімді бекіту сабағы.
Сабақтың типі:
Сайыс сабағы. Шығармашылық ой дамыту сабағы.
Сабақтың әдісі:
Сұрақ - жауап, көрнекілік әдісі. Талдау, салыстыру, жинақтау, сайыстыру, деңгейлік тапсырмалар, тест.
Сабақтың көрнекілігі:
Интерактивті тақта, слайдтар, таратпа материалдар.
Сабақтың эпиграфы:
Құдіретті жасай бер, анам тілі,
Өзің барда ғажап – ақ ғалам күллі.
Шабыт құйып, сән беріп сендік қуат
Жол көрсетіп, әрлейді әрбір күнді.

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі.
a) Оқушыларды түгендеу, назарларын сабаққа аудару.
b) Психологиялық әзірлік.
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!
c) Қызығушылығын ояту (сабақтың эпиграфын слайдтан оқыту)
Балалар, бүгінгі сабағымыз да жылы лебізден, бойға қуат беретін сөздерден басталды. Ендеше, додаға түсіп жарыспай, жүйріктің бағы жанар ма дегендей, сендердің білім бәйгесіндегі жүйріктіктеріңді сынайтын мезгіл де жеткен сияқты. Бүгінгі сабақ сендердің қазақ тілі пәнініе алған бір жылғы білімдеріңді қорытындылайтын сабақ болмақ. Ендеше «Білім шыңы» сайысын бастайық.
Сайысымыз 3 топтың арасында өтпек. Бұл топтардың атаулары төмендегідей:
1 - қатар – «Фонетика» тобы
2 - қатар – «Лексика» тобы
3 - қатар – «Сөзжасам» тобы
Сайыс төмендегідей бөлімдерден тұрады:
1. Зымыран сұрақтар.
2. Фонетика шыңы
3. Лексика шыңы
4. Сөзжасам шыңы
5. «Жас лингвист» шыңы
Әр бөлім қорытындысы бойынша оқушыларға және топтарға фишкалар беріліп отырады.

1 - бөлім. «Зымыран сұрақтар».
Лексика:
1. Лексика нені зерттейді?
2. Көп мағыналы сөз дегеніміз не?
3. Омоним дегеніміз не?
4. Синоним дегеніміз не?
5. Антоним дегеніміз не?
6. «Эвфемизм» сөзінің шығу төркіні?
7. Идиомалық тіркес дегенді қалай түсінесің?
8. Табу дегеніміз не?
9. Кірме сөз дегеніміз не?
10. Тұрақты тіркес дегеніміз не?
11. Дисфемизмге қарама - қарсы құбылыс.
12. Калифорния академиясының А. Эйнштейн ат. Алтын медаль иегері, Халықаралық «Шахрияр» сыйлығының иегері, Түрік Республикасының Түркі дүниесіне қызмет сыйлығының иегері, ақын?

Фонетика:
1. Фонетика нені зерттейді?
2. Екпін түрлері нешеу?
3. Буын үндестігіне бағынбай тұрған сөзді табыңыз.
4. Өз құрамында үш буын, жеті әріп бар, Жалпы қарауындағы әріптері құрамындағыдан алты есе көп. Ол не?

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
11 273
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Дәрежелік функция және оның қасиеттері
Дәрежелік функция және оның қасиеттері
Дәрежелік функцияның графигі мен қасиеттерін түрлі есептер шығаруда қолдану; Оқушылардың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлау қабілеттерін, білік дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдығы мен ой ұшқырлығын қалыптастыру;
Кезектес салалас құрмалас сөйлем
Кезектес салалас құрмалас сөйлем
Кезектес салаластың жасалу жолы туралы жаңа білім беру, кезектес салаластың құрамына енген жай сөйлемдердегі іс - әрекеттің кезектесіп келетіндігін, тек жалғаулық шылаулар арқылы байланысатындығын меңгерту; ә) дамытушылық: оқушылардың білім - білік,
Анықталған интеграл. Ньютон - Лейбниц формуласы
Анықталған интеграл. Ньютон - Лейбниц формуласы
Интегралды есептеу үшін Ньютон - Лейбниц формуласын қолдану бойынша білік, дағдыларын қалыптастыра отырып, білімдерін нақтылау.
Есім сөздерді қайталау
Есім сөздерді қайталау
Сабақтың мақсаты: білімділік: оқушылардың ой - өрісін кеңейту, есім сөздер тақырыбынан алған білімдерін жетілдіру, теориялық алған ұғымдарын мысалдар арқылы терең меңгерту, түсінік негізінде қорыттыру.
Құрмалас сөйлемді қайталау
Құрмалас сөйлемді қайталау
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, Жосалы кенті, Ш.Уәлиханов атындағы №26 мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Әбдіқалықова Индира Тұрсынбайқызы
Жылу берілу мен заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі бойынша қайталау
Жылу берілу мен заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі бойынша қайталау
Жылу құбылыстары, Заттың агрегаттық күйлері тараулары бойынша алған білімдерін анықтау. Теориялық білімді практикада және есеп шығаруда қолдана алу дағдыларын арттыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×