Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Шылау

30 қыркүйек 2014, Сейсенбі
Қазақ тілі – 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Шылау. Пысықтау.
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Өткен материалдарды теориялық тұрғыдан қайталай отырып, практикалық тұрғыдан жүзеге асыра білуге қалыптастыру.
Дамытушылық: Озық технологиялардың әдістерін, жабдықтарын қолдана отырып, оқушының ой - өрісін, дүниетанымын, көру, шығармашылық қабілеттерін, сөздік қорын, тілін дамыту;
Тәрбиелік: Бірігіп жұмыс жасауын ұйымдастыра отырып, ынтымақтастыққа, елін - жерін сүюге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Қорытындылау, бекіту сабағы.
Сабақтың әдістері: сұрақ - жауап, талдау, жинақтау, СТО жобасының стратегиялары ББҮ, ребус
Пәнаралық байланыс: дүниетану, ана тілі
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақтың жабдығы: интерактивті тақта, компьютер

Сабақтың барысы:
І. Қызығушылығын ояту
Ребус шешу.

Шешулері: мен, туралы, үшін, қой - шылаулары.

ІІ. Мағынаны ажырату
— Ребустың шешулеріне қарап, бүгінгі сабақ немен байланысты екенін айта аламыз ба?
— Бүгінгі сабақта шылаулары тақырыбы бойынша білімдерің анықталады.
ҚАЙТАЛАУ:

Сәйкестендіру тесті.
Зат есім ------------1. Сары, дәмді, көк ала.
Етістік --------------2. Біз, мен, сен
Сын есім ----------3. Бесінші, алпыс, он
Сан есім -----------4. Гүлдер, Алпамыс, шеге
Есімдік -------------5. Пен, және, үшін
Үстеу ----------------6. Күлді, барма, секіріп жүр
Шылау -------------7. Тез, жазда, жоғары

Дәптермен жұмыс:
Дәптерлерді ашайық
Қолға қалам алайық
Салақтықтан қашайық
Әдемі етіп жазайық.

Көркем жазу. Аа
Астана мен Алматының арасы алыс.

1 - тапсырма. Көп нүктенің орнына – мен, - бен, - және, - да, - де, - та, - те шылауларын қойыңыз.
Қостанай... Астананың арасы алыс. Астанада автобус,,,. Троллейбус..., такси... жүреді. Орталықта орыс, қазақ... театрлары бар. Базарда көкөніс... жеміс - жидек сатылады.

2 - тапсырма. Сөйлемдерді – ма, - ме, - ба, - бе, - па, - пе, сұраулық шылауларын қойып толықтырыңыз.
Бұл Парламент үйі...? Бұл сауда орталығы...? Қонақ үйде бөлме бар...? Ертең наурыз мерекесі...? Қабылдау бөлмесінде кісі көп...? Күн суық...? Аяз...? Қонақтар келді...? Ағылшын тілін білесіз...

3 - тапсырма. Төртбұрыштың орнына тиісті сұраулық шылауды жаз
а) Кеше ұшақ ұшты
ә) Оқушы мектептен келді
б) Сіздің үйде түйе бар
в) Сенің атаң ауылда тұрады
г) Марат тамақ ішті.

Ой сергітуге арналған «Өре» викторинасы
1. Қазақта бірге туылған үш сәбиді қалай атайды? (Үшем)
2. Алпамыс батыр жырының кейіпкерлерін ата (Кейқуат, Қаракөзайым, Гүлбаршын, Аналық, Байбөрі, Тайшық)
3. Абай Құнанбаевтың алғашқы өлеңдер жинағы қайда басылып шықты?(Петербургте)
4. Ақынның қара сөздері алғаш рет қайда басылды?(Семейде)
5. Елге бақ, береке тілейтін халық аңызындағы қария кім?(Қыдыр ата)

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
14 047
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Шылаудың ерекшелігі
Шылаудың ерекшелігі
Шылаудың ерекшелігі. Шылаудың басқа сөз таптарынан мынадай айырмашылықтары бар.
Қыс. Құстардың қысқы тіршілігі
Қыс. Құстардың қысқы тіршілігі
1. Қыс мезгілінің ерекшеліктерін әңгімелейді. - Жылдың қай мезгілі? - Қыс мезгілінің қай айы? - Қыста табиғатта қандай құбылыстар болады? Жауып тұрған қарлар артындағы сұрақтарға жауап берейік. - Біз немен дем аламыз? - Нені басып жүреміз?
Ма (ме), ба (бе), па (пе) шылаулары
Ма (ме), ба (бе), па (пе) шылаулары
Ма (ме), ба (бе), па (пе) шылауларының өздері қатысты сөзге сұраулық мағына үстейтіндігі туралы түсінік беру, олардың емілесін меңгерту.
Шылау қой (ғой), қана (ғана),- ақ шылаулары
Шылау қой (ғой), қана (ғана),- ақ шылаулары
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, №14 орта мектеп бастауыш сынып мұғалімі Дарханбаева Айманкүл
Үшін, туралы, дейін, шейін шылаулары
Үшін, туралы, дейін, шейін шылаулары
Атырау қаласы, №11 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Сұлтанова Cара
Логарифмнің қасиеттерін есеп шығаруда қолдану
Логарифмнің қасиеттерін есеп шығаруда қолдану
БҚО, Шыңғырлау ауданы, А. Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебі Математика – информатика пәні мұғалімі Жекенова Акмарал Канатбаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×