Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Блум таксономиясының деңгейлері бойынша тапсырмалар

23 қазан 2014, Бейсенбі
Сабақтың тақырыбы: Тіл мәдениеті
Сабақтың ой қазығы: Темірді от балқытады, адамды сөз балқытады.
Отты жаға білу керек, сөзді дұрыс айта білу керек.

Оқып - үйренудің негізгі мақсаттары: тіл мәдениетін игереді, ойлау қабілеті мен тіл байлығы дамиды.
Күтілетін нәтижелер: сыни ойлай білуге, өз көзқарастарын ашық та жүйелі жеткізуге, өз пікірін қорғауға дағдыланады.
Әдіс - тәсілдер: АКТ, топтық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлаудың жоғары сатысы - Блум таксономиясы, Диалогтық оқыту, Оқыту үшін бағалау.

Блум таксономиясының деңгейлері бойынша тапсырмалар
1. Білім (қайталау, еске түсіру)
Тіл мәдениеті деп сөйлегенде, жазғанда... құралдарын (..., сөз тіркесі,... түрлерін)
дұрыс... айтамыз.

2. Түсіну (түсіндіру, жеткізу, тұжырымдау)
Тіл мәдениетіне нелер нұқсан келтіреді?
Тіл өнерін халқымыз қалай бағалаған?
Сөз мағынасы - тауып сөйлеудің кілті деген сөзді қалай түсінеміз?

3. Қолдану (жасап көру, көрсетіп беру)
Диалогтік әңгімеге құрылған көрініс.
Диалогтік өлең оқу.
Монолог оқу.

4. Талдау (бөліп шығару, талқылау, мәселені шешу)
Мәтіндерді талдап, тақырып қою, мәтін мазмұнын ашатын мақал - мәтелдер жазыңдар.

5. Жинақтау(құрастыру, шығармашылықпен орындау)
Сұрақ - жауап эссесі
Неліктен? сұрағын қолдану

6. Бағалау (ұсыныс жасау, таразылау
Менің тілім ХХII ғасырда қандай болады?
(Гипотеза, яғни болжам жаса, бағала, салыстыр)

Сергіту сәті
Мен қандаймын?
Ақыл - кеңес
1. Өзгені түсін.
2. Өзгенің ойын тыңдай біл
3. Өз ойыңды жеткізе біл
4. Сұрақ қоя біл
5. Өзгенің шешімін бағала
6. Өз ойыңды жаза біл, айта біл
7. Өз шешіміңді ұсына біл

Үйге тапсырма
1. Мен - ол (диалог жазу)
2. Мен - мен (диалог жазу)
3. Монолог (жаттау)
23 254
0
  • 100
2 дауыс


Жаңалықтар
Алтайдан ән қосқан - қазақтың Майрасы
Алтайдан ән қосқан - қазақтың Майрасы
Майра Мұхамеджанованың өмірі мен шығармашылығы туралы берілген әртүрлі тапсырмаларды өздері орындай отырып, білімін жетілдіреді.
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту және сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістерінің байланысын меңгерту, әріптестердің коучинг барысында диалогтік оқытудың модулін терең зерттеп, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Мұхтар Әуезов "Әке арманы"
Мұхтар Әуезов "Әке арманы"
Бастауыш сынып мұғалімінің әдебиеттік оқу пәнінен қысқа мерзімді жоспары Мұхтар Әуезов "Әке арманы"
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру
Сыни тұрғыдан ойлау, дарынды және талантты балалармен жұмыс, оқытудағы жаңа тәсілдер, диалог, оқу үшін бағалау және оқыту үшін бағалау, көшбасшы, жас ерекшеліктеріне сай білім беру.
Материялық нүкте. Қозғалыс траекториясы. Жол және орын ауыстыру
Материялық нүкте. Қозғалыс траекториясы. Жол және орын ауыстыру
Ғ. Сланов атындағы орта мектебінің физика пәні мұғалімі: Молдашева Мадина Өтепқызы
Шыдамдылыққа тәрбиелейтін спорт түрі – волейбол
Шыдамдылыққа тәрбиелейтін спорт түрі – волейбол
Алматы қаласы Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалім Тауекелова Гулбану Қонысбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×