Нүкте әлеміне саяхат
Сабақ тақырыбы: Нүкте әлеміне саяхат
Сабақ мақсаты:
Білімділік: оқушылардың нүкте тақырыбы бойынша алған білімдерін қорытындылау.
Дамытушылық: тест және түрлі жаттығу жұмыстары арқылы тіл байлықтарын, сауаттылықтарын дамыту.
Тәрбиелік: тапқырлыққа, әдемілікке, адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: дәстүрлі
Сабақ типі: аралас
Көрнекілігі: слайд, үлестірмелі тапсырмалар.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу
Кезекшімен сұхбат
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
Кез келген шығармадан 10 сөйлем оқиды және «Нүкте» тақырыбы бойынша ереже айтады.
ІІІ. Жаңа сабақ
Ережені еске түсіру мақсатында сұрақтар
1. Нүкте қандай сөйлемнен кейін қойылады?
2. Драмалық шығармаларда нүкте қандай ереже бойынша қойылады?
3. Қысқартылған сөздер арасында қойылатын және қойылмайтын нүкте туралы айт.
2) слайд бойынша «Кім жылдам?» ойыны ойналады.
3) өздік жұмыс. Тест. Тақырыбы: Нүкте
Нүкте қай жерге қойылғанын анықтаңыз.
Сабақ мақсаты:
Білімділік: оқушылардың нүкте тақырыбы бойынша алған білімдерін қорытындылау.
Дамытушылық: тест және түрлі жаттығу жұмыстары арқылы тіл байлықтарын, сауаттылықтарын дамыту.
Тәрбиелік: тапқырлыққа, әдемілікке, адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: дәстүрлі
Сабақ типі: аралас
Көрнекілігі: слайд, үлестірмелі тапсырмалар.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу
Кезекшімен сұхбат
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
Кез келген шығармадан 10 сөйлем оқиды және «Нүкте» тақырыбы бойынша ереже айтады.
ІІІ. Жаңа сабақ
Ережені еске түсіру мақсатында сұрақтар
1. Нүкте қандай сөйлемнен кейін қойылады?
2. Драмалық шығармаларда нүкте қандай ереже бойынша қойылады?
3. Қысқартылған сөздер арасында қойылатын және қойылмайтын нүкте туралы айт.
2) слайд бойынша «Кім жылдам?» ойыны ойналады.
3) өздік жұмыс. Тест. Тақырыбы: Нүкте
Нүкте қай жерге қойылғанын анықтаңыз.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Айқас түзулардің арақашықтығы
Кеңістіктегі екі нүкте, нүкте мен түзу, нүкте мен жазықтық, екі айқас түзулер арасындағы қашықтықты, параллель түзу мен жазықтық, параллель түзулер, параллель жазықтықтар арасындағы арақашықтықты анықтай алу.
Материялық нүкте. Қозғалыс траекториясы. Жол
Қозғалыс траекториясы. Материялық нүкте жүйесі, жол жайлы мағлұмат алады. Оқушылардың басым бөлігі кластер құрады, формуланы есеп шығаруда қолданады.
Сөйлем соңына қойылатын тыныс белгілері
№ 65 жалпы білім беретін орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Нурбекова Салтанат Карыбаевна
Сұраулы сөйлем
Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы, М. Жұмабаев атындағы орта мектептің бастауыш класс мұғалімі Турсынбекова Халида Хамитовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.