Нүкте
Қазақ тілі 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Нүкте
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: оқушыларға тыныс белгілері туралы түсінік беру, теориялық білімдерін практикамен ұштастыру, оқушы білімін есепке алу.
2. Дамытушылық: әдеби жанрлардың түрлерінен мысалдар келтіру арқылы пәнге деген қызығушылығын дамыту, ізденімпаздық қасиетін қалыптастыру, шығармашылыққа баулу, тіл байлығын жетілдіру.
3. Тәрбиелік: оқушыларды адамгершілікке, ізеттілікке, әдептілікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу, ұлттық салт - дәстүрді қадірлеуге баулу, өз елін, тілін сүюді үйрету.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, шығармашылық іздену
Сабақтың көрнекілігі: кеспе қағаздар, суреттер, таблицалар
Пәнаралық байланыс: әдебиет, орыс тілі
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру. Сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген тапсырманы сұраймын. Оқушыларға өткен тапсырма бойынша бірнеше сұрақтар қоямын
б) Жаңа сабақты түсіндіру.
Негізгі қызметі
1. Хабарлы сөйлемнен кейін нүкте қойылады.
Мысалы: Ертең ел жайлауға көшеді.
Айтылар ой айқын, бірақ неден бастарын білмей дал.
Жай, лепсіз айтылған бұйрық, тілек мәнді сөйлемдерден кейін қойылады.
Мысалы: Ертең елге бет түзе.
Осыны көргім келіп тұр.
Қосымша қызметі
1. Адамның аты, тегінің бас әріптері шартты түрде қысқартылып алынғанда. Мысалы: М. О. Әуезов, С. Мұқанов.
2. Драмалық шығармаларда кейіпкер атынан кейін нүкте қойылады. Мысалы: Арман. Сенбісің?!
Қайдан жүрсің?
3. Тағысын тағылар, тағы басқалар деген сөздер қысқартылып алынғанда нүкте қойылады. Мысалы: М. О. Әуезов, Ә. Марғұлан,
Е. Мүсірепов, т. б. ойшылдарымыз осы тақырыпқа қалам тартты.
4. Жыл, ғасыр, сағат, минут
сөзі қысқартылып алынса нүкте қойылады. Мысалы: әл - Фараби (X г.), М. Қашқари (XI ғ.) сияқты ғұламалар мұралары - мақтанышымыз
Жаттығумен жұмыс: 106 - жаттығу.. Қойылмаған тыныс белгілерін қойыңдар.
Білімді бекіту: Өткен тақырыптар бойынша бірнеше сұрақтар қоя отырып, түсінбеген сұрақтарына жауап беремін
Бағалау: Сабаққа қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: 107 - жаттығу.
Сабақтың тақырыбы: Нүкте
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: оқушыларға тыныс белгілері туралы түсінік беру, теориялық білімдерін практикамен ұштастыру, оқушы білімін есепке алу.
2. Дамытушылық: әдеби жанрлардың түрлерінен мысалдар келтіру арқылы пәнге деген қызығушылығын дамыту, ізденімпаздық қасиетін қалыптастыру, шығармашылыққа баулу, тіл байлығын жетілдіру.
3. Тәрбиелік: оқушыларды адамгершілікке, ізеттілікке, әдептілікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу, ұлттық салт - дәстүрді қадірлеуге баулу, өз елін, тілін сүюді үйрету.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, шығармашылық іздену
Сабақтың көрнекілігі: кеспе қағаздар, суреттер, таблицалар
Пәнаралық байланыс: әдебиет, орыс тілі
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру. Сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген тапсырманы сұраймын. Оқушыларға өткен тапсырма бойынша бірнеше сұрақтар қоямын
б) Жаңа сабақты түсіндіру.
Негізгі қызметі
1. Хабарлы сөйлемнен кейін нүкте қойылады.
Мысалы: Ертең ел жайлауға көшеді.
Айтылар ой айқын, бірақ неден бастарын білмей дал.
Жай, лепсіз айтылған бұйрық, тілек мәнді сөйлемдерден кейін қойылады.
Мысалы: Ертең елге бет түзе.
Осыны көргім келіп тұр.
Қосымша қызметі
1. Адамның аты, тегінің бас әріптері шартты түрде қысқартылып алынғанда. Мысалы: М. О. Әуезов, С. Мұқанов.
2. Драмалық шығармаларда кейіпкер атынан кейін нүкте қойылады. Мысалы: Арман. Сенбісің?!
Қайдан жүрсің?
3. Тағысын тағылар, тағы басқалар деген сөздер қысқартылып алынғанда нүкте қойылады. Мысалы: М. О. Әуезов, Ә. Марғұлан,
Е. Мүсірепов, т. б. ойшылдарымыз осы тақырыпқа қалам тартты.
4. Жыл, ғасыр, сағат, минут
сөзі қысқартылып алынса нүкте қойылады. Мысалы: әл - Фараби (X г.), М. Қашқари (XI ғ.) сияқты ғұламалар мұралары - мақтанышымыз
Жаттығумен жұмыс: 106 - жаттығу.. Қойылмаған тыныс белгілерін қойыңдар.
Білімді бекіту: Өткен тақырыптар бойынша бірнеше сұрақтар қоя отырып, түсінбеген сұрақтарына жауап беремін
Бағалау: Сабаққа қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: 107 - жаттығу.
Жаңалықтар
Төл сөздің тыныс белгілері
Жазуда төл сөз автор сөзінен арнаулы белгілер арқылы бөлінеді. Төл сөздің тыныс белгілері автор сөзі мен төл сөздің орын тәртібіне және төл сөзді сөйлемнің хабарлы, сұраулы және лепті болуына қарай әр түрлі қойылады.
Сөз тіркесі туралы түсінік (күнделікті сабақ жоспары)
Сөйлем ішінде танылады, өйткені сөздердің байланысы сөйлем ішінде анықталады. Кем дегенде толық мағыналы екі сөзден тұрады.
Өткен шақ (күнделікті сабақ жоспары)
Өткен шақ қимылдың, іс - әрекеттің сөйлеп тұрған сәттен бұрын болып, істеліп кеткенін білдіреді.
Тоқсандық қайталау (күнделікті сабақ жоспары 7 сынып)
Оқушылардың әдебиет пәнінен алған білімдерін тиянақтау; Тәрбиелік мәні бар мысалдар келтіре отырып оқушыларды елін, жерін, Отанын сүюге тәрбиелеу
Қазақ тілі - қазақ халқының ұлттық тілі
Қазақ тілі-қазақ халқының ұлттық тілі
Атаулы сөйлем
Жамбыл обылысы, Жуалы ауданы, Б.Момышұлы ауылы Г. Орджоникидзе атындағы мектеп- гимназияның қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Өтегенова Несіпкүл Жақсымұратқызы Сабақтың тақырыбы: Атаулы сөйлем. Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік.Оқушыларға атаулы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.