Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі
Сабақтың тақырыбы: Т. Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі
Жалпы мақсаты: Ақын өмірінен мағлұмат бере отырып, әңгіменің тақырыбын, идеясын ашу, қазіргі заман үлгілерінен мысал келтіре отырып, білімдерін жетілдіру.
Күтілетін нәтижелер
• «Қонақтар» әңгімесінің мазмұнымен таныса отырып, өз көзқарасын, өз пікірін еркін айтуға талпынады.
• Оқушылар ойларын анық, дәл жеткізе білуге дағдыланады, шығарманы өмірмен байланыстыра отырып, дүниетанымы кеңейеді, өзіндік ой қорытындысын жасай біледі, пікірін білдіреді.
• Жақсы мен жаманды ажырата біледі, кейіпкерлер бойындағы жақсы қасиеттерді үлгі етеді, ата – ананы сыйлауға, олардың алдындағы борышты ақтауға тәрбиеленеді
Жалпы идея: Ата - анасын ұмытқан бала опасыздың опасызы, рақымсыздың рақымсызы. (Ғ. Мұстафин).
Ресурстар: Электрондық оқулық, ақын портреті, постер, маркер, смайликтер, ата - ана жайлы ұлағатты сөздер, хадистер.
Тапсырмалар: Топпен жұмыс: «Біздің пікір»
Жеке жұмыс: «Ой толғау», «Пікірлесу»,. «Лайықты сөз», «Топтастыру». «Қала мен дала», Венн диаграм масы,
I. Ұйымдастыру кезеңі
а) Сергіту сәті
ә) Топқа бөлу (жасырылған суреттер арқылы бөлу)
II. Үй тапсырмасын пысықтау.
1. Т. Айбергенов өмірі, шығармашылығы.
2. Т. Айбергенов «Ана» өлеңі
3. «О, адамдар, ана керек адамға» шағын эссе жазу
III. Топпен жұмыс. «Біздің пікір» (постер қорғау)
1 - топ. Ата - ана дегеніміз кім? Олардың алдындағы міндетіміз.
2 - топ. Борыш, парыз, үміт дегеніміз не?
3 - топ. Ата - ананы сыйлау – елді сыйлау.
IV. Жаңа сабақты меңгерту. Оқулықпен жұмыс
1. Т. Әбдіков өмірі, шығармашылығы, қызметі, жазушы жайлы пікірлер. («Топтастыру» әдісін жасау)
2. Әңгіме барысымен танысу (топқа бөліп оқу)
Y. Шығарманы талдау.
Басталуы: Баласын тағатсыздана күткен әке - шеше.
Дамуы: Шалдың ішкі ойы.
Байланысуы: Қаладан келген қонақтар.
Шиеленісуі: Сапабек пен әкесі әңгімесінің жараспауы. Ауыл әні.
Шарықтау шегі: Мазасы кеткен қарт.
Шешімі: Орындалмаған соңғы үміт.
Қорытынды: Құлазыған көңіл.
YI. Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар.
А - деңгей. 1. «Ой толғау» «Әкеге бағыну - тәңірге бағыну»
2. «Пікірлесу» Сапабектің іс - әрекеті. Оның үйіне қонақ болып кетуіне кім кінәлі?
В - деңгей. 1. «Лайықты сөз» Оқыған әңгіме бойынша мына екі бағанды лайықты сөздермен толтыру керек
Жалпы мақсаты: Ақын өмірінен мағлұмат бере отырып, әңгіменің тақырыбын, идеясын ашу, қазіргі заман үлгілерінен мысал келтіре отырып, білімдерін жетілдіру.
Күтілетін нәтижелер
• «Қонақтар» әңгімесінің мазмұнымен таныса отырып, өз көзқарасын, өз пікірін еркін айтуға талпынады.
• Оқушылар ойларын анық, дәл жеткізе білуге дағдыланады, шығарманы өмірмен байланыстыра отырып, дүниетанымы кеңейеді, өзіндік ой қорытындысын жасай біледі, пікірін білдіреді.
• Жақсы мен жаманды ажырата біледі, кейіпкерлер бойындағы жақсы қасиеттерді үлгі етеді, ата – ананы сыйлауға, олардың алдындағы борышты ақтауға тәрбиеленеді
Жалпы идея: Ата - анасын ұмытқан бала опасыздың опасызы, рақымсыздың рақымсызы. (Ғ. Мұстафин).
Ресурстар: Электрондық оқулық, ақын портреті, постер, маркер, смайликтер, ата - ана жайлы ұлағатты сөздер, хадистер.
Тапсырмалар: Топпен жұмыс: «Біздің пікір»
Жеке жұмыс: «Ой толғау», «Пікірлесу»,. «Лайықты сөз», «Топтастыру». «Қала мен дала», Венн диаграм масы,
I. Ұйымдастыру кезеңі
а) Сергіту сәті
ә) Топқа бөлу (жасырылған суреттер арқылы бөлу)
II. Үй тапсырмасын пысықтау.
1. Т. Айбергенов өмірі, шығармашылығы.
2. Т. Айбергенов «Ана» өлеңі
3. «О, адамдар, ана керек адамға» шағын эссе жазу
III. Топпен жұмыс. «Біздің пікір» (постер қорғау)
1 - топ. Ата - ана дегеніміз кім? Олардың алдындағы міндетіміз.
2 - топ. Борыш, парыз, үміт дегеніміз не?
3 - топ. Ата - ананы сыйлау – елді сыйлау.
IV. Жаңа сабақты меңгерту. Оқулықпен жұмыс
1. Т. Әбдіков өмірі, шығармашылығы, қызметі, жазушы жайлы пікірлер. («Топтастыру» әдісін жасау)
2. Әңгіме барысымен танысу (топқа бөліп оқу)
Y. Шығарманы талдау.
Басталуы: Баласын тағатсыздана күткен әке - шеше.
Дамуы: Шалдың ішкі ойы.
Байланысуы: Қаладан келген қонақтар.
Шиеленісуі: Сапабек пен әкесі әңгімесінің жараспауы. Ауыл әні.
Шарықтау шегі: Мазасы кеткен қарт.
Шешімі: Орындалмаған соңғы үміт.
Қорытынды: Құлазыған көңіл.
YI. Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар.
А - деңгей. 1. «Ой толғау» «Әкеге бағыну - тәңірге бағыну»
2. «Пікірлесу» Сапабектің іс - әрекеті. Оның үйіне қонақ болып кетуіне кім кінәлі?
В - деңгей. 1. «Лайықты сөз» Оқыған әңгіме бойынша мына екі бағанды лайықты сөздермен толтыру керек
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Төлен Әбдіковтің «Қонақтар» әңгімесі
Қазақтың белгілі жазушысы әрі қоғам қайраткері Төлен Әбдіковтың «Қонақтар» әңгімесі бойынша алған білімдерін бекіту, прозалық шығарманы талдауға дағдыландыру;
Әдебиеттік оқу пәні бойынша Ұзақ мерзімдік жоспар
Әдебиеттік оқу Барлығы 136 сағат. Аптасына 4 сағат. 1 тоқсан 36 сағат Ұзақ мерзімдік жоспар
Төлен Әбдіков «Қонақтар»
Төлен Әбдік (04. 09. 1942 ж., “Еңбек” ауылы, Жангелдин ауданы, Қостанай облысы) — жазушы, драматург, қоғам қайраткері. Қазақ мемлекеттік университетін бітірген (1965)
Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі «Көп күттірген қонақтар»
Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі «Көп күттірген қонақтар». Әдеби жанр түрлеріне даму барысында жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру
Мағжан Жұмабаев «Мен кім?», «Қазақ елі»
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, №163 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Ысмайылова Алтынсара Әбушахманқызы
Төлен Әбдіков «Қонақтар»
Сабақтың мақсаты: 1) Қонақтар әңгімесіне әдеби талдау жасау, тақырыбын, идеялық – көркемдік мазмұнын ашу, оқушылардың білімдерін қазіргі заман үлгілерінен мысал келтіре отырып жүйеге келтіру;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.