Киіз үй
«Киіз үй»
Мақсаты: 1. Білімділік: Қазақ халқының киіз үйі, оның тігілуі, оның жасауы туралы толықтай түсінік бере отырып, оқулықта берілген мәтіндердің мазмұнын, берілген тапсырмаларды игерту арқылы сөздік қорды кеңейту, сөйлеу тілдерін қалыптастыру, етістіктің шақтарын қайталау.
2. Дамытушылық: Ауызекі сөйлеу тілдерін жетілдіру,
дүниетанымдарын кеңейту, топпен жұмыс, жеке жұмыс түрлеріне дағдыландыру. Пәнге қызығушылықтарын арттыру.
3. Тәрбиелік: Қазақ халқының салт – дәстүрлерін, қол - өнерін дәріптей отырып, елжандылыққа тәрбиелеу. Эстетикалық талғам қалыптастыру.
Міндеттері:
• Қазақтардың көшпелі тұрмысына бейімделген киіз үйі құрылысын, олардың атауларын, ішкі жасауынан мәлімет беру;
• Ш. Уәлихановтың «Ұлы жүз» туралы атты шығармасынан алынған «Киіз үй» мәтіні бойынша тапсырмаларды орындату;
• Мәтінді пайдалана отырып, етістіктің шақтарын еске түсіру, пысықтау;
• Этнограф – ғалым Өзбекәлі Жәнібековтың «Жолайрықта» атты кітабынан алынған «Ішкі жасау» әңгімесі бойынша киіз үйдің ішкі жасауын суреттейтін мәтіннің мазмұнын түсіндіру;
• Киіз үйдің жабдықтарына байланысты айтылған мақалдар мен қанатты сөздер, тұрақты сөз тіркестерін таныту;
• Қазақ халқының салт - дәстүрін, қол өнерін дәріптеу, оқушыларды қазақ халқының киелі киіз үйін қастерлеуге тәрбиелеу;
Сабақтың барысы:
1. Сыныпты ұйымдастыру.
2. Мұғалімнің кіріспе сөзі (сабақтың мақсаты мен міндетін түсіндіру).
3. Ережені еске түсіру.
Мақсаты: 1. Білімділік: Қазақ халқының киіз үйі, оның тігілуі, оның жасауы туралы толықтай түсінік бере отырып, оқулықта берілген мәтіндердің мазмұнын, берілген тапсырмаларды игерту арқылы сөздік қорды кеңейту, сөйлеу тілдерін қалыптастыру, етістіктің шақтарын қайталау.
2. Дамытушылық: Ауызекі сөйлеу тілдерін жетілдіру,
дүниетанымдарын кеңейту, топпен жұмыс, жеке жұмыс түрлеріне дағдыландыру. Пәнге қызығушылықтарын арттыру.
3. Тәрбиелік: Қазақ халқының салт – дәстүрлерін, қол - өнерін дәріптей отырып, елжандылыққа тәрбиелеу. Эстетикалық талғам қалыптастыру.
Міндеттері:
• Қазақтардың көшпелі тұрмысына бейімделген киіз үйі құрылысын, олардың атауларын, ішкі жасауынан мәлімет беру;
• Ш. Уәлихановтың «Ұлы жүз» туралы атты шығармасынан алынған «Киіз үй» мәтіні бойынша тапсырмаларды орындату;
• Мәтінді пайдалана отырып, етістіктің шақтарын еске түсіру, пысықтау;
• Этнограф – ғалым Өзбекәлі Жәнібековтың «Жолайрықта» атты кітабынан алынған «Ішкі жасау» әңгімесі бойынша киіз үйдің ішкі жасауын суреттейтін мәтіннің мазмұнын түсіндіру;
• Киіз үйдің жабдықтарына байланысты айтылған мақалдар мен қанатты сөздер, тұрақты сөз тіркестерін таныту;
• Қазақ халқының салт - дәстүрін, қол өнерін дәріптеу, оқушыларды қазақ халқының киелі киіз үйін қастерлеуге тәрбиелеу;
Сабақтың барысы:
1. Сыныпты ұйымдастыру.
2. Мұғалімнің кіріспе сөзі (сабақтың мақсаты мен міндетін түсіндіру).
3. Ережені еске түсіру.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Киіз үй
Киіз үй – көптеген көшпелі халықтардың негізгі баспанасы болған. Арғы Сақ, Ғұн заманынан бері қазақ халқы да киіз үйді сан мыңдаған жылдар бойы өзінің төл баспанасы етіп келді.
Киіз үй
Сан ғасырлар бойы қазақ халқының баспанасы болған киіз үйдің құрылымымен, маңызымен таныстырып, етістіктің шақтарының жасалу жолдарын қарастыру;
Архитектуралық ескерткіштер
Сәулет өнері туралы түсінік бере отырып Қазақстандағы орта ғасырлардағы сәулет өнерінің дамуы, тарихи ерекшелігі жайында мәліметтерді ұғындыру.
Ата - баба дәстүрі амандықтың белгісі
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Сенек селосы «Шұғыла» балабақшасы МКҚК Джанизакова Тлектес
Киіз үй
Атырау қаласы, Жалпы білім беретін №6 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Бактыгожина Альфина Сагадатовна
Киіз үй
Солтүстік Қазақстан облысы, Тайынша ауданы, Тайынша қаласы, №4 орта мектебі” КММ Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Сейітова Әлия Құматайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.