Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Фонетика туралы түсінік. Тіл туралы түсінік

16 қаңтар 2015, Жұма
Сабақтың тақырыбы: Фонетика туралы түсінік. Тіл туралы түсінік
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: оқушыларға фонетика туралы түсінік беру, тіл дыбыстарының адам өміріндегі маңызы, құрамдары туралы ұғым беру, жаттығу жұмыстары мен қосымша тапсырмалар арқылы бекіту.
2. Дамытушылық: оқушылардың лингвистикалық дүниетанымдарын кеңейту, жан - жақты тапсырмалар беру арқылы білімдерін тереңдету фонетикалық талдау жасау дағдыларын дамыту
3. Тәрбиелік: оқушыларды адамгершілікке, еңбекті дәріптеуге, ана тілді құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа сабақты түсіндіру
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың әдіс - тәсілі: түсіндіру, сұрақ - жауап, жаттығу, салыстыру.
Сабақтың көрнекілігі: Слайдпен сабақ кезеңдері
Пәнаралық байланыс: ауыз әдебиеті
Жаңа технология: Сын тұрғысынан ойлау технологиясы

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу
2. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру
3. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару
- Бүгін, оқушылар, күнделікті сабақтан гөрі ерекше сабақ.

І. Қызығушылықты ояту.
Өткен тақырыптарымыз бойынша берілген тапсырмалардың жауабын дәл тапсаңыздар, мына сөзжұмбақты шешеміз және бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбымен таныс боламыз.
1. Ойды әдепті, сыпайы етіп жеткізу (эвфемизм)
2. Айтылуы бірдей, мағынасы басқа сөздер (омоним)
3. Айтылуы әр түрлі мағынасы бірдей сөздер (синоним)
4. Дөрекі, әдепсіз сөздер (дисфемизм)
5. Атын тура айтуға болмайтын сөз (табу)
6. Тіліміздегі сөздердің жиынтығы (лексика)
7. Басқа тілден енген сөздер (кірме)
8. Белгілі бір аймақта ғана қолданылатын сөздер (диалект)
Ендеше, жаңа сабағымыздың тақырыбы – фонетика екен.
Фонетика термин сөз. Термин сөз дегеніміз не?

ІІ Мағынаны тану.
Фонетика – грек сөзі «дыбыс» деген мағынаны береді. Фонетика – тіл білімінің дыбыстық жағын зерттейтін саласы. Адамның тілі – дыбыстық тіл. Дыбыс болмаса тіл өмір сүре алмас еді. Сөз дыбыстардың тіркесінен құралады. Бір дыбыс бірнеше сөздің құрамында қолданыла береді. Ол үш түрлі сипатта болады.
Мысалы: МАЛ, ТАЛ, ҚАЛ Мұнда дыбыс саны бірдей, тек бір дыбыс өзгеше болғандықтан, сөздің мағынасы да өзгеше.
Екіншісі – сөздегі дыбыс санының әр түрлі болып келуі. БАЛА, АЛА, АЛ;
Үшінші – сөздегі дыбыстардың орын тәртібі. ТАС – САТ, ҚАС – САҚ, ҚАЛ – ЛАҚ;

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
8 737
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Буын үндестігі
Буын үндестігі
Буын үндестігі туралы түсінік беру, жаттығу жұмыстары мен қосымша тапсырмалар арқылы бекіту.
Дауыссыз дыбыстар
Дауыссыз дыбыстар
Оқушылардың дауысты дыбыстар туралы лингвистикалық білімдерін кеңейту, жаттығу жұмыстары мен қосымша тапсырмалар арқылы бекіту.
Ұяң дауыссыздар (күнделікті сабақ жоспары топтамасы)
Ұяң дауыссыздар (күнделікті сабақ жоспары топтамасы)
Дауыссыздар салдыр мен үннің қатысына қарай: қатаң, ұяң, үнді болып үш топқа бөлінеді. Салдыр мен үннің қатысы арқылы жасалған, бірақ үннен салдыры басым дауыссыз дыбыстарды ұяң ұяң дауыссыздар деп атаймыз. Ұяң дауыссыздар мыналар: б, в, г, ғ, д, з,
Диалект сөздер
Диалект сөздер
Диалект сөздер - белгілі бір жердегі тұрғындардың сөйлеу тілінде ғана қолданылатын сөздер. Диалект сөздер жалпыхалықтық болып есептелмейді.
Қазақ әліпбиі
Қазақ әліпбиі
Ақтөбе облысы, Шалқар ауданы, Қарашоқат орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімі Ахет Гүлден Ермекбайқызы
Тіл дыбыстары
Тіл дыбыстары
Астана қаласы, «№66 мектеп - лицей» мемлекеттік мекемесі қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Толеубаева Самал Жақсылыққызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×