Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Кемпірқосақ

13 ақпан 2015, Жұма
Сабақтың тақырыбы: Кемпірқосақ
Сабақтың мақсаты: табиғатта болып жатқан өзгерістерді (кемпірқосақтың шығуы) сипаттай алуға үйрету, түстерді қайталау, тақырыпқа қатысты етістіктерді өткен шақта дұрыс қолдана алуға жаттықтыру.

Күтілетін нәтиже: кемпірқосақ туралы айта алады, оның түстерін ажырата алады, тақырып бойынша белсенді сөздік қорды меңгереді, айналаға, қоршаған ортаға ұқыпты қарау, табиғаттағы өзгерістерге мән беру.

Сабақтың түрі: кіріктірілген сабақ
Пәнаралық байланыс: физика, ағылшын, дүниетану
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру кезеңі
а) сәлемдесу
ә) оқушыларды түгендеу
б) сабаққа дайындығын тексеру
Өткенді қайталау
1. Кесте бойынша ауа райының болжамын айтыңдар.
2. Бүгін ауа райы қандай?
3. Бүгін жаңбыр жауа ма?
Жаңа сабақ
1. Интербелсенді тақтадан жаңбырдың жауғанын көреді. Жаңбырдан кейін кемпірқосақ шығады.(1 - слайд)
- Балалар, бұл не? (2 - слайд)
- Радуга қазақ тілінде кемпірқосақ, ал ағылшын тілінде rainbow. Қайталаңдар.
2. 116 - бетті ашыңдар. 1 - тапсырманың сөздерін аудиотаспадан тыңдаңдар, қайталаңдар. (3 - слайд)
3. 4 - слайд. 2 - тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңдер. Кемпірқосақ қашан шығады? (4 - слайд)
4. Сөздікпен жұмыс. (5 - слайд)
5. 3 - тапсырма. Түстерді қайталаңдар. Ағылшын тілінде айтыңдар. (6 - слайд)
6. Кемпірқосақ – табиғат құбылысы. Оның түстері ретімен орналасқан. Ол қалай пайда болады? Оны бізге физика пәнінің мұғалімі Ботагөз Мухаметқалиевна көрсетеді.
Физика пәнінің мұғалімі Айпеисова Б. М. спектрді көрсетеді.
7. «Есте сақта!» Оқыңдар, аударыңдар. (7 - слайд)
8. 4 - тапсырма. Мәтінмен жұмыс. (8 - слайд)
9. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңдер. (9 - слайд)
10. Сергіту сәті
11. Дәптермен жұмыс. Берілген сөздерді буынға бөліңдер. (10 - слайд)
Дарынды оқушылар буын түрлерін айтады.
12. Тест сұрақтарына жауап беріңдер.(11 - слайд)
Бағалау
Критерийлер (12 - слайд)
Бекіту
Сұрақтарға жауап беріңдер:
- Кемпірқосақ дегеніміз не?
- Кемпірқосақ қашан шығады?
- Кемпірқосақтың неше түсі бар?
Үйге тапсырма
117 – бет, 4 – тапсырма
Мәтінді мәнерлеп оқу
Рефлексия: түсіндім;
түсінбедім

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
8 678
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Кемпірқосақ жолдармен даярлық тобына көтерілеміз
Кемпірқосақ жолдармен даярлық тобына көтерілеміз
Сауат ашу және жазу негіздері, қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру, тіл дамыту
Е. Елубаев. Бұршақ. Кемпірқосақ
Е. Елубаев. Бұршақ. Кемпірқосақ
Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіру. Өз бетінше, топта жұмыс нәтижесін көрсете білуге жетелеу. Ойлау, сөйлеу, көркем жазу, өзін көрсете білу қабілеттерін дамыту. Бірлікке, білімпаздыққа тәрбиелеу.
Табиғат тамашалары. Бұршақ, Кемпірқосақ. Ескен Елубаев
Табиғат тамашалары. Бұршақ, Кемпірқосақ. Ескен Елубаев
Ескен Елубаевтың «Табиғат тамашалары» атты өлеңдерін мәнерлеп, түсініп оқуға үйрету, өлеңнің өзекті түйінді ойын ашуға жағдай жасау.
Кемпірқосақ сыры
Кемпірқосақ сыры
Балаларға кемпірқосақ туралы түсінік беру, пайда болу жолын түсіндіру, түстері туралы айту. Түстердің қосындылары туралы мағлұмат беру. Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Тақырыпқа деген қызығушылықтарын арттыру, сурет салуға ынталандыру.
Кемпірқосақ (Менің ауылым номинациясы)
Кемпірқосақ (Менің ауылым номинациясы)
СҚО, Шал ақын ауданы, Ғ. Малдыбаев атындағы Жаңажол орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Каирова Айдана Арманқызы
Бояулар бізде қонақта
Бояулар бізде қонақта
Балалар назарын негізгі түстерге көңіл бөлуге, түстерді ажырата білуге үйрету; Негізгі бояуларды бір-бірімен қосу арқылы әр түрлі түстердің алу жолдарын үйрету. Жылы және суық түстерді меңгеру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×