Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Лексикадан өткенді қайталау

05 наурыз 2015, Бейсенбі
Сабақтың тақырыбы: Лексикадан өткенді қайталау (слайдымен)
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: оқушылардың лексика тарауы бойынша алған білімдерін тереңдету, түсініктерін жаттығу жұмыстары мен қосымша тапсырмалар арқылы бекіту.
2. Тәрбиелік: оқушыларды адамгершілікке еңбекті дәріптеуге ана тілді құрметтеуге тәрбиелеу.
3. Дамытушылық: оқушылардың өз бетінше жұмыс істеу, логикалық ойлау қабілеттерін кеңейту, талдау жасау дағдыларын дамыту.
Сабақтың типі: қайталау
Сабақтың түрі: бекіту, аралас сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілі: түсіндіру, сұрақ - жауап, жаттығу, талдау.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта. Сызба - кестелер, анаграмма, тест сұрақтары

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу
2. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру
3. Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару
ІV Жаңа сабаққа дайындық
1. Сабақ тақырыбын тақтаға жазу
2. Сабақ мақсатын түсіндіру

балалар, біз қандай тарауды өттік?
- Лексика тарауы.
- Лексика деген ұғымды естігенде қандай сөздер естеріңе түседі. Қане, топтастырып көрейікші.

ЛЕКСИКА

Сөз байлығы
Көп мағына
Синоним
Антоним
Омоним
Ауыспалы мағына
тура мағына
Эвфемизм
Дисфемизм

«Кім білімді?» тест сұрақтары беріледі.
1. Лексика дегеніміз не?
а) дыбыс ә) сөздік қор б) сөйлем

2. Омоним сөзді белгіле.
а) түс ә) ауа б) қызыл

3. Көп мағыналы сөзді көрсет.
а) шүберек ә) еден б) көз

4. «Мәтін» деген сөздің мағынасы:
а) «байланысу, бірігу» ә) құбылыс б) іс - қимыл

5. Ауыспалы мағынадағы сөзді тап
а) менің көзім ауырды ә) біз бұлақтың көзін аштық б) Оның көзінің түсі – қара

6. Синонимдік қатарды тап.
а) ақ, қара, көк ә) кілт, құлып б) күшті, мықты

7. Антонимдік қатарды тап.
а) бас - аяқ ә) отыр - тұр б) жат - ұйықта

8. фразеологиялық тіркесті көрсет.
а) бармағын шайнау ә) жақсы қыз б) дене мүшесі
9. мақалды ажырат.
а) Кең болсаң кем болмайсың ә) біреу тоңып секіреді, біреу тойып секіреді
б) Қызым, саған айтам, келінім сен тыңда

10. Эвфемизм сөзді көрсет.
а) қырт ә) боқмұрын б) қолды болды.
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс. Үлестірмелі қиықша.
Мына сөздердің ішінен тура мағыналы сөздерді тап, теріп жаз.
1) адамның тілі, орыс тілі, ана тілі. 2) жұмыстың аяғы, құстың аяғы, жиналыстың аяғы.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
4 637
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Сөздердің қолдану ерекшелігі
Сөздердің қолдану ерекшелігі
Қолданыс өрісі тар және қолданыс өрісі кең лексикаларды жаз және төмендегі сөздерді осы лексикалар түріне қарай ажырат.
Лексикадан өткенді қайталау. Күнделікті сабақ жоспары
Лексикадан өткенді қайталау. Күнделікті сабақ жоспары
Бүгінгі жаңа сабақта оқушылардың лексика тарауы бойынша алған білімдерін тексеру мақсатында жаттығу жұмыстарын жүргіземін. Алғашқы орындалатын тапсырма: 49 - жаттығу жұмысының шарты. Сөз тіркестерін, тұрақты тіркестерді жөне күрделі сөздерді бөлек -
Бірігу жолмен жасалған туынды сөздер
Бірігу жолмен жасалған туынды сөздер
Екі я оданда көп сөзден бірігіп, жаңа лексикалық мағына беретін сөздер жасалады. Мысалы: Ақтөбе, көкқұтан, өнеркәсіп, Үштөбе, Сырдария, Болатбек, тасбақа, т. б. Бұларды тіл білімінде біріккен сөздер деп атайды.
Сөз және мағына атты тарауды қайталау (күнделікті сабақ жоспары топтамасы)
Сөз және мағына атты тарауды қайталау (күнделікті сабақ жоспары топтамасы)
Күнделікті сабақ жоспары, қазақ тілі 5 сынып. Тақырыптар: 26. «Сөз және мағына» атты тарауды қайталау 27. Жазбаша жұмыс 28. Сөздік қор туралы түсінік 29. Сөздік қордың өзіндік ерекшелігі 30. Қазақ тілінің сөздік құрамы
Диалект сөздер
Диалект сөздер
Диалект сөздер - белгілі бір жердегі тұрғындардың сөйлеу тілінде ғана қолданылатын сөздер. Диалект сөздер жалпыхалықтық болып есептелмейді.
Лексикадан өткенді қайталау
Лексикадан өткенді қайталау
Өткенді есте сақтап, тапсырмаларды сауатты орындауға баулу. Халқымыздың салт-дәстүрін. Жеті атасын білуге және өткен сабақтарды толық игеріп түсінуге тәрбиелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×