Діни әңгімені оқыту
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы,
Қазалы ауылы,№100 орта мектебінің жоғары санатты мұғалімі
Қамбарова Сағира Лаубайқызы
Тақырыбы: Діни әңгімені оқыту
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділігі: Оқушыларға Құран кәрім туралы ондағы аят - хадистерінің айтылуы дүниеге Смайылдың келуі, Әби Зәмзәм суының шығуы, Алла Тағаланың шапағаты, шексіз мейірімділігі туралы мәлімет беру. Әңгімені оқыту, ондағы кейіпкерлер туралы пікір қалыптастыру.
ә) Дамытушылығы: Сыни тұрғысынан ойлауды дамыту, жазу арқылы сөз байлығын молайта отырып, логикалық ойлау қабілетін іздемпаздық қасиеттерін қалыптастыру тақырыпқа деген қызығушылығын шығармашылық белсенділігін танымдық дербестігін арттыру.
б) Тәрбиелігі: Әңгіменің мазмұны негізінде имандылық сезімін ояту, мейірімділікке, адамгершілікке, ізгілікке, имандылыққа тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері: Сыни тұрғысынан ойлау бағдарламасы, Кубизм, іздену, талдау, сұрақ - жауап, мәнерлеп оқу, шығармашылық.
Типі: Білімді жүйелеу, жинақтау.
Түрі: Иман - өнеге сабағы.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта.
Құран Кәрім кітабы салынған тақта, Зәмзәм суының шыққан жері бейнеленген нәресте Смайыл « Мекке Мәдина» суреті. Әбсаттар қажы Дербісәлі суреті.
Газет қиындылары
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, тарих, бейнелеу, дінтану.
Сабақ фазалары:
1. Қызығушылықты ояту.
2. Мағынаны ажырату.
3. Ой - толғансын.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
1. Сабақ мақсатымен таныстыру.
2. Оқушы зейінін сабаққа аудару.
3. Қызығушылықты ояту.
Сұрақ - жауап арқылы үй тапсырмаларын тексеру.
1. Адам ата қалай жаратты?
2. Періштелер неге уағыздады?
3. Адамды алла қалай жаратты?
4. Оның есімі кім?
5. Адам ата мен Хауа ананы кім азғырды?
6. Алланың ібіліске берген жазасы?
Назарбаевтың сөзі.
Елбасымыз «Саясат күнде өзгереді, ал - дін мәңгілік - деген болатын. Біздің тегіміз түрік, дініміз - ислам екенін ұмытпаумыз керек. Ол үшін Қасиетті кітап - Құран кәрімді насихаттауды естен шығармауға тиіспіз»
Н. Назарбаев.
Жоспар:
1. Ибраһим - Сара - Ажар арасы
2. Бала үшін Ажарға үйленуі
3. Дүниеге нәрестенің келуі
4. Қызғаныш
5. Ибраһим әйелінің айтқанының орындауы
6. Ибраһим пайғамбардың зары
7. Ажардың күйзелісі
8. Бала өкшесі астынан су шығуы
9. Зәмзәм суы
10. Аллаға Ажардың ризашылығы
Оқушы мәтінді тыңдап отырып, жоспармен салыстырып отырады.
Смайыл жалғасы Зәмзәм суының шығуы.
Топтау әдісін пайдаланып, зәмзәм суына ассоциация жасату.
2. Мағынаны ажырату «Кубизм стратегиясы»
1. Зерттеңіз
2. Суреттеңіз
Әңгімедегі кейіпкерлерге мінездеме беру. Ажар мен Сараның іс - әрекеті.
3. Салыстырыңыз
Әңгімедегі әйелдер бейнесін салыстыр.
1. Әңгімедегі ұнаған эпизодты рольде ойнап беріңдер.
2. Шыдамдылыққа, төзімділікке байланысты нақыл сөз, мақал - мәтелдер жаз.
5. Пікірді қолдаңыз, я қарсы шығыңыз.
1. Қазір әр түрлі діни ағымдарға қалай қарайсыздар?
3. Ой толғасын сатысы
Әңгімеден алған жерлері бойынша шығармашылық жұмыстар тақырыбы:
Бекіту топтау әдісі:
1. «Адалдық, адамдық жол Құраннан басталды»
2. «Дінімізге адал болайық».
Сабақта нені білдіңдер?
Сабақты қорытындылау.
Тақтаға ілінген Мекке қасиетті мешіті көрсетілген.
Нәтижесі:
Құрметті Алла тағаланың рақымымен тәуелсіздікке, еркіндікке қол жеткііп, бүгінгі ұрпақ өзінің Алланың құлы екенін сезініп, иманға бет бұрды.
Республикада облыс, аудан ауыл көлемінде мешіттер салынуда.
Үйге тапсырма беру: Әңгімені оқу, М. Мақатаев дін туралы қысқа шумақты өлеңін жаттау.
Қазалы ауылы,№100 орта мектебінің жоғары санатты мұғалімі
Қамбарова Сағира Лаубайқызы
Тақырыбы: Діни әңгімені оқыту
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділігі: Оқушыларға Құран кәрім туралы ондағы аят - хадистерінің айтылуы дүниеге Смайылдың келуі, Әби Зәмзәм суының шығуы, Алла Тағаланың шапағаты, шексіз мейірімділігі туралы мәлімет беру. Әңгімені оқыту, ондағы кейіпкерлер туралы пікір қалыптастыру.
ә) Дамытушылығы: Сыни тұрғысынан ойлауды дамыту, жазу арқылы сөз байлығын молайта отырып, логикалық ойлау қабілетін іздемпаздық қасиеттерін қалыптастыру тақырыпқа деген қызығушылығын шығармашылық белсенділігін танымдық дербестігін арттыру.
б) Тәрбиелігі: Әңгіменің мазмұны негізінде имандылық сезімін ояту, мейірімділікке, адамгершілікке, ізгілікке, имандылыққа тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері: Сыни тұрғысынан ойлау бағдарламасы, Кубизм, іздену, талдау, сұрақ - жауап, мәнерлеп оқу, шығармашылық.
Типі: Білімді жүйелеу, жинақтау.
Түрі: Иман - өнеге сабағы.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта.
Құран Кәрім кітабы салынған тақта, Зәмзәм суының шыққан жері бейнеленген нәресте Смайыл « Мекке Мәдина» суреті. Әбсаттар қажы Дербісәлі суреті.
Газет қиындылары
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, тарих, бейнелеу, дінтану.
Сабақ фазалары:
1. Қызығушылықты ояту.
2. Мағынаны ажырату.
3. Ой - толғансын.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
1. Сабақ мақсатымен таныстыру.
2. Оқушы зейінін сабаққа аудару.
3. Қызығушылықты ояту.
Сұрақ - жауап арқылы үй тапсырмаларын тексеру.
1. Адам ата қалай жаратты?
2. Періштелер неге уағыздады?
3. Адамды алла қалай жаратты?
4. Оның есімі кім?
5. Адам ата мен Хауа ананы кім азғырды?
6. Алланың ібіліске берген жазасы?
Назарбаевтың сөзі.
Елбасымыз «Саясат күнде өзгереді, ал - дін мәңгілік - деген болатын. Біздің тегіміз түрік, дініміз - ислам екенін ұмытпаумыз керек. Ол үшін Қасиетті кітап - Құран кәрімді насихаттауды естен шығармауға тиіспіз»
Н. Назарбаев.
Жоспар:
1. Ибраһим - Сара - Ажар арасы
2. Бала үшін Ажарға үйленуі
3. Дүниеге нәрестенің келуі
4. Қызғаныш
5. Ибраһим әйелінің айтқанының орындауы
6. Ибраһим пайғамбардың зары
7. Ажардың күйзелісі
8. Бала өкшесі астынан су шығуы
9. Зәмзәм суы
10. Аллаға Ажардың ризашылығы
Оқушы мәтінді тыңдап отырып, жоспармен салыстырып отырады.
Смайыл жалғасы Зәмзәм суының шығуы.
Топтау әдісін пайдаланып, зәмзәм суына ассоциация жасату.
2. Мағынаны ажырату «Кубизм стратегиясы»
1. Зерттеңіз
2. Суреттеңіз
Әңгімедегі кейіпкерлерге мінездеме беру. Ажар мен Сараның іс - әрекеті.
3. Салыстырыңыз
Әңгімедегі әйелдер бейнесін салыстыр.
1. Әңгімедегі ұнаған эпизодты рольде ойнап беріңдер.
2. Шыдамдылыққа, төзімділікке байланысты нақыл сөз, мақал - мәтелдер жаз.
5. Пікірді қолдаңыз, я қарсы шығыңыз.
1. Қазір әр түрлі діни ағымдарға қалай қарайсыздар?
3. Ой толғасын сатысы
Әңгімеден алған жерлері бойынша шығармашылық жұмыстар тақырыбы:
Бекіту топтау әдісі:
1. «Адалдық, адамдық жол Құраннан басталды»
2. «Дінімізге адал болайық».
Сабақта нені білдіңдер?
Сабақты қорытындылау.
Тақтаға ілінген Мекке қасиетті мешіті көрсетілген.
Нәтижесі:
Құрметті Алла тағаланың рақымымен тәуелсіздікке, еркіндікке қол жеткііп, бүгінгі ұрпақ өзінің Алланың құлы екенін сезініп, иманға бет бұрды.
Республикада облыс, аудан ауыл көлемінде мешіттер салынуда.
Үйге тапсырма беру: Әңгімені оқу, М. Мақатаев дін туралы қысқа шумақты өлеңін жаттау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Бауыржан Момышұлы. Ұшқан ұя
Оқушыларды Б. Момышұлының «Ұшқан ұя» әңгімесімен таныстыру. Әңгіменің мазмұны мен идеясын меңгерту. Б. Момышұлы туралы мәлімет беру.
Сыни ойлау деген не?
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту. «Оқу, жазу, ойлау, сөйлеу сияқты іс - әрекеттерді үйрену белсенділікті, тапқырлықты, өз ойын жеткізе білуді қалыптастыру»
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту және сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістерінің байланысын меңгерту, әріптестердің коучинг барысында диалогтік оқытудың модулін терең зерттеп, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Діни әңгімелер
Жамбыл облысы, Меркі ауданы, №7 негізгі мектебінің Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Баяқова Қуаныш Темірбекқызы
Діни әңгімелер. Қасиетті құран кәрім жайында
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Бірлік аулы, №55 С. Қожанов атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Кембілбекова Гулзина
Сыни тұрғысынан ойлауға және жазуға үйрету
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы № 3 орта мектеп, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Туреева Майсагүл Ашықбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.