Күнделік – оқушы айнасы
ШҚО, Аягөз қаласы,
"№3 ЖОББМ" КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Кошкенбаева Меруерт
Мақсаты: Білімділік: тіл қарым - қатынас құралы екендігін, тілдің өзіне тән ерекшеліктерін, күнделік оқушының айнасы екендігін, баға оқушы білімінің нәтижесі екендігін түсіндіру;
Дамытушылық: сөздік қорын молайту, өз ойларын еркін жеткізе білуге жеткізу;
Тәрбиелік: ұқыптылыққа, мәдениетті сөйлеуге, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Көрнекілік: слайд, сурет,
қима қағаз
Түрі: жаңа сабақ
Әдісі. топпен жұмыс, сұрақ - жауап, ойын
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасын тексеру
3. Ой түрткі кезеңі
4. Жаңа тақырып
5. Үйге тапсырма
6. Қорытындылау
7. Бағалау
Жаңа сабақ.
Дүйсенбі
Қазақ тілі
Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қой.
Мен... ң к.. нделігім б... р. М... н оғ... н с... бақ кест... сін жазам... н. Күндел... гіме м... ғалімдер менің ба... аларымды қояды. Ата - ан... м күнделігімнен көріп от... рады. Ол... р күнделікке қ... л қояды.
Орыс тілі. Аударып жаз.
1) Все - бәрі,
Лекарство -...
2) Ювелир - зергер
Врач -...
3) Народ - халық,
Рыба -...
4) Родинка - қал,
Мёд -...
Сейсенбі
Математика (Мына сандарды дұрыс атаңдар...)
1) 9, 6, 8, 5, 6, 40, 6
2) 5, 10, 4, 6
3) 1000, 6, 80, 60
Ағылшын тілі (Осы сандарды ағылшынша айт)
Дүниетану (... сандардың басқы әріптерінен жануарлардың атын құра)
Сәрсенбі
Дене шынықтыру (Сергіту сәті)
Қолды белге қоямыз,
Басты оңға бұрамыз,
Басты солға бұрамыз,
Бір отырып, бір тұрып,
Бір отырып, бір тұрып,
Біз демалып қаламыз.
Ән - күй (“Ұшты - ұшты” ойыны. Жаңылысып қалған оқушы ән айтады.)
Торғай ұшты, ұшақ ұшты, бұлбұл ұшты, сауысқан ұшты, қарындаш ұшты т. б.
Бейсенбі
Әдебиет (Сөздерді буынға бөл, буын түрлерін ажырат)
Сөз, сөйлем, әңгіме, ертегі, шығарма, мазмұндама.
Бейнелеу өнері (Төмендегі сөздердің бейнесін тап. Суреттер арасынан табады.)
1 - топ: қарлығаш, сүт, шұжық, тауық, түлк.
2 - топ: нан, қасық, әтеш, тасбақа, жұмыртқа, торғай.
Жұма
Еңбекке баулу (Сөзжұмбақты шеш)
1. Урок (сабақ)
2. Класс(сынып)
3. Предмет (пән)
4. Квадрат (шаршы)
5. Тетрадь (дәптер)
6. Доска (тақта)
7. Топор (балта)
8. Начерти (сыз)
(Тігінен "Сыныптас" сөзі шығады)
Өзін - өзі тану (Сабақтан алған өз көңіл - күйіңді, әсеріңді смайлик арқылы көрсет)
Сенбі
“Менің күнделігім” шағын шығарма жазу
Жексенбі
Оқушылардың білімдерін Бағалау
"№3 ЖОББМ" КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Кошкенбаева Меруерт
Мақсаты: Білімділік: тіл қарым - қатынас құралы екендігін, тілдің өзіне тән ерекшеліктерін, күнделік оқушының айнасы екендігін, баға оқушы білімінің нәтижесі екендігін түсіндіру;
Дамытушылық: сөздік қорын молайту, өз ойларын еркін жеткізе білуге жеткізу;
Тәрбиелік: ұқыптылыққа, мәдениетті сөйлеуге, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Көрнекілік: слайд, сурет,
қима қағаз
Түрі: жаңа сабақ
Әдісі. топпен жұмыс, сұрақ - жауап, ойын
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасын тексеру
3. Ой түрткі кезеңі
4. Жаңа тақырып
5. Үйге тапсырма
6. Қорытындылау
7. Бағалау
Жаңа сабақ.
Дүйсенбі
Қазақ тілі
Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қой.
Мен... ң к.. нделігім б... р. М... н оғ... н с... бақ кест... сін жазам... н. Күндел... гіме м... ғалімдер менің ба... аларымды қояды. Ата - ан... м күнделігімнен көріп от... рады. Ол... р күнделікке қ... л қояды.
Орыс тілі. Аударып жаз.
1) Все - бәрі,
Лекарство -...
2) Ювелир - зергер
Врач -...
3) Народ - халық,
Рыба -...
4) Родинка - қал,
Мёд -...
Сейсенбі
Математика (Мына сандарды дұрыс атаңдар...)
1) 9, 6, 8, 5, 6, 40, 6
2) 5, 10, 4, 6
3) 1000, 6, 80, 60
Ағылшын тілі (Осы сандарды ағылшынша айт)
Дүниетану (... сандардың басқы әріптерінен жануарлардың атын құра)
Сәрсенбі
Дене шынықтыру (Сергіту сәті)
Қолды белге қоямыз,
Басты оңға бұрамыз,
Басты солға бұрамыз,
Бір отырып, бір тұрып,
Бір отырып, бір тұрып,
Біз демалып қаламыз.
Ән - күй (“Ұшты - ұшты” ойыны. Жаңылысып қалған оқушы ән айтады.)
Торғай ұшты, ұшақ ұшты, бұлбұл ұшты, сауысқан ұшты, қарындаш ұшты т. б.
Бейсенбі
Әдебиет (Сөздерді буынға бөл, буын түрлерін ажырат)
Сөз, сөйлем, әңгіме, ертегі, шығарма, мазмұндама.
Бейнелеу өнері (Төмендегі сөздердің бейнесін тап. Суреттер арасынан табады.)
1 - топ: қарлығаш, сүт, шұжық, тауық, түлк.
2 - топ: нан, қасық, әтеш, тасбақа, жұмыртқа, торғай.
Жұма
Еңбекке баулу (Сөзжұмбақты шеш)
1. Урок (сабақ)
2. Класс(сынып)
3. Предмет (пән)
4. Квадрат (шаршы)
5. Тетрадь (дәптер)
6. Доска (тақта)
7. Топор (балта)
8. Начерти (сыз)
(Тігінен "Сыныптас" сөзі шығады)
Өзін - өзі тану (Сабақтан алған өз көңіл - күйіңді, әсеріңді смайлик арқылы көрсет)
Сенбі
“Менің күнделігім” шағын шығарма жазу
Жексенбі
Оқушылардың білімдерін Бағалау
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Ц дыбысы мен әрпі
Ц дыбысының дауыссыз дыбыс екендігін өз бетімен жұмыс жасау арқылы байқату. Оның артикуляциясымен таныстыру. Ц дыбысының орыс тілінен енген сөздерде ғана кездесетіндігіне көз жеткізу.
Дене шынықтыру пәнінен сабақ жоспарлары
Шаңғы дайындығы сабағының күнделік жоспары Волейбол сабағының күнделік жоспары Тоғызқұмалақ сабағының күнделік жоспары
Дене мүшелері
Адамның дене мүшелері туралы толық мәлімет беру, жаңа сөздерді дұрыс айтуға, сауатты жазуға үйрету.
«Менің достарым» тақырыбына тест жұмысы
Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, «Дарын» мектеп-лицейі» КММ қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Қалижанова Аягөз Шаяхметқызы
Іскерлік келіссөздер
Алматы облысы, Көксу ауданы, Мұқыры ауылы, Жапсарбаев атындағы орта мектептің қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі Нұрмұханбетова Гүлбадан Тастыбайқызы
Астана - бас қала
[right]Солтүстік Қазақстан, Павлодар қаласы Спортта дарынды балалар үшін мамандандырылған мектеп – интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Әлімқұлова Динара Ерсаинқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.