Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Пысықтауыштың мағыналық түрлері

03 мам 2016, Сейсенбі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Кайракбаева Алмагуль Базарбаевна

Қазақ тілі 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Пысықтауыштың мағыналық түрлері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Пысықтауыш туралы мағлұмат беру, тұрлаусыз мүшелер туралы алған білімдерін пысықтау, мысалдар арқылы дәлелдей білуге үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың алған білімдерін кеңейтіп, жаңа дағдысын қалыптастыру, өз бетінше пысықтауыштың жасалу жолдарын ажырата білуге дағыдыландыру, есте ұстау, ойлану қасиеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, достыққа, жылдамдыққа, тілдік - эстетикалық сезімге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: түрлендірілген аралас сабақ
Әдіс - тәсілдері: Сұрақ - жауап, түсіндіру, сын - тұрғысынан ойлау технологиясының элементтері (семантикалық карта, Инсерт кестесі)
Сабақ көрнекілігі: кеспе қағаздар, плакат, ребус, сызбалар, буклет
Пәнаралық байланыс – әдебиет

Жаңа сабақ. Етістіктен болған баяндауышты мекен, мезгіл, қимыл - сын мен себеп, мақсат жағынан айқындайтын сөйлемнің тұрлаусыз мүшесін пысықтауыш дейміз. Мыс; Ол үйге жүгіріп кірді. Сұраулары қашан? қайда? қалай? неге? не үшін? неліктен? Байланысу түрлері – меңгеру, жанасу және қабысу

Пысықтауыштың мағыналық түрлері
1. Мезгіл пысықтауыш. Қашан? Қай кезде? Қай уақытта? Ол бүгін келеді. Таңертеңгі шайдан соң Абай әкесіне келді.
2. Мекен пысықтауыш. Қайда? Қай жерде? Қай жақта? Қайдан? Әжесі үйде қалды. Қайсар биыл мектепке барады. Біз қала маңынан келдік.
3. Мақсат пысықтауыш. Кім үшін? Не үшін? Неге? Қандай мақсатпен? Сәуле зат алғалы келді. Ол әдейі кірді. Мен осыны айту үшін сөйлестім.
4. Амал пысықтауыш. Қалай? Қайтіп? Қалайша? Жиналыста шапшаң сөйледі. Бала жүгіре - жүгіре шаршады. Бұл сөзді естігенде, ол сылқ - сылқ күлді.
5. Себеп пысықтауыш. Неліктен? Не себептен? Сен түсінбегендіктен айта алмадық. Ол қуанғаннан қозғалмай қалды.
6. Мөлшер пысықтауыш. Қанша? Қалай? Сабақта ұзақ сөйледі. Емтиханға жаппай кірді. Тақтайды ұзын кес.
52 – жаттығу. Мына сөйлемдердегі біртектес сөздердің екі түрлі сөйлем мүшесінің қызметін атқарып тұрғандығын түсіндіріңдер.
Ол – жақсы адам. Ол жақсы сөйлейді. Күші жағынан арыстандай кісі. Қобыланды батыр арыстандай ақырды. Бастауышты түзу сызықпен сыз. Сызуды түзу сыз. Қисық мінезі бар. Көйлекті қисық пішті.

4. Венн диаграммасы (тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелер)

5. Семантикалық карта

6. РЕБУС ШЕШІП, синтаксистік талдау жасау

7. СӘЙКЕСТІКТІ ТАП (Пысықтауыштың жасалу жолы)

8. «Арқан тарту» ойыны (синтаксистік талдау жасау)
Зәулім ағаштардың үзіліп түскен сары жапырақтары ауада қалқып жүр.
Бұлар үш қабат үлкен үйдің баспалдағымен жоғары көтерілді.
Сапа күресі жыл сайын күшейіп барады.
Бүгін мен де қимылдап көрейін.
Зейнеп Бақтыбай тапсырған шаруаның біразын жиналысқа дейін бітірген.
Үйде жұмыс қызу жүріп жатыр.
Бұ кезде пойыз Хантауға келіп тоқтаған еді.
Орталап қалған ай батысқа таман сызылып барады.
Мөлдір бұл сұраққа ойланбастан жауап берді.
Анда - санда көзін қимылдатқандай болды.

9. Үйге тапсырма беру. [8], 54;
10. Оқушылардың білімін бағалау
5 092
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Тұрлаусыз мүшелерден өткенді қайталау
Тұрлаусыз мүшелерден өткенді қайталау
Сабақтың мақсаты: өтілген материалдар жөнінде алған білімдерін пысықтауы, олардың грамматикалық белгілерін меңгеруі.
Пысықтауыш
Пысықтауыш
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті, Филология факультеті, Қазақ тілі мен әдебиеті мамандығының 3-курс студенті Мухтарова Айгерім Матайбекқызы
Тұрлаусыз мүше
Тұрлаусыз мүше
Атырау облысы, Атырау қаласы, Жаңаталап селосы, Жамбыл атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Умарова Айнур Камиевна
Пысықтауыштың жасалу жолдары. Қасиетті Түркістан
Пысықтауыштың жасалу жолдары. Қасиетті Түркістан
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, №17 мектеп гимназиясының қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі Дүйсенова Жайлыгүл Келмағанбетқызы
Сөйлем мүшелерін қайталау
Сөйлем мүшелерін қайталау
Сөйлем мүшелерінен алған білімдерін мысалдар келтіру арқылы пысықтау, еске түсіру.Сөйлем мүшелерін ажырата білуге үйрету.
Қазақ тілі тереңдетуге арналған күнтізбелік жоспар 8-сынып
Қазақ тілі тереңдетуге арналған күнтізбелік жоспар 8-сынып
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар. 8-сынып. Қазақ тілін тереңдетіп оқыту (аптасына -4 сағат. Барлығы -136 сағат)
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×