Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Пысықтауыш

12 қаңтар 2015, Дүйсенбі
Қазақ тілі 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Пысықтауыш
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларға пысықтауыш және оның мағыналық түрлері жайлы нақты мәлімет беру.
Дамытушылық: ой - өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту.
Тәрбиелік: елін, жерін, Отанын сүюге баулу, патриоттыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың түрі: қалыпты сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап.
Сабақтың көрнекілігі: кесте, тірек сызба, Ж. Аймауытовтың «Ақбілек» шығармасы, интерактивті тақта.
Пәнаралық байланыс: әдебиет.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру. (2 мин) Сәлемдесу. Кезекші мәлімдемесі. Жаңа сабаққа дайындық.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. (8 мин) «Адамның жақсы, жаман болмағы – өзінен» деген тақырыпта берілген ойтолғауды тексеру.
Өткен сабақтарды еске түсіру мақсатында оқушыларға сұрақтар қою.
 Анықтауыш дегеніміз не? Мысал келтір.
Сөйлемде зат есімнен не заттық ұғымда жұмсалған басқа да сөз таптарынан болған мүшелерді сындық, сапалық, сандық, иелік жағынан сипаттайтын тұрлаусыз мүшені – анықтауыш дейміз.
 Анықтауыш құрылысына қарай неше бөлінеді?
Анықтауыш құрылысына қарай 3 - ке бөлінеді. Олар: дара, күрделі, үйірлі.
 Дара және күрделі анықтауышқа мысал келтір?
Дара анықтауыш: Құстар шыршалы орманды жақсы көреді.
Күрделі анықтауыш: Қылқан жапырақты ағаштың ең үлкені - алып қарағай.
 Анықтауышты қатыстырып сөйлем құрастыру?

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру. (15 мин) (Оқушылар дәптерлеріңді ашып, күн ретін, жаңа сабақтың тақырыбын жазыңдар).
Пысықтауыш - етістіктен болған баяндауышты мекен, мезгіл, сын - қимыл, себеп, мақсат жағынан айқындайтын сөйлемнің тұрлауыз мүшесі.(мыс. тақтаға жазылады) Мысалы: «Ол үйге жүгіріп кірді» деген сөйлемде жүгіріп деген сөз Қайтіп? деген сұраққа жауап беріп, қимылдың сынын білдіріп тұр.
Пысықтауыштың негізгі белгілері: (интерактивті тақтаға жазылады)
1. Іс - қимылды мезгіл, мекен, мақсат, сын - қимыл, себеп, мөлшер жағынан пысықтап тұрады.
2. Қашан? Қайда? Қалай? Неге? Не үшін? Неліктен? деген сұрақтарға жауап береді.
3. Байланысу түрлері - меңгеру, жанасу, қабысу.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
11 266
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Сабақты етістік пен салт етістік
Сабақты етістік пен салт етістік
оқушыларға етістіктердің мағынасына қарай сабақты етістік пен салт етістіктер болып бөлінетіндігі жайлы толық мәлімет беру.
Әбдіжәміл Нұрпейісов «Балықшылар»
Әбдіжәміл Нұрпейісов «Балықшылар»
Ой - өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту, шығармашылық ізденіске баулу, олардың ой - пікірін қалыптастыру.
Сөздің түрлері. Атауыш, көмекші және одағай сөздер (қазақ тілінен күнделікті сабақ жоспары)
Сөздің түрлері. Атауыш, көмекші және одағай сөздер (қазақ тілінен күнделікті сабақ жоспары)
Сөйлемде қолданылған сөздердің мағыналары бірдей бола бермейді. Сөздердің көпшілігі белгілі бір ұғымның атауы болады да, жеке тұрғанда белгілі бір лексикалық мағынаны білдіреді.
Мәтін және сөздің мағынасы. Күнделікті сабақ жоспары
Мәтін және сөздің мағынасы. Күнделікті сабақ жоспары
Мәтін және сөздің мағынасы жайлы толық мәлімет бере отырып олардың ой - пікірін қалыптастыру. Ой - өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту.
Реттік сан есімдер
Реттік сан есімдер
ОҚО, Сарыағаш ауданы, Дербісек ауылындағы №31 Т. Бигелдинов атындағы жалпы орта мектебінде қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі Тутеева Динара Серикбаевна
Атауыш, көмекші және одағай сөздер
Атауыш, көмекші және одағай сөздер
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Күйкен орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Матниязова Айнур
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×