С. Торайғыров «Шәкірт ойы» (күнделікті сабақ жоспары 7 сынып)
Күнделікті сабақ жоспары, қазақ әдебиеті 7 сынып
Тақырыптар:
21 - сабақ. С. Торайғыров «Шәкірт ойы»
22 - сабақ. Ж. Аймауытұлы «Әнші»
23 - сабақ. Ж. Аймауытұлы «Ақтамақ хикаясы»
24 - сабақ. Жамбыл Жабаев (1846 - 1945)
25 - сабақ.: Жамбыл Жабаев «Аттандыру»
Күні: Пәні: қазақ әдебиеті Сыныбы: 7
Сабақтың тақырыбы: С. Торайғыров «Шәкірт ойы»
Сабақтың мақсаты:
а) «Шәкірт ойы» өлеңін оқытып, мағынасын ашу, талдату;
ә) өзіндік ой, пікір айта білуге жетелеу, шығармашылық қабілеттерін дамыту;
б) өлең арқылы оқу білімге үндеу, отансүйгіштікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: шығармашылық сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, мәнерлеп оқу, топтастыру т. б
Сабақтың көрнекілігі: сызбалары, кестелері, электронды оқулық т. б
Пәнаралық байланыс: тарих, астрономия
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген Сұлтанмахмұттың «Бір адамға» өлеңін жатқа сұраймын. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.
б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Сергіту сәті. Оқушылар орындарынан тұрады. Мұғалім айтқан қимылдарын оқушылар бейнелейді.
1. Тегіс жолда келеміз деп елестетіңіздер.
2. Енді сазды, балшықты жерде келесіздер.
3. Өзенде жүзіп келесіздер.
4. Енді қолдарыңызға дүрбілеріңізді алып қараңыздар.(Осы сәтте экранға Қазақстан бейнелеген карта шығады).
5. Не көрдіңіздер?
- Қазақ елін.
- Баянауыл аймағын.
- Сұлтанмахмұт Торайғыровты.
Тапсырма. Ақынға арнау
Өлең тармақтарының соңғы сөздері берілген. Сол сөздерді байланыстырып өлең жазу.
арнаған
бар адам.
.................
тараған.
Бүгінгі танысатынымыз С. Торайғыровтың келесі шығармасы –«Шәкірт ойы»
1. Өлеңді мәнерлеп оқу.
2. «Миға шабуыл» әдісі арқылы талдау.
Шәкірт нені армандайды?
Елдің жүрегі неге мұздаған?
Ол неге жұлдыз емес Күн болғысы келеді?
3. Астрономиялық тұрғыдан жұлдыз бен Күн туралы ғылыми түрде түсінік береді. (электронды оқулық)
4. Топтастыру.
ШӘКІРТ
↓
Қараңғылықтан құтқаратын
Күн болуды армандайды
Ілім - білімге құштар
Еліне адал қызмет еткісі келеді.
Надандықпен күреседі
5. «Менің ойым», ой түйін жасау.
6. Венн диаграммасы арқылы ортақ қасиетін табу
7. Өлең құрылысына талдау
Қараңғы қазақ //көгіне// а
Өрмелеп шығып //күн болам!// б
Қараңғылықтың// кегіне// а
Күн болмағанда,//кім болам?// б
Мұздаған //елдің жүрегін // в
Жылытуға //мен кірермін!// в
3 шумақ, 6 тармақ, 2 бунақ, 8 буынды кезектес, шалыс ұйқас.
Бекіту
«Менің арманым», пікірлесу.
Білімді бағалау: Оқушылардың жауаптарына, сабаққа белсене қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: 1. Сұлтанмахмұттың «Шәкірт ойы» өлеңін жаттау
2. Өлең құрылысына талдау
3. «Орны отайып көгерді, Ақын арманын ел көрді» тақырыбында шығарма жазу.
Қорытынды.
Жүсіп Баласағұнның «Біле бер, қанша білсең тағы тіле, Жетерсің мұратыңа біле - біле» деген сөзін әрқашан естеріңізге сақтап, білмекке құмар болыңыздар. Бүгінгі сабақтан түйген ойларыңыз болашақ өмірлеріңізден көрініс тауып, Күн нұрындай баршаға шуақ сеуіп жарқырап жүріңіздер.
Толық нұсқасын қарау
Тақырыптар:
21 - сабақ. С. Торайғыров «Шәкірт ойы»
22 - сабақ. Ж. Аймауытұлы «Әнші»
23 - сабақ. Ж. Аймауытұлы «Ақтамақ хикаясы»
24 - сабақ. Жамбыл Жабаев (1846 - 1945)
25 - сабақ.: Жамбыл Жабаев «Аттандыру»
Күні: Пәні: қазақ әдебиеті Сыныбы: 7
Сабақтың тақырыбы: С. Торайғыров «Шәкірт ойы»
Сабақтың мақсаты:
а) «Шәкірт ойы» өлеңін оқытып, мағынасын ашу, талдату;
ә) өзіндік ой, пікір айта білуге жетелеу, шығармашылық қабілеттерін дамыту;
б) өлең арқылы оқу білімге үндеу, отансүйгіштікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: шығармашылық сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, мәнерлеп оқу, топтастыру т. б
Сабақтың көрнекілігі: сызбалары, кестелері, электронды оқулық т. б
Пәнаралық байланыс: тарих, астрономия
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген Сұлтанмахмұттың «Бір адамға» өлеңін жатқа сұраймын. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.
б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Сергіту сәті. Оқушылар орындарынан тұрады. Мұғалім айтқан қимылдарын оқушылар бейнелейді.
1. Тегіс жолда келеміз деп елестетіңіздер.
2. Енді сазды, балшықты жерде келесіздер.
3. Өзенде жүзіп келесіздер.
4. Енді қолдарыңызға дүрбілеріңізді алып қараңыздар.(Осы сәтте экранға Қазақстан бейнелеген карта шығады).
5. Не көрдіңіздер?
- Қазақ елін.
- Баянауыл аймағын.
- Сұлтанмахмұт Торайғыровты.
Тапсырма. Ақынға арнау
Өлең тармақтарының соңғы сөздері берілген. Сол сөздерді байланыстырып өлең жазу.
арнаған
бар адам.
.................
тараған.
Бүгінгі танысатынымыз С. Торайғыровтың келесі шығармасы –«Шәкірт ойы»
1. Өлеңді мәнерлеп оқу.
2. «Миға шабуыл» әдісі арқылы талдау.
Шәкірт нені армандайды?
Елдің жүрегі неге мұздаған?
Ол неге жұлдыз емес Күн болғысы келеді?
3. Астрономиялық тұрғыдан жұлдыз бен Күн туралы ғылыми түрде түсінік береді. (электронды оқулық)
4. Топтастыру.
ШӘКІРТ
↓
Қараңғылықтан құтқаратын
Күн болуды армандайды
Ілім - білімге құштар
Еліне адал қызмет еткісі келеді.
Надандықпен күреседі
5. «Менің ойым», ой түйін жасау.
6. Венн диаграммасы арқылы ортақ қасиетін табу
7. Өлең құрылысына талдау
Қараңғы қазақ //көгіне// а
Өрмелеп шығып //күн болам!// б
Қараңғылықтың// кегіне// а
Күн болмағанда,//кім болам?// б
Мұздаған //елдің жүрегін // в
Жылытуға //мен кірермін!// в
3 шумақ, 6 тармақ, 2 бунақ, 8 буынды кезектес, шалыс ұйқас.
Бекіту
«Менің арманым», пікірлесу.
Білімді бағалау: Оқушылардың жауаптарына, сабаққа белсене қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: 1. Сұлтанмахмұттың «Шәкірт ойы» өлеңін жаттау
2. Өлең құрылысына талдау
3. «Орны отайып көгерді, Ақын арманын ел көрді» тақырыбында шығарма жазу.
Қорытынды.
Жүсіп Баласағұнның «Біле бер, қанша білсең тағы тіле, Жетерсің мұратыңа біле - біле» деген сөзін әрқашан естеріңізге сақтап, білмекке құмар болыңыздар. Бүгінгі сабақтан түйген ойларыңыз болашақ өмірлеріңізден көрініс тауып, Күн нұрындай баршаға шуақ сеуіп жарқырап жүріңіздер.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Толық нұсқасын қарау
Жаңалықтар
С. Торайғыров Шәкірт ойы (күнделікті сабақ жоспары)
Шәкірт ойы өлеңін оқытып, мағынасын ашу, талдату; өзіндік ой, пікір айта білуге жетелеу, шығармашылық қабілеттерін дамыту
Жамбыл Жабаев «Алғадай туралы әрбір ой» күнделікті сабақ жоспары
Жамбыл Жабаевтың шығармаларынан мәлімет бере отырып, «Алғадай туралы әрбір ой» өлеңінің тақырыбы мен идеясын ашу.
Сұлтанмахмұт Торайғыров «Шәкірт ойы»
Павлодар қаласы, №19 жалпы орта білім беру мектебінің қазақ тілі пәні мұғалімі Ж.Ж. Каденова
Жамбыл Жабаев «Менің өмірім», «Аттандыру»
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы А. Жанпейісов атындағы №105 орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Әлмұратова Салтанат Қанайқызы
«Шәкірт балаларға» Жамбыл Жабаев
Атырау қаласы, Жаңаталап селосы Жамбыл орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Дюсебаева Алтынай Орыспайқызы
Жамбыл Жабаев. «Аттандыру» өлеңі
Ақтөбе Мемлекеттік Педагогикалық Институты оқытушысы: Бекниязова Динара Достановна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.