Ғаламтордың шығу тарихынан
Қазақ тілі 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ғаламтордың шығу тарихынан
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: «Ғаламтордың шығу тарихы» тақырыбы бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Қазақ әдебиеті
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
Мәтіннің мазмұнын сұрау
ІІІ. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Кіріспе сөз
2. Сөздікпен танысу: жүйе - система
Әскери зерттеулер - военные исследования
Сенімділік - надежность
Кесінді - отрезок
Хаттама - протокол
Мүмкіндіктері - возможностиъ
Бағалау - оценить
А) сөздерді дұрыс айту;
Ә) сөздік дәптерге жазып алу;
Б) сөз тіркестерін құрап жазу.
3. Мәтінмен танысу - Оқылым
IV. Жаңа сабақты бекіту: Деңгейлік тапсырмаларды орындау
ІІІ деңгей
1. Мәтіннің мазмұнына сәйкес төменде берілген сұрақтарды рет-ретімен қойып, соларға жауап беріңдер.
- Интернет арқылы кіммен танысуға болады?
- Интернет осыдан неше жыл бұрын пайда болған?
- Торапаралық хаттама деген не?
- Интернетті пайдаланатындар нені іздейді?
- Интернеттің лайықты мүмкіндіктерін кімдер бағалаған?
- Интернет алғашқы рет қай елде пайда болған?
2. «Ғаламтордың шығу тарихынан» мәтінінің мазмұнын ашатын 3 - 4 сөйлем негізінде мәтінді жазбаша әңгімелеңдер.
ІІ деңгей
1. Мәтінді бөліктерге бөліп, әрқайсысына ат қойыңдар. Интернационалдық терминдерді пайдаланыңдар.
2. Мәтіндегі қарамен жазылған сөздерді басқа синоним сөздермен ауыстырып, әңгімелеңдер.
І деңгей
Интернеттің шығу тарихы бойынша қосымша мәліметтерді жинақтап, әңгімелеңдер.
V. Сабақты қорыту: Жазылым: сөйлемдерге тиісті етістіктерді қойып жазу
4 - тапсырма
Интернет осыдан 25 жыл бұрын АҚШ - та...
Ол әскери зерттеулерді қамтамасыз ету үшін...
Мамандар Интернеттің лайықты мүмкіндіктерін...
Интернетті пайдаланатындардың барлығы ақпарат...
Керекті сөздер: іздейді, бағалады, пайда болған, құрылған.
VI. Үй тапсырмасын беру: 236 - бет мәтінді мазмұнын айту
VII. Бағалау.
VIIІ. Рефлексия: Даналық ағашына өз пікірлерін жазып қалдырады
Сабақ жоспарының толық нұсқасын қарау
Сабақтың тақырыбы: Ғаламтордың шығу тарихынан
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: «Ғаламтордың шығу тарихы» тақырыбы бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Қазақ әдебиеті
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
Мәтіннің мазмұнын сұрау
ІІІ. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Кіріспе сөз
2. Сөздікпен танысу: жүйе - система
Әскери зерттеулер - военные исследования
Сенімділік - надежность
Кесінді - отрезок
Хаттама - протокол
Мүмкіндіктері - возможностиъ
Бағалау - оценить
А) сөздерді дұрыс айту;
Ә) сөздік дәптерге жазып алу;
Б) сөз тіркестерін құрап жазу.
3. Мәтінмен танысу - Оқылым
IV. Жаңа сабақты бекіту: Деңгейлік тапсырмаларды орындау
ІІІ деңгей
1. Мәтіннің мазмұнына сәйкес төменде берілген сұрақтарды рет-ретімен қойып, соларға жауап беріңдер.
- Интернет арқылы кіммен танысуға болады?
- Интернет осыдан неше жыл бұрын пайда болған?
- Торапаралық хаттама деген не?
- Интернетті пайдаланатындар нені іздейді?
- Интернеттің лайықты мүмкіндіктерін кімдер бағалаған?
- Интернет алғашқы рет қай елде пайда болған?
2. «Ғаламтордың шығу тарихынан» мәтінінің мазмұнын ашатын 3 - 4 сөйлем негізінде мәтінді жазбаша әңгімелеңдер.
ІІ деңгей
1. Мәтінді бөліктерге бөліп, әрқайсысына ат қойыңдар. Интернационалдық терминдерді пайдаланыңдар.
2. Мәтіндегі қарамен жазылған сөздерді басқа синоним сөздермен ауыстырып, әңгімелеңдер.
І деңгей
Интернеттің шығу тарихы бойынша қосымша мәліметтерді жинақтап, әңгімелеңдер.
V. Сабақты қорыту: Жазылым: сөйлемдерге тиісті етістіктерді қойып жазу
4 - тапсырма
Интернет осыдан 25 жыл бұрын АҚШ - та...
Ол әскери зерттеулерді қамтамасыз ету үшін...
Мамандар Интернеттің лайықты мүмкіндіктерін...
Интернетті пайдаланатындардың барлығы ақпарат...
Керекті сөздер: іздейді, бағалады, пайда болған, құрылған.
VI. Үй тапсырмасын беру: 236 - бет мәтінді мазмұнын айту
VII. Бағалау.
VIIІ. Рефлексия: Даналық ағашына өз пікірлерін жазып қалдырады
Сабақ жоспарының толық нұсқасын қарау
Жаңалықтар
Ұлттық киімдер
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Сырт киімдер
Сырт киімдер туралы мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Ғаламтор қызметтер
Ғаламтор қызметтері тақырыбы бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Ғаламторды қолдану
«Ғаламторды қолдану» тақырыбы бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Мектепке немен барасың?
Мектеп туралы алған білімдерін толықтыра түсу. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Ы. Алтынсариннің «Өзен» өлеңі
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.