Жеңіл атлетика. Тіркесті сөздер
Қазақ тілі 7 сынып.
Сабақтың тақырыбы: Жеңіл атлетика. Тіркесті сөздер.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тақырып туралы мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Дене шынықтыру
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
А) мәтінді әңгімелеу 157 - бет 2 - тапсырма
Ә) аударма диктант: враг, нападение, тренер, инструктор, офицально, выносливость.
III. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Грамматикалық тақырып бойынша жұмыс
2. Лексикалық тақырыпқа берілген 160 - беттегі 1 - тапсырма диалогті сұрақтармен толықтыру, жазып алу.
Үлгі: - Жеңіл атлетика спорттың қандай түрі?
- Жеңіл атлетика – ежелден келе жатқан спорттың жүгіру түрі.
- Жеңіл атлетикаға жүгірудің қандай қашықтыққа жүгіруі түрлері бар?
- Жеңіл атлетикадаға жүгіру, әр түрлі қашықтыққа жүгіру, 30м, 60м, 100м, 200м, 800м, 1500м, 3000м, 5000м, 10000м және маафон 42 шақырым 195 метрге жүгіру жатады т. б.
3. Жазылым - 2 - тапсырмадағы сөздерге тиісті жалғауларды қойып жазу.
А) Жаттығу кезінде спортшы әр түрлі жаттығулар арқылы бұлшық еттерін шынықтырады.
Ә) Жаттығудан кейін суық су ішпеу, суық тигізбеуге тырысу керек.
IV. Жаңа сабақты бекіту. Сурет бойынша жұмыс
«Бұл кімдер?» сұрағына жауап беру.
Ермахан Ибраимов
Бекзат Саттарханов
Жақсылық Үшкемпіров
Ольга Шишигина
Бақтияр Артаев
Әлия Юсупова
V. Сабақты қорыту: Сөздер мен сөз тіркестерінің аудармаларын табу.
Шұғылдану
Жеке қорғаныс
Қабілеттер
Жетілдіре алу
Тыйым салу
Жабдықталған
Осы сөздер мен сөз тіркестерінің аудармасын тауып, сөйлемдер құрау.
VI. Үй тапсырмасын беру: Сыныпты топқа бөлу
1 - Топқа - Ермахан Ибраимов
2 - Топқа - Бекзат Саттарханов тыралы қосымша мәлімет жинау
VII. Бағалау
Сабақ жоспарының толық нұсқасын қарау
Сабақтың тақырыбы: Жеңіл атлетика. Тіркесті сөздер.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тақырып туралы мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Дене шынықтыру
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
А) мәтінді әңгімелеу 157 - бет 2 - тапсырма
Ә) аударма диктант: враг, нападение, тренер, инструктор, офицально, выносливость.
III. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Грамматикалық тақырып бойынша жұмыс
2. Лексикалық тақырыпқа берілген 160 - беттегі 1 - тапсырма диалогті сұрақтармен толықтыру, жазып алу.
Үлгі: - Жеңіл атлетика спорттың қандай түрі?
- Жеңіл атлетика – ежелден келе жатқан спорттың жүгіру түрі.
- Жеңіл атлетикаға жүгірудің қандай қашықтыққа жүгіруі түрлері бар?
- Жеңіл атлетикадаға жүгіру, әр түрлі қашықтыққа жүгіру, 30м, 60м, 100м, 200м, 800м, 1500м, 3000м, 5000м, 10000м және маафон 42 шақырым 195 метрге жүгіру жатады т. б.
3. Жазылым - 2 - тапсырмадағы сөздерге тиісті жалғауларды қойып жазу.
А) Жаттығу кезінде спортшы әр түрлі жаттығулар арқылы бұлшық еттерін шынықтырады.
Ә) Жаттығудан кейін суық су ішпеу, суық тигізбеуге тырысу керек.
IV. Жаңа сабақты бекіту. Сурет бойынша жұмыс
«Бұл кімдер?» сұрағына жауап беру.
Ермахан Ибраимов
Бекзат Саттарханов
Жақсылық Үшкемпіров
Ольга Шишигина
Бақтияр Артаев
Әлия Юсупова
V. Сабақты қорыту: Сөздер мен сөз тіркестерінің аудармаларын табу.
Шұғылдану
Жеке қорғаныс
Қабілеттер
Жетілдіре алу
Тыйым салу
Жабдықталған
Осы сөздер мен сөз тіркестерінің аудармасын тауып, сөйлемдер құрау.
VI. Үй тапсырмасын беру: Сыныпты топқа бөлу
1 - Топқа - Ермахан Ибраимов
2 - Топқа - Бекзат Саттарханов тыралы қосымша мәлімет жинау
VII. Бағалау
Сабақ жоспарының толық нұсқасын қарау
Жаңалықтар
Ұлттық киімдер
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Сырт киімдер
Сырт киімдер туралы мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Сіз спорттың қай түрін ұнатасыз? Тіркесті сөздер
Сұрақтарға жауап беріңдер: - Сіз таңертеңгілік жаттығумен шұғылданасыз ба? - Сіздерде қай ойынды көбірек ойнайды?
Ғаламтор құрамының элементтері
«Ғаламтор құрамының элементтері» тақырыбы бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Мектепке немен барасың?
Мектеп туралы алған білімдерін толықтыра түсу. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Ы. Алтынсариннің «Өзен» өлеңі
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.