Көмектес септік. (4 сынып)
Тақырыбы: Көмектес септік. (4 сынып)
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға көмектес септік атау тұлғадағы сөзге – мен, - бен, - пен жалғаулары жалғану арқылы жасалатынын түсіндіру; көмектес септігіне қойылатын сұрақтармен таныстыру.
Сабақ типі: аралас.
Сабақ әдісі: сұрақ - жауап, өзіндік, топпен жұмыс
Сабақ көрнекілігі: слайд, кесте
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Кәне, шеңбер құрайық, өзіміздің жақсы көңіл күйімізді бір-бірімізге берейік.
Өйткені көңіл күйіміз жақсы болса қиындықтарды оңай жеңеміз ғой..
ІІ. Үй тапсырмасы. 73 - жаттығу, кесте, ережені жатқа айту
ІІІ. Жаңа сабақ туралы түсінік.
1. Доп арқылы оқушыны ортаға шақыру
Бекзат Қуандықпен доп ойнады. Малика Алишермен доп ойнады.
- Қай септікте бұл балалардың аты?
2. Оқулықпен жұмыс
80 - жаттығудағы қарамен жазылған сөздерді талдау арқылы көмектес септік туралы түсінік беруге болады.
а) көмектес септіктегі сөздерді табу
ә) ережені жатқа оқу
б) мысалдар келтіру
3. Дәптерге жазу: күн реті, каллиграфиялық уақыт
Кккк қққққ
Кітап, көмек, керек, қырық, қыс
Көмектес септік? Кіммен? Немен?
мұғалім+мен, кітап+пен,
Кімдермен? Нелермен?
мұғалім+дер+мен, кітап+тар+пен,
4. Жаңа тақырыпты пысықтау
І топ - 81 - жаттығу. Сөздерді талдау арқылы көмектес септік туралы түсінік беруге болады. Сөйлем мүшесіне талда
- Мақалдың мағынасы неде?
- Қандай сұраққа жауап береді?
- Зат есімнің қай септіктегі сөздер?
ІІ топ - 82 - жаттығу. Адасқан сөздерді өз орындарына қойып, сөйлем құрау
- Қандай сұраққа жауап береді?
- Зат есімнің қай септіктегі сөздер?
ІҮ. Сергіту сәті
І топ - 83 – жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазып, сөйлем мүшесіне талдау.
Сөйлем мүшесі Оқушылар сабақты зор ықыласпен тыңдады.
Баяндауыш тыңдады.
Бастауыш Оқушылар
Тұрлаусыз мүше К. с сабақты зор ықыласпен
ІІ топ - 84 - жаттығу. Мәтінді оқып, көмектес септікте тұрған сөздерді табу және оның көмектес септікте екенін дәлелдеу
Сөйлем мүшесіне талда
- Қандай сұраққа жауап береді?
- Зат есімнің қай септіктегі сөздер?
Бұл – көмектес септіктегі сөз, өйткені
ол кіммен? (немен?) сұрағына жауап беріп тұр
ол сөйлемде тұрлаусыз мүше болып тұр
Ү. Өздік жұмыс: Септе. Септік кестені пайдаланып мысал келтіру
І топ - Кім? Сұрағына мысал келтір
ІІ топ - Не? Сұрағына мысал келтір
Қарағанды облысы, Бұқар жырау ауданы,
Құрылыс ауылы, Ақжар негізгі мектебі
Мұғалім: Балтабаева Галия Кабдугалиевна
Көмектес септік. (4 сынып) жүктеу
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға көмектес септік атау тұлғадағы сөзге – мен, - бен, - пен жалғаулары жалғану арқылы жасалатынын түсіндіру; көмектес септігіне қойылатын сұрақтармен таныстыру.
Сабақ типі: аралас.
Сабақ әдісі: сұрақ - жауап, өзіндік, топпен жұмыс
Сабақ көрнекілігі: слайд, кесте
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Кәне, шеңбер құрайық, өзіміздің жақсы көңіл күйімізді бір-бірімізге берейік.
Өйткені көңіл күйіміз жақсы болса қиындықтарды оңай жеңеміз ғой..
ІІ. Үй тапсырмасы. 73 - жаттығу, кесте, ережені жатқа айту
ІІІ. Жаңа сабақ туралы түсінік.
1. Доп арқылы оқушыны ортаға шақыру
Бекзат Қуандықпен доп ойнады. Малика Алишермен доп ойнады.
- Қай септікте бұл балалардың аты?
2. Оқулықпен жұмыс
80 - жаттығудағы қарамен жазылған сөздерді талдау арқылы көмектес септік туралы түсінік беруге болады.
а) көмектес септіктегі сөздерді табу
ә) ережені жатқа оқу
б) мысалдар келтіру
3. Дәптерге жазу: күн реті, каллиграфиялық уақыт
Кккк қққққ
Кітап, көмек, керек, қырық, қыс
Көмектес септік? Кіммен? Немен?
мұғалім+мен, кітап+пен,
Кімдермен? Нелермен?
мұғалім+дер+мен, кітап+тар+пен,
4. Жаңа тақырыпты пысықтау
І топ - 81 - жаттығу. Сөздерді талдау арқылы көмектес септік туралы түсінік беруге болады. Сөйлем мүшесіне талда
- Мақалдың мағынасы неде?
- Қандай сұраққа жауап береді?
- Зат есімнің қай септіктегі сөздер?
ІІ топ - 82 - жаттығу. Адасқан сөздерді өз орындарына қойып, сөйлем құрау
- Қандай сұраққа жауап береді?
- Зат есімнің қай септіктегі сөздер?
ІҮ. Сергіту сәті
І топ - 83 – жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазып, сөйлем мүшесіне талдау.
Сөйлем мүшесі Оқушылар сабақты зор ықыласпен тыңдады.
Баяндауыш тыңдады.
Бастауыш Оқушылар
Тұрлаусыз мүше К. с сабақты зор ықыласпен
ІІ топ - 84 - жаттығу. Мәтінді оқып, көмектес септікте тұрған сөздерді табу және оның көмектес септікте екенін дәлелдеу
Сөйлем мүшесіне талда
- Қандай сұраққа жауап береді?
- Зат есімнің қай септіктегі сөздер?
Бұл – көмектес септіктегі сөз, өйткені
ол кіммен? (немен?) сұрағына жауап беріп тұр
ол сөйлемде тұрлаусыз мүше болып тұр
Ү. Өздік жұмыс: Септе. Септік кестені пайдаланып мысал келтіру
І топ - Кім? Сұрағына мысал келтір
ІІ топ - Не? Сұрағына мысал келтір
Қарағанды облысы, Бұқар жырау ауданы,
Құрылыс ауылы, Ақжар негізгі мектебі
Мұғалім: Балтабаева Галия Кабдугалиевна
Көмектес септік. (4 сынып) жүктеу
Жаңалықтар
Көмектес септік
Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір - біріңе жымиыңдар,
Көмектес септік
Қазақ тіліндегі септіктерді меңгерту, сұрақтары мен жалғауларын жаттату. Көмектес септігінің тұрлаусыз мүше ретінде жұмсалатын білдіру. Көмектес септігінің басқа септіктерден ерекшелігіне тақталау.
Зат есімнің септелуі. Тест
1. Көмектес септікте тұрған зат есімді көрсетіңіз. A) Дәптердің. B) Қызбен. C) Кітапты. D) Гүлдер. E) Балаға.
Көмектес септік
Ақшұқыр ауылы, М. Әбдіхалықов атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мүғалімі Е.Ж.Калиева
Көмектес септік
Мақсаты мен міндеттері: зат есім туралы түсініктерін кеңейту, көмектес септік туралы түсінік беру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.