Мұқағали Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы
Облыстық практикалық семинарға дайындаған
Сабақтың тақырыбы: Мұқағали Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы
Сабақтың мақсаты: білімділік: Поэмаға талдау жасай отырып, «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы жайында игерген білімдерін тереңдету, поэманың идеясын, мақсатын ұғындыру
Дамытушылық: Өз беттерінше білім алу дағдыларын қалыптастыру, ізденіс, белсенділік, танымдық қабілеттерін арттыру. Ауызша, жазбаша байланыстырып сөйлеу тілдерін дамыту. Мәнерлеп оқу дағдысын қалыптастыру
Тәрбиелік: поэзияны сүйе отырып, сұлулық пен махаббатты тануға, адамгершілік пен мейірімділік қасиеттеріне, қоршаған ортаны қорғай білуге, туған жерге деген құрмет сезімдерін ояту. Адам арасындағы заңдылықтарды сақтай білуге тәрбиелеу
Коррекциялық: анық, түсінікті сөйлеу машықтарын жетілдіру
Сабақтың түрі: танымдық сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, сатылай - кешенді талдау, деңгейлік тапсырмалар, мәнерлеп оқу, өзбетіндік жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, оқулық, ақынның портреті, өлеңдер жинағы
Пәнаралық байланыс: география, бейнелеу өнері, музыка
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру. Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару. Есту құралдарын тексеру
ІІ. Тіл жаттығулары: 1. (Оқушылар бір - бірінен сұрайды)
- Қазір қандай сабақ болады?
- Қазір әдебиет сабағы болады.
- Әдебиет сабағынан қандай тақырып өтіп жатырмыз?
- Әдебиет сабағынан М. Мақатаевтың өмірі мен «Аққулар ұйықтағанда» поэмасын өтіп жатырмыз.
- Мұқағалидың ең алғашқы өлеңі кімге арналған?
- Мұқағалидың ең алғашқы өлеңі әкесіне арналған.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру
- Үйге қандай тапсырма берілді?
- Үйге: М. Мақатаевтың өмір жолы мен «Аққулар ұйықтағанда» поэмасын оқып келу
2. Оқушылар бүгінгі сабақта не істейтіндерін мұғалімнен сұрап біледі.
- Апай, біз қазір сабақта не істейміз?
- Біз сіздермен М. Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасын талдаймыз. Біз поэманы талдамай тұрып, үйден дайындалып келген «Мұқағали әлеміне» шолу жасайық. (Хронологиялық кесте)
ІV. Сабақтың құрылымы:
- Ақынның поэмасындағы негізгі арқау болған тақырып не?
Тақырып
↓ Сұлулық, махаббат, зұлымдық.
- Сұлулыққа қарама - қарсы табиғатқа зұлымдық бар.
- Зұлымдық деген не?
- Зұлымдық деген - жамандық ойлау, табиғатқа қатер туғызу, қиянат жасау
Енді осы поэманы талдау үшін қазір класс оқушыларын екі топқа бөлемін.
І топ: Аққу
ІІ топ: Табиғат
Ақтөбе облыстық арнайы (түзетім) есту қабілеті бұзылған балалар
мектеп - интернат - колледжі
Мұғалім: Айтқалиева Б. Е.
Мұқағали Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы жүктеу
Мұқағали Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы слайд жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Мұқағали Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы
Сабақтың мақсаты: білімділік: Поэмаға талдау жасай отырып, «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы жайында игерген білімдерін тереңдету, поэманың идеясын, мақсатын ұғындыру
Дамытушылық: Өз беттерінше білім алу дағдыларын қалыптастыру, ізденіс, белсенділік, танымдық қабілеттерін арттыру. Ауызша, жазбаша байланыстырып сөйлеу тілдерін дамыту. Мәнерлеп оқу дағдысын қалыптастыру
Тәрбиелік: поэзияны сүйе отырып, сұлулық пен махаббатты тануға, адамгершілік пен мейірімділік қасиеттеріне, қоршаған ортаны қорғай білуге, туған жерге деген құрмет сезімдерін ояту. Адам арасындағы заңдылықтарды сақтай білуге тәрбиелеу
Коррекциялық: анық, түсінікті сөйлеу машықтарын жетілдіру
Сабақтың түрі: танымдық сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, сатылай - кешенді талдау, деңгейлік тапсырмалар, мәнерлеп оқу, өзбетіндік жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, оқулық, ақынның портреті, өлеңдер жинағы
Пәнаралық байланыс: география, бейнелеу өнері, музыка
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру. Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару. Есту құралдарын тексеру
ІІ. Тіл жаттығулары: 1. (Оқушылар бір - бірінен сұрайды)
- Қазір қандай сабақ болады?
- Қазір әдебиет сабағы болады.
- Әдебиет сабағынан қандай тақырып өтіп жатырмыз?
- Әдебиет сабағынан М. Мақатаевтың өмірі мен «Аққулар ұйықтағанда» поэмасын өтіп жатырмыз.
- Мұқағалидың ең алғашқы өлеңі кімге арналған?
- Мұқағалидың ең алғашқы өлеңі әкесіне арналған.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру
- Үйге қандай тапсырма берілді?
- Үйге: М. Мақатаевтың өмір жолы мен «Аққулар ұйықтағанда» поэмасын оқып келу
2. Оқушылар бүгінгі сабақта не істейтіндерін мұғалімнен сұрап біледі.
- Апай, біз қазір сабақта не істейміз?
- Біз сіздермен М. Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасын талдаймыз. Біз поэманы талдамай тұрып, үйден дайындалып келген «Мұқағали әлеміне» шолу жасайық. (Хронологиялық кесте)
ІV. Сабақтың құрылымы:
- Ақынның поэмасындағы негізгі арқау болған тақырып не?
Тақырып
↓ Сұлулық, махаббат, зұлымдық.
- Сұлулыққа қарама - қарсы табиғатқа зұлымдық бар.
- Зұлымдық деген не?
- Зұлымдық деген - жамандық ойлау, табиғатқа қатер туғызу, қиянат жасау
Енді осы поэманы талдау үшін қазір класс оқушыларын екі топқа бөлемін.
І топ: Аққу
ІІ топ: Табиғат
Ақтөбе облыстық арнайы (түзетім) есту қабілеті бұзылған балалар
мектеп - интернат - колледжі
Мұғалім: Айтқалиева Б. Е.
Мұқағали Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы жүктеу
Мұқағали Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы слайд жүктеу
Жаңалықтар
М. Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы
поэманың негізгі кейіпкері ана бейнесі арқылы көл еркесі аққуға жасалған қиянаттың қайғылы оқиғаға ұғындыру себебін таныту
М. Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасындағы әйел - ана мен көл еркесі – аққу бейнесі
Поэманың негізгі кейіпкері ана бейнесі арқылы көл еркесі аққуға жасалған қиянаттың қайғылы оқиғаға ұрындыру себебін таныту, қоршаған орта заңдылықтарына қарсы келмеу қажеттігін мәтінге сүйене отырып, нақты дәлелдер арқылы түсіндіру.
Мұқағали Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда»
Ана мен бала, адам мен табиғат арасындағы қарым - қатынастың жырдағы көркемдік шешімін таба білуге үйрету.
Мұқағали Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы
Батыс Қазақстан облысы, Ақжайық ауданы Жаңабұлақ ОЖББМ қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Нұрғалиева Марзия Мубаракқызы
Мұқағали Мақатаев "Аққулар ұйықтағанда" поэмасы
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Күйкен орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Матниязова Айнур
М. Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасынан кейінгі ой
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Құттықожа ауылы №164 орта мектебі 9 - сынып оқушысы Тәжібай Елжас
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.