Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Дауыссыз р, л, ң (күнделікті сабақ жоспарлары)

30 сәуір 2019, Сейсенбі
Сабақ тақырыптары
1. Әдепті сөздер.
2. Шығарма.
3. Тіл және сөйлеу.
4. Ауызекі тіл, жазбаша тіл.
5. Дыбыс және әріп.
6. Дауыссыз р, л, ң.
7. Мәтін және оның түрлері.
8. Сөйлем түрлері.
9. Сөз құрамы.


Үлгі:
Сабақтың тақырыбы: Дауыссыз р, л, ң.

Сабақтың мақсаты: 1. Дауыссыз р, л, ң дыбыстарын ажырата білу дағдыларын қалыптастыру.
2. Ауыз екі сөйлеу тілдерін дамыту; достыққа тәрбиелеу; білімге деген құштарлықтарын арттыру.
3. Есте сақтау қабілеттерін дамыту, зейіндерін арттыру.
Сабақтың түрі: қайталау сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, жаттығумен жұмыс.
Көрнекілігі: кесте, сызба.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.
2. Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 201, 201 - бет 5, 6 - жаттығу.
Сұрақтар қою арқылы білімін тексеру.
 У әріпі қай кезде дауыссыз қандай кезде дауыста болып айтылады?
 Ю дыбысы қандай дыбыстардан құралған?
 И мен Й әріптері қандай дыбыстан кейін жазылады?
 Я әріпі қандай дыбыспен қосарланып айтылады?

ІІІ. Мақсат қою кезеңі: Сабақтың тақырыбын және мақсатын хабарлау. Жыл бойы өткенді қайталау.

ІУ. Білімін тексеру:
Дауыссыз дыбыстар
қатаң к, қ, п, ф, с, т, х, ц, ч, ш, щ, һ;
ұяң б, в, г, ғ, д, ж, з;
Үнді р, л, м, н, ң, й, у болып үшке бөлінеді.
Нашар оқушылармен жұмыс. Қазақ әліпбиінде қанша әріп бар? Олар қандай ерекшелігіне байланысты екіге бөлінеді? 1 - жаттығу. Сурет бойынша әңгіме құрастыр.
1 - жаттығу. Сурет бойынша әңгіме құрастыр. Дауыссыз дыбыстардың астын сыз.
Нашар оқушылармен жұмыс. 2 - жаттығу. Өлеңді көшіріп жаз.
2 - жаттығу. Өлеңді көшіріп жаз. – ы,- і дыбыстарының түбірге жалғануына байланысты өзгерген дыбысы бар сөздердің астын сыз.
Мектебім - мектеп - ім, бесігім - бесік - ім, бағыңда - бақ - ыңда.
3 - жаттығу. Соңында п дыбысы бар сөздерге – у қосымшасын жалғап жаз.
У

Жап
Кеп
Тап
Сеп
Шап
Теп

Қандай дыбыстар өзгерді? неге өзгерді? Екі бағандағы сөздердің ұқсастығы мен айырмашылығын айт.
3 - жаттығу. Сөйлемді көшіріп жаз. Сөздің басында келген л, р әріптерінің астын сыз. Олардың айтылуы мен жазылуын салыстыр.
Сөз басында л, р әріптерінің алдынан ы, і естілгенімен, ы мен і жазылмайды.
У. Сабақты бекіту:
У. Сабақты қорытындылау:
Тест тапсырмасы:
УІІ. Оқушылар білімін бағалау, күнделіктеріне қою.
УІІІ. Үйге тапсырма беру: 204 - бет 5 - жаттығу
2 040
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Дауыссыз дыбыстар
Дауыссыз дыбыстар
Оқушылардың дауысты дыбыстар туралы лингвистикалық білімдерін кеңейту, жаттығу жұмыстары мен қосымша тапсырмалар арқылы бекіту.
В в дыбысы мен әрпі
В в дыбысы мен әрпі
Оқушыларды В в дыбысының әріп таңбасымен таныстыру. Жаңа сөздерді үйрету. Сөздерге дыбыстық талдау жасату.
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар Сауат ашу (48 сағат)
И, у, ю, я дыбыстарына арналған тест жұмыстары
И, у, ю, я дыбыстарына арналған тест жұмыстары
И, у, ю, я дыбыстарына арналған тест жұмыстары
И, Й әріптерінің жазылуы
И, Й әріптерінің жазылуы
Солтүстік Қазақстан облысы, Шал ақын ауданы Ғалым Малдыбаев атындағы Жаңажол орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Калянурова Карлыгаш Кайржановна
У дыбысының дауысты болып айтылуы
У дыбысының дауысты болып айтылуы
Сабақтың мақсаты: У дыбысының қай кезде дауысты болатынын түсіндіру. Білімділігі: У дыбысы бар сөздерді дұрыс тасымалдай білуге үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×