Қиял - ғажайып ертегілері
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ғылыми фантастика
Сабақтың тақырыбы: Қиял - ғажайып ертегілері (2 - сағаты)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: Т/А1. Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.
Құндылықтарға баулу: Өзгелердің көзқарастарына құрметпен қарауды, ізеттілікті, бірлесе жұмыс жасауды оқушы бойына дарытуға бағыттау.
Пәнаралық байланыс: Халық ауыз әдебиеті, өзін - өзі тану
Осыған дейін меңгерілген білім: Фантастика, соның ішінде ғылыми фантастика туралы түсініктері бар.
Сабақтың басы
Психологиялық дайындық.
«Тілек сөздер айту»
Топқа бөлу. «Миға шабуыл» әдісі.
Қиял ғажайып ертегілердің кейіпкерлері арқылы топқа бөлемін.
1. Таусоғар, Көлтаусар, Саққұлақ, Ертөстік, Желаяқ.
2. Ұшқыш кілем, Алладин, жын, Жасмин
3. Шрек, Фиона, есек, мысық
4. Күлше қыз, Ханзада, асқабақ, Өгей шеше
С. Тыңдалым алдындағы тапсырма.
1 - тапсырма. «Болжау» әдісі
Бұл суреттерден нені байқаймыз?
• Ертегілер есімізге түскен шығар?
• Қазір ертегі шындыққа айналды десек бола ма?
Тақырыпқа болжау жасап көрейікші...
ҚБ Өзіндік ойын еркін, жүйелі жеткізе алған оқушыларға мұғалім тарапынан қолдау, мақтау сөздер айтылады: Жарайсың! Керемет! Өте жақсы!
Оқушылар тақырыпты болжаған соң, сабақтың мақсатымен танысады.
Сабақтың ортасы
Тыңдалым кезіндегі тапсырма.
2 - тапсырма «Бағытталған оқу» әдісі
ТЖ. «Құланайжарқын» ертегісін тыңдайды.
Мәтінді мұқият тыңдаңыз. Тыңдалған үзіндідегі оқиғаны әрі қарай болжап, өз сөзіңізбен дамытыңыз, сосын түпнұсқасымен салыстырыңыз.
Құланайжарқын
Баяғыда бір кемпір мен шал болыпты. Бұлардың торы биесі күніге бір құлын туады екен. Сол құлынды жалмауыз кемпір күнде жеп қояды. Бір күні кемпірі шалына: «Осы биенің өсімі жоқ, сойып алайық»,— дейді. Торы биенің досы — осы үйдің бір тазысы болады. Жаңағы шал осы тазыны торы биеге жібереді. Тазы биеге келіп жылайды: «Енді екеуміз дос бола алмаймыз. Сені соятын болды. Мені саған жіберді»,— дейді. Торы бие: «Сол ма сенің келгенің? Оған қиналма, менімен шын дос болсаң, мені союға апарып «арқан әкел» дегенде үзілетін әлсіз жіп әкел, «пышақ әкел» дегенде өтпейтін пышақ әкел, ал өзің менің құйрығымнан тартып тұр»,— дейді. Тазы торы биені шал - кемпірге алып келеді. Торы биені құбылаға қаратып жығып, тазының әкелген жібімен аяғын буып, тазыға торы биенің құйрығын ұстатып қояды. Шал өтпейтін пышақпен бауыздайын деп жатқанда, торы бие мен тазы аққу болып ұшып кетеді.
Қиял - ғажайып ертегілері жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Қиял - ғажайып ертегілері (2 - сағаты)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: Т/А1. Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.
Құндылықтарға баулу: Өзгелердің көзқарастарына құрметпен қарауды, ізеттілікті, бірлесе жұмыс жасауды оқушы бойына дарытуға бағыттау.
Пәнаралық байланыс: Халық ауыз әдебиеті, өзін - өзі тану
Осыған дейін меңгерілген білім: Фантастика, соның ішінде ғылыми фантастика туралы түсініктері бар.
Сабақтың басы
Психологиялық дайындық.
«Тілек сөздер айту»
Топқа бөлу. «Миға шабуыл» әдісі.
Қиял ғажайып ертегілердің кейіпкерлері арқылы топқа бөлемін.
1. Таусоғар, Көлтаусар, Саққұлақ, Ертөстік, Желаяқ.
2. Ұшқыш кілем, Алладин, жын, Жасмин
3. Шрек, Фиона, есек, мысық
4. Күлше қыз, Ханзада, асқабақ, Өгей шеше
С. Тыңдалым алдындағы тапсырма.
1 - тапсырма. «Болжау» әдісі
Бұл суреттерден нені байқаймыз?
• Ертегілер есімізге түскен шығар?
• Қазір ертегі шындыққа айналды десек бола ма?
Тақырыпқа болжау жасап көрейікші...
ҚБ Өзіндік ойын еркін, жүйелі жеткізе алған оқушыларға мұғалім тарапынан қолдау, мақтау сөздер айтылады: Жарайсың! Керемет! Өте жақсы!
Оқушылар тақырыпты болжаған соң, сабақтың мақсатымен танысады.
Сабақтың ортасы
Тыңдалым кезіндегі тапсырма.
2 - тапсырма «Бағытталған оқу» әдісі
ТЖ. «Құланайжарқын» ертегісін тыңдайды.
Мәтінді мұқият тыңдаңыз. Тыңдалған үзіндідегі оқиғаны әрі қарай болжап, өз сөзіңізбен дамытыңыз, сосын түпнұсқасымен салыстырыңыз.
Құланайжарқын
Баяғыда бір кемпір мен шал болыпты. Бұлардың торы биесі күніге бір құлын туады екен. Сол құлынды жалмауыз кемпір күнде жеп қояды. Бір күні кемпірі шалына: «Осы биенің өсімі жоқ, сойып алайық»,— дейді. Торы биенің досы — осы үйдің бір тазысы болады. Жаңағы шал осы тазыны торы биеге жібереді. Тазы биеге келіп жылайды: «Енді екеуміз дос бола алмаймыз. Сені соятын болды. Мені саған жіберді»,— дейді. Торы бие: «Сол ма сенің келгенің? Оған қиналма, менімен шын дос болсаң, мені союға апарып «арқан әкел» дегенде үзілетін әлсіз жіп әкел, «пышақ әкел» дегенде өтпейтін пышақ әкел, ал өзің менің құйрығымнан тартып тұр»,— дейді. Тазы торы биені шал - кемпірге алып келеді. Торы биені құбылаға қаратып жығып, тазының әкелген жібімен аяғын буып, тазыға торы биенің құйрығын ұстатып қояды. Шал өтпейтін пышақпен бауыздайын деп жатқанда, торы бие мен тазы аққу болып ұшып кетеді.
Қиял - ғажайып ертегілері жүктеу
Жаңалықтар
Қара шаңырақ
Ынтымақтастық, Қазақстандық патриотизм, тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы
Бала қиялы
Дара және күрделі зат есімді ажырата отырып, орфографиялық нормаға сай жазу. Синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану
Ертегідегі жануарлар
Оқушыларды ертегілер мазмұнымен таныстыру, мазмұны арқылы сурет салуға үйрету. Жеке тұлғаның рухани мәдениетін қалыптастыру, балалардың бейнелеу қабілетін шыңдау.
Ертегілер оның түрлері
Ертегілер ауыз әдебиетінің ең көне жанрына жатады. бұларда көбінесе өмірде сирек кездесетін немесе мүлде кездеспейтін, ойдан шығарылған оқиғалар баяндалады. Ол ауызша айтылып, ел есінде ғасырлар бойы сақталып, ұрпақтан – ұрпаққа ауысып біздің
Ертегілер (күнделікті сабақ жоспары)
Ертегілер — халықтың ауыз әдебиетінен мол орын алатын және жазу - сызу өнері болмаған кезде ауызша шығарылған күрделі шығармаларының бір түрі. Ертегілер көбінесе қара сөзбен айтылатын болғандықтан, оны ерте замандағы ауызша шығарылып айтылатын
Ертегілер оның түрлері (күнделікті сабақ жоспары топтамасы)
Күнделікті сабақ жоспары, әдебиет 5 сынып. Тақырыптар: 6. Ертегілер оның түрлері 7. «Ер Төстік» ертегісі оның тақырыбы 8. «Аяз би» ертегісі, мазмұны 9. «Керқұла атты Кендебай» ертегісі 10. «Сырттандар» ертегісі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.