Абайдың ән-күйлері (шығармашылық жұмыс)
Тақырыбы: Абайдың ән - күйлері (шығармашылық жұмыс)
Жоспар
1. Ән - күй – ел өмірінің бейнесі.
2. Абайдың халықтық ән - күй өнерін бағалап құрметтеуі. Өлеңдері. Ән - музыка туралы өлеңдерінің идеясы.
3. Абайдың өз әндері мен күйлері, Абай – композитор.
4. Абайдың ән өнері туралы пікірлерінің және әндерінің қазіргі құндылығы.
Қазақ халқының ертеден келе жатқан рухани қазынасының, өнерінің бірі – ән мен күй. Ән мен күй арқылы халық өзінің тұрмыс - тіршілігін, қуаныш пен қайғысын, азаттық жолындағы күресін, арман - тілегін білдіріп отырады, яғни ән мен күй халық өмірінің айнасы секілді. Қазақта екінің бірі әнші, домбырашы, ақын екені мәлім, сондықтан ол ақын жанды халық деп аталып кеткен. Халқымыздың осындай қасиетін басқа халық өкілдері жақсы біліп, таң қала бағалаған. Мысалы,
ХІХ ғасырда өмір сүрген орыс ғалымы Вульфсон былай деп жазған.
«Өмірімде өлеңнің сондай соншалық мәні бар қырғыздардай өзге халықты табу қиын шығар... Қырғыз өмірінде қуаныш та, қайғы ма, қандай оқиға болмасын, ол соның бәрін өлеңмен толғайды, ол мейлі сүйген қызына құда түсе ме, неке қию, той, ұлының, дүниеге келгенін тойлай ма – соның бәрі де өлеңсіз өтпейді, үйінде біреуі ауырып қала ма не біреуі жерленіп, оған ас беріле ме соның бәрінде алдымен өлең жүреді және бәрінің арнаулы өз өлеңдері болады не сол сәтте ойдан шығарылады».
Жоспар
1. Ән - күй – ел өмірінің бейнесі.
2. Абайдың халықтық ән - күй өнерін бағалап құрметтеуі. Өлеңдері. Ән - музыка туралы өлеңдерінің идеясы.
3. Абайдың өз әндері мен күйлері, Абай – композитор.
4. Абайдың ән өнері туралы пікірлерінің және әндерінің қазіргі құндылығы.
Қазақ халқының ертеден келе жатқан рухани қазынасының, өнерінің бірі – ән мен күй. Ән мен күй арқылы халық өзінің тұрмыс - тіршілігін, қуаныш пен қайғысын, азаттық жолындағы күресін, арман - тілегін білдіріп отырады, яғни ән мен күй халық өмірінің айнасы секілді. Қазақта екінің бірі әнші, домбырашы, ақын екені мәлім, сондықтан ол ақын жанды халық деп аталып кеткен. Халқымыздың осындай қасиетін басқа халық өкілдері жақсы біліп, таң қала бағалаған. Мысалы,
ХІХ ғасырда өмір сүрген орыс ғалымы Вульфсон былай деп жазған.
«Өмірімде өлеңнің сондай соншалық мәні бар қырғыздардай өзге халықты табу қиын шығар... Қырғыз өмірінде қуаныш та, қайғы ма, қандай оқиға болмасын, ол соның бәрін өлеңмен толғайды, ол мейлі сүйген қызына құда түсе ме, неке қию, той, ұлының, дүниеге келгенін тойлай ма – соның бәрі де өлеңсіз өтпейді, үйінде біреуі ауырып қала ма не біреуі жерленіп, оған ас беріле ме соның бәрінде алдымен өлең жүреді және бәрінің арнаулы өз өлеңдері болады не сол сәтте ойдан шығарылады».
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Абай жолы романындағы Абай бейнесі
Эпопеяның негізінде Абайдың феодалдық қоғаммен бетпе - бет келе отырып, өсу жолдарынан мағлұмат алады.
Абайдың музыкалық мұрасы
«Өнер Колледжі – музыкалық – эстетикалық бейіндегі дарынды балаларға мамандандырылған мектеп – интернат» Кешені» КМ Қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі Л.Н.Мазина
Абай және оның әндері
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, №170 орта мектебінің ән - әуез пәні мұғалімі Кібіт Гүлнәр
Абай әндері
Ақтөбе облысы, Мәртөк ауданы, №4 Мәртөк орта мектебінің музыка пәні мұғалімі Камзина Акмарал Амангельдыкызы
«Абай жолы» романындағы Абай бейнесі
Ақтөбе қаласы, №34 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Қартпағамбетова Дәмелі Қойбаққызы
Операдағы Абай бейнесі
Ақтөбе қаласы, №34 орта мектептің музыка пәні мұғалімі Баймуханова Гульсим Мешиткалиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.