Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Туған жерімнің табиғаты

10 ақпан 2013, Жексенбі
І. Сабақтың тақырыбы: Туған жерімнің табиғаты. Жалғау түрлері.
ІІ. Сабақтың мақсаты: а) білімділік: оқушыларға туған қаламыз, туған жеріміз туралы әңгімелеу, Отан, ел, туған жер туралы білімдерін толықтыру, тақырыптың негізгі идеясын ашу, тақырыпқа байланысты сөйлесу дағдыларын дамыту.
ә) дамытушылық: арқылы ойлау, есте сақтау, көру қабілеттерін дамыту;
ой түйіндеуге, шығармашылықпен жұмыс істеуге жұмылдыру; мәтінді қазақ тілінде әңгімелеуге, ауызекі сөйлеуге дағдыландыру, ой-өрісін кеңейту. Жіктік жалғауын қайталау.
б) тәрбиелік: туған жердің табиғатын сүйе білуге, байлығын қорғауға болашақта елімізді өркендетуге қабілетті, білімді жас ұрпақтар тәрбиелеу.
ІІІ. Сабақтың түрі: аралас сабақ
ІҮ. Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, диалог, деңгейлік тапсырма, сөзжұмбақ
Ү. Сабақтың көрнекілігі: суреттер, слайд
ҮІ. Пәнаралық байланыс: орыс тілі, табиғаттану
ҮІІ. Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй жұмысын сұрау
4 - тапсырма, 93 - бет.
ІІІ. Жаңа сабақ
1. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, барысымен таныстыру.
2. Сабақтың эпиграфы: Таза болса табиғат, аман болар адамзат
Ауа - өмірің,
су – қазынаң,
Жер - үйің, ата мекенің.
3. Сабақтың жоспары:
♦ Сөздікпен жұмыс
♦ 1 - тапсырма. Мәтінді түсініп оқып, сұрақтарға жауап беріңдер.
♦ 2 - тапсырма. Мәтіннен жіктік жалғаулы сөздерді тауып, астын сызыңдар.
♦ 4 - тапсырма. Деңгейлік тапсырмаларды орындаңдар.
♦ Сергіту сәті «Адасқан әріптер».
♦ Өзіңді тексер. Перфокартамен жұмыс.
♦ 3 - тапсырма. Сұрақтарды қазақ тіліне аударып, бір - біріңмен өзара сөйлесіңдер.
♦ Ойлан, тап. Сөзжұмбақ.
♦ Үйге тапсырма.
♦ Қорытынды.
♦ Бағалау

4. Сөздікпен жұмыс.
айнала - кругом
жазықтар - равнины
сарқырап аққан бұлақ суы - журчащие воды родника
таңғаласың - удивляешься
әрбір - каждый
ыстық әрі қымбат - дороги
сені сағынамын - скучаю по тебе
көргенше асығамын - спешу увидеть
мамық - пушистый
көркейтуге көмектесемін - помогу процветанию

5. 1 - тапсырма. Мәтінді түсініп оқып, сұрақтарға жауап беріңдер.
6. 2 - тапсырма. Мәтіннен жіктік жалғаулы сөздерді тауып, астын сызыңдар.
7. 4 - тапсырма. Деңгейлік тапсырмаларды орындаңдар.

1. Берілген сөздерді аударыңдар.
Суша, пустыня, заповедник, равнины, территория, дороги.
2. Мына сөйлемге талдау жасаңдар.
Біздің еліміз - қай жағынан да бай мемлекет.

1. Берілген сөздерден, сөз тіркестерінен сөйлемдер құраңдар.
Үлгі: Отан үшін отқа түс, күймейсің.
Отан, атамекен, туған жер, жасыл қала, жас қала, егемен ел, бас қала, үлкен ел.
2. «Менің туған жерім» деген тақырыпқа диалог құраңдар.
Үлгі:
- Сенің туып - өскен жерің қай жер?
- Менің туып - өскен жерім -....
- Сен қандай қалада тудың?
- Мен... қаласында тудым.

1. Көп нүктенің орнына қажетті жіктік жалғауын қойып, сөйлемдерді толықтырыңдар.
1. Сен Атыраудан... ба?- Жоқ, мен Шымкенттен....
2. Мен дәрігер.... Сіздің мамандығ... кім?
3. Біз оқушы.... Ал сіздер ше?
4. Мен он екіде.... Сен он үште... бе?
5. Ол мұғалім. Мен студент.... Сіз заңгер....
6. Біз 6 - сынып оқушысы.... Олар 7 - сынып оқушы....
7. Мен бірінші.... Сіз үшінші....
8. Біз сабаққа келе.... Сендер мектепке ерте кел....

8. Сергіту сәті «Адасқан әріптер».
Гунерку - кенгуру, заққоиз - қоқиқаз
Илікне - инелік, сіркетке - кесіртке
Жырұслан - сұржылан, қылаб - балық
Кебіре - бекіре, қарар - арқар
Тікрүб - бүркіт, албдыр - балдыр
Винпинг - пингвин, пыжарақ - жапырақ

9. Өзіңді тексер. Перфокартамен жұмыс.
Сөздер І жақ ІІ жақ сыпайы түрі ІІІ жақ І жақ (көпше) ІІ жақ (көпше) сыпайы
(көпше) ІІІ жақ (көпше)
баламыз
көрдіңіз
студенттер
әншімін
барасың
жаздық
белгіледі

10. 3 - тапсырма. Сұрақтарды қазақ тіліне аударып, бір - біріңмен өзара сөйлесіңдер.
Сұрақтарды аударыңдар Сөйлемдерді аяқтаңдар
1. Как называется твоя Родина?
2. Где ты родился?
3. Твоя Родина красивая?
4. Какие озера, реки, горы есть у тебя на Родине?
5. Какие птицы, звери обитают на твоей земле?
6. Чем тебе дорога родная земля?
1. Менің Отаным -....
2. Мен.......
3. Менің туған жерім....
4. Менің туған жерімде...,...,....

5. Туған жерімнің...,....

6. Туған жерім мен үшін....

11. Ойлан, тап. Сөзжұмбақ.
,,,,,,,,,,,,,

ІІІ. Қорытындылау
Табиғатты қорғау үшін бәріміз
Күресейік, бір - бір ағаш егейік.
Текке отырмай жасымыз бен кәріміз
Таза ауа үшін терімізді төгейік!
ІҮ. Үйге тапсырма
3 - тапсырма, 97 - бет.
Ү. Бағалау

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
21 741
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Туған елім, туған жерім бөлімін қайталау.
Туған елім, туған жерім бөлімін қайталау.
Мақсатын жетілдіруге ұмтылуға. ұқыптылыққа, байланыстырып сөйлеуге, сауатты жазу дағдыларын жетілдіруге, өздігінен жұмыс істеуге, өз жұмысын бақылауға тәрбиелеу.
Менің мектебім. Тәуелдік жалғау
Менің мектебім. Тәуелдік жалғау
Оқушылардың ойлау, есте сақтау, көру қабілеттерін дамыту; ой түйіндеуге, шығармашылықпен жұмыс істеуге жұмылдыру; мәтінді қазақ тілінде әңгімелеуге, ауызекі сөйлеуге дағдыландыру, ой - өрісін кеңейту.
Көктем
Көктем
Оқушыларға мәтінді оқыта отырып, түсініп оқу дағдысын жетілдіру. Оқушылардың туған елін, жерін сүюге, табиғаттың әсемдігін суреттей білуге тәрбиелеу.
Туған жерімнің табиғаты
Туған жерімнің табиғаты
Тақырыпқа қатысты тапсырмалар, жаттығулар орындау. Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың сөйлеу қабілеттерін арттыру, қазақша түсіну, сөйлесу деңгейлерін жоғарылату
Туған жердің ыстығы - ай
Туған жердің ыстығы - ай
Солтүстік Қазақстан облысы, Тайынша қаласы №5 ОМ Бастауыш сынып мұғалімі Жақсыбаева Р. А.
Менің әуес ісім - спортпен шұғылдану
Менің әуес ісім - спортпен шұғылдану
Қарағанды облысы, Қарағанды қаласы, Октябрь ауданы, №74 ЖББОМ орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі Зарубаева Лилия Елеуханқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×