Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Сәбит Дөнентаев "Уақ - Түйек" өлеңдер жинағы

11 ақпан 2013, Дүйсенбі
Сабақтың тақырыбы: Сәбит Дөнентаев. «Уақ - Түйек» өлеңдер жинағы.

Сабақтың мақсаты: а) Сәбит Дөнентаев туралы мәлімет беру, өлеңнің мазмұны, тақырыбы, идеясын ұғындыру;
ә) өлеңмен жазылған шығармаларды мәнерлеп оқу, талдау, ой - пікірлерін айта білуге, жұмыстарына баға беруге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Сәбит Дөнентаев портреті, шығармалары, сызба - нұсқалар, кодоскоп, тест сұрақтары, бағалау парағы.
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі.
Пәнаралық байланыс. тарих, география.
Сабақ барысы:

І. Ұйымдастыру. Оқушыларды түгелдеп, сабаққа дайындығын тексеру.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
1 - топ. Спандияр Көбеевтің өмірі мен шығармашылығы.
2 - топ. «Қалың мал» романы.
3 - топ. Спандияр Көбеевтің қазақ әдебиетіндегі орны.

ІІІ. Жаңа сабақ.
І. «Қызығушылықты ояту» кезеңі.
1. «Ой қозғау» стратегиясы.
Үш топқа үш сұрақ қойылады.
1 - топқа: Сәбит Дөнентаевтың өмірбаянын айт.
2 - топқа: «Айқап» журналы және «Қазақ» газеті туралы не білесіңдер?
3 - топқа: Астарлап айту деген не? Мысал келтір.
2. «Топтастыру» стратегиясы.
Ақын өміріне, ақындық қасиетке байланысты сөздерді теріп алып топтастыру. Ақынның ақындық, тұлғалық бейнесін жасау.

Сәбит - қазақ ақыны, мазмұнды қысқа өлеңнің шебері, сыншыл ақын, қазақ өлеңін жалғастырушы, мысалшы, сатирик.

ІІ. Мағынаны тану.
Сәбит Дөнентаевтың «Уақ - түйек» өлеңдер жинағы туралы оқулықтың 67 - 75 - беттер аралығындағы мағлұматтар қамтыла түсіндірілді.
Сәбит Дөнентаев өлеңдерінің мазмұнын қалай түсінді, сол бойынша жұмыс жүргізіледі.

1. «Түсіну» стратегиясы.
Әр топтың оқушылары Сәбит өлеңдерін оқып., мазмұнын бір - біріне түсіндіреді.
1 - топ – «Заман кімдікі»? 2 - топ – «Замандастар» 3 - топ – «Қазақтарға қарап».
2. «Талдау» стратегиясы (Өлеңдерін талдау, теориялық ұғымдар бойынша, өлеңді құрылысына қарай талдау).
3. «Еркін жауап» стратегиясы. тест сұрақтарына жауап беру.(Кодоскоппен көрсетіледі)
4. «Суреттеу». Өлеңдеріндегі кейіпкер бейнесін суреттейді, не туралы екенін суреттеп айтады.

ІІІ. «Ойтолғау» кезеңі.
«Еркін жазу» стратегиясы
Өлеңнен үзінді - Өлең туралы пікірім
- -
- -
(Кестені толтыру)

IV. Қорытынды.
V. Үйге тапсырма. Сәбит Дөнентаевтың өлеңдерін жаттау, мазмұнын айту.
«Бағалау парағы» арқылы оқушылардың баға қорытындысы шығарылады.
21 329
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Сәбит Дөнентаев “Бозторғай”, “Заман кімдікі?
Сәбит Дөнентаев “Бозторғай”, “Заман кімдікі?
Сәбит Дөнентаев “Бозторғай”, “Заман кімдікі?
С. Дөнентаев «Бозторғай», «Ой» фельетоны
С. Дөнентаев «Бозторғай», «Ой» фельетоны
Бозторғай, Ой фельетоны туралы мәлімет беру; өлең мазмұны, тақырыбы, идеясын ұғындыру.
Сәбит Дөнентаев шығармалары. «Заман кімдікі?», «Бозторғай» өлеңдері. «Ой» фельетоны
Сәбит Дөнентаев шығармалары. «Заман кімдікі?», «Бозторғай» өлеңдері. «Ой» фельетоны
Сәбит Дөнентаевтың өмірі мен шығармашылығымен танысып, өлеңдеріне талдау жасауды үйренеді, лириканың ерекшелігін біліп шығады.
Сәбит Мұқанов «Шыбынсыз жаз»
Сәбит Мұқанов «Шыбынсыз жаз»
Сәбит Мұқановтың «Шыбынсыз жаз» мәтінін түсініп оқуға үйрету. Мазмұнын негізгі идеясын ашуға мүмкіндік жасау. Табиғатты қорғауға түсінік жасау.
Сәбит Дөнентаев "Бозторғай" өлеңі
Сәбит Дөнентаев "Бозторғай" өлеңі
Батыс Қазақстан облысы, Тасқала ауданы, Қ. И. Сәтбаев атындағы жалпы орта білім беру мектебі Батырова Бибигуль Рахимовна
Дөнентаев Сәбит
Дөнентаев Сәбит
Ақмола облысы, Целиноград ауданы, Қабанбай батыр ауылының №41 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Алибекова Баян Байкеновна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×