Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Мұхат Әуезов "Қараш-Қараш оқиғасы"

21 ақпан 2012, Сейсенбі
Сабақтың тақырыбы: Мұхтар Әуезовтің «Қараш - Қараш оқиғасы»
Бақтығұлдың тағдыры
Сабақтың тақырыбы: М. Әуезов «Қараш - Қараш оқиғасы» Бақтығұлдың тағдыры
Мақсаты: Хикаят бойынша алған білімдерін қорытады, жинақтайды, кейіпкерлердің өмірдегі шынайы бейнесін таниды.

Міндеттері:
1. Мазмұнға байланысты: Шығарманың мазмұнын толық талдайды, басты кейіпкердің іс - әрекеттері арқылы сол заманның саяси құпиясын ұғынады.
2. СТО - ны дамытуға байланысты: Кейіпкерлердің іс - әрекеттеріне орай баға бере білуде ойлау, сөйлеу қабілеттері дамиды, алған білімін ойымен салыстырады.,
3. Топпен жұмыс: Оқушы өз ойын белгілі мәліметтер арқылы дәлелдеуге үйренеді, бірін - бірі оқытады, топтастарының сұрақтарына жауап іздейді, қорытынды шығарады.
Түрі: қорыту - жинақтау сабағы
Типі: проблемалық оқыту
Қолданылатын әдіс - тәсілдер, стратегиялар: проблемалық сұрақтар, пікірталас, іздендіру
Пәнаралық байланыс: 1. Қазақстан тарихы « Тұрар Рысқұлов»
2. Әдебиет Ш. Мұртаза «Қызыл жебе» романы
3. Кино өнері «Асуда атылған оқ»

Көрнекілігі: Слайдқа салынған суреттер, сызбалар, флипчарт
Сабақтың барысы:
І. Қызығушылықты ояту
«Ой шақыру» стратегиясы
1.«Асуда атылған оқ»кинофильмінен үзінді көрсету арқылы өтілген материалды еске түсіру.
- Бұл үзінді қай фильмнен алынған?
- Фильм кімнің, қай шығармасы желісі бойынша түсірілген?
- 2. Жоспар бойынша үзіндінің мазмұнын еске түсіру
Тараулар. Тақырып. Басты оқиғалар.

ІІ. ште кеткен кек....•.... Тектіғұлдың науқасы
•. Өксікті күндер
•. Аянышты өлімі
ІІ. Кек жолындағы жортуыл....•.... Сәлмен жылқысына барымталау
•. Ұрланған бие
ІІІ. Қуғыншылар....•.... Сойылған бие
•Қуғыншылар
•. Соққыға ұшыраған Бақтығұл
•. Намыс, ар, қорлану
ІV. Пана іздеу....•.... Арқар ату
•. Жарасбайға тартуы
•. Өтініш, тілек
V. Адасу....•.... Жарасбай жанындағы тірлік.
•. Ақ жолдан таю
•. Барымташы Бақтығұл
VІ. Екі жүзді аярлық....•.... Ел ішіндегі тартыс
•. Сатқындық.
•. Билер соты, үкім
VІІ. Қуғын....•.... Қуғынға ұшырау
VІІІ. Өш алу....•.... Жасырыну
•. Әділ үкім.... Алынған кек

№35 мектеп – гимназиясының
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Баймуханова Амангүл Кыздарбаевна


Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
21 644
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
М. Әуезов «Қараш-Қараш оқиғасы» хикаяты
М. Әуезов «Қараш-Қараш оқиғасы» хикаяты
Мұхтар Әуезовтің өмірі мен әлемдік әдебиетке қосқан үлесін, хикаяттағы тарихи тұлға арқылы оқушылардың көзін шындыққа жеткізу. Мағжан Жұмабаев, Шерхан Мұртаза шығармаларымен байланыстыра отырып, кейіпкерлерге мінездеме беру
Мұхтар Әуезов Қараш - қараш оқиғасы (күнделікті сабақ жоспары)
Мұхтар Әуезов Қараш - қараш оқиғасы (күнделікті сабақ жоспары)
Бұл көркем шығарманың жазылуына өмір шындығы негіз болады. Жазушы өзін қызықтырған өмір оқиғаларын жан - жақты зерттеп, байыптап барып, шығармасын жазуға отырады.
Қазақ әдебиетінен қысқа мерзімді сабақ жоспары (8 сынып)
Қазақ әдебиетінен қысқа мерзімді сабақ жоспары (8 сынып)
БҚО, Теректі аудандық лингвистикалық гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Хасанова Алия Салимовна
Мұхтар Әуезов "Қараш – қараш оқиғасы"
Мұхтар Әуезов "Қараш – қараш оқиғасы"
Карменова Бахытжамал Базылрахманқызы Ж. Болғанбаев атындағы Самар орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі ШҚО Көкпекті ауданы Самар ауылы
Тахауи Ахтановтың «Күй аңызы» әңгімесі
Тахауи Ахтановтың «Күй аңызы» әңгімесі
Жезқазған қаласы Дарынды балаларға арналған облыстық қазақ-түрік ерлер лицей-интернатында қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бакирова Сандуғаш Шарафиденқызы
Мұхтар Әуезов «Қараш - Қараш» оқиғасы. Бақтығұл тағдыры
Мұхтар Әуезов «Қараш - Қараш» оқиғасы. Бақтығұл тағдыры
Атырау қаласы, №35 мектеп - гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Қамиева Ардақ Бектемісқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×