Б. Блум таксономиясы негізінде құрылған технологиялық матрица (тест)
Б. Блум таксономиясы негізінде құрылған технологиялық матрица (тест)
Тақырып: зат есім
Сынып - 6
Б. Блум таксономиясы оқыту мақсаттарының келесі негізгі категорияларын енгізеді:
1. білім
2. түсіну
3. қолдану
4. анализ
5. синтез
6. бағалау
Тест тапсырмалары
І нұсқа
1. Заттың атын білдіріп, кім? Не? Деген сұраққа жауап беретін сөздер зат есім деп аталады.
А) иә
Б) жоқ
2. Біркелкі заттардың жалпы атауы...... деп, ал заттардың ішіндегі бір түрінің өзіне ғана қойылған аты...... деп аталады.
3. Берілген мәтіннен деректі, дерексіз зат есімдерді екі бағанға теріп жаз.
Алдына сәлем бере келе және елді ынтымақтастыру жөнінде келген Төлеге Әнет баба садақтың алты бірдей оғын біртіндеп сындырып, екі бүктеп, оны шыбық етіп ортасынан буып:
- Міне, енді сындырып көрші,- дейді, Төле бірден бір буда шыбықты қайдан сындырсын, Шыбықтарды Әнет бабаға қайтарып:
- Айып етпеңіз, бұл жұмбағыңызды түсінбедім, Әнет баба,- депті.
4. Мәтіннен тапқан зат есімдерді құрамына ажыратыңдар.
5. Мәтіннен төмендегі сызбаға сәйкес келетін сөйлемді тап.
6. Төменде берілген сөздерден туынды зат есімдер жаса.
Қой, күй, бұр, айт, күре, жақсы, аялда, ай.
7. Берілген сөздерден күрделі зат есімдер жаса.
Өнер, ауыл, бел, сайып, алты, бой, ата, амал, боз.
(аймақ, беу, кәсіп, бала, айла, ана, бақан, қыран, тұмар)
8. 3-ші тапсырмада берілген мәтінге оралып, Төле шешімін таба алмаған жұмбақ шешуін өзің ойлап, мәтінді аяқтап көр.
9. Жоғарыда өзің аяқтап жазған мәтінді бөліктерге бөліп, әр бөліміне ат қой.
10. Зат есімнің мағыналық топтарын ажыратып, гүлдесте жаса.
Тақырып: зат есім
Сынып - 6
Б. Блум таксономиясы оқыту мақсаттарының келесі негізгі категорияларын енгізеді:
1. білім
2. түсіну
3. қолдану
4. анализ
5. синтез
6. бағалау
Тест тапсырмалары
І нұсқа
1. Заттың атын білдіріп, кім? Не? Деген сұраққа жауап беретін сөздер зат есім деп аталады.
А) иә
Б) жоқ
2. Біркелкі заттардың жалпы атауы...... деп, ал заттардың ішіндегі бір түрінің өзіне ғана қойылған аты...... деп аталады.
3. Берілген мәтіннен деректі, дерексіз зат есімдерді екі бағанға теріп жаз.
Алдына сәлем бере келе және елді ынтымақтастыру жөнінде келген Төлеге Әнет баба садақтың алты бірдей оғын біртіндеп сындырып, екі бүктеп, оны шыбық етіп ортасынан буып:
- Міне, енді сындырып көрші,- дейді, Төле бірден бір буда шыбықты қайдан сындырсын, Шыбықтарды Әнет бабаға қайтарып:
- Айып етпеңіз, бұл жұмбағыңызды түсінбедім, Әнет баба,- депті.
4. Мәтіннен тапқан зат есімдерді құрамына ажыратыңдар.
5. Мәтіннен төмендегі сызбаға сәйкес келетін сөйлемді тап.
6. Төменде берілген сөздерден туынды зат есімдер жаса.
Қой, күй, бұр, айт, күре, жақсы, аялда, ай.
7. Берілген сөздерден күрделі зат есімдер жаса.
Өнер, ауыл, бел, сайып, алты, бой, ата, амал, боз.
(аймақ, беу, кәсіп, бала, айла, ана, бақан, қыран, тұмар)
8. 3-ші тапсырмада берілген мәтінге оралып, Төле шешімін таба алмаған жұмбақ шешуін өзің ойлап, мәтінді аяқтап көр.
9. Жоғарыда өзің аяқтап жазған мәтінді бөліктерге бөліп, әр бөліміне ат қой.
10. Зат есімнің мағыналық топтарын ажыратып, гүлдесте жаса.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Жетім әңгімесі. 4 - сынып. (Блум таксономиясына құрылған сабақ)
Табиғат балаға қатал, суық көрінді. Әрі салқын, әрі қорқынышты күйді есіңе түсіргендей болады. Жүрегін қорқыныш басып, жалғызсырап келе жатқан баланы не бастап келеді? Жеті түнде айдап шыққан айдаушы кім? Айдаушы сол баланың тағдыры еді...
Блум таксономиясы бойынша математикадан сабақтар жоспарлары
k - ның мәніне байланысты y=kx+l сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы туралы түсініктерін қалыптастыру.
Векторлардың скаляр көбейтіндісі
Векторлық скалярлық көбейтіндісінің анықтамасы, теңдігін, векторлардың скалярлық көбейтіндісінің геометриялық мағынасын, векторлардың перпендикулярлық белгісін білу; координаторлары берілген векторлардың скалярлық көбейтіндісін, векторлар арасындағы
Төле би (күнделікті сабақ жоспары)
Төле би Әлібекұлы XVII — XVIII ғасырларда өмір сүрген. 1663 жылы қазіргі Жамбыл облысына қарайтын Шу өзенінің бойында Әулиеата маңындағы Жайсаң жайлау деген жерде дүниеге келген. Төле жастай араб, парсы тілдерін жақсы білген.
Тәуелсіздік бізге оңай келген жоқ!
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, Қарғалы ауылы, №241 Қ. Әбдіқадыров атындағы орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Құдиярова Зада
Ынтымақ түбі- береке
Байқоңыр қаласы, А. Құнанбаев атындағы №5 мектептің бастауыш сынып мұғалімі Асатуллаева Кунзипа Кудайбергеновна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.