Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Шәкерім Құдайбердіұлы «Қалқаман –Мамыр» поэмасы

11 наурыз 2013, Дүйсенбі
8 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Шәкәрім «Қалқаман – Мамыр» поэмасы.
Сабақтың мақсаты:
1. Поэмаға әдеби талдау жасау, әдебиет теориясы бойынша кейіпкер туралы түсініктерін кеңейте отырып, Қалқаман, Көкенай әрекетіне екі түрлі көзқарасты баға беру.
2. Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету, сыни ойлау қабілетін дамыту, танымдық көзқарасын қалыптастыру.
3. Сабақты өмірмен байланыстыра отырып, кейіпкерлер әрекетіне екі түрлі көзқараста баға беру арқылы рухани - адамгершілік тәрбиесін беру.
Күтілетін нәтиже:
- Поэмаға толық теориялық талдау жасау, кейіпкерлер бейнесін толық ашу.
Сабақтың түрі:
Әдіс - тәсілдер: топтастыру, топтық жұмыс, «Автор орындығы» стратегиясы

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
І. Қызығушылықты ояту.
Мәлімет жинау.
Шәкәрім туралы тағы не білдім?
«Топтастыру»
ІІ. Мағынаны тану.
1 - топ. Поэманы сюжеттік композициялық құрылысына талдау.
2 - топ. Қандай салт - дәстүрлер кездеседі, көркемдегіш құралдарды анықтау.

1 - топ тапсырмасы.
1. Оқиғаның басталуы. Кейіпкерлерді автордың таныстыруы.
2. Оқиғаның дамуы. Қалқаман мен Мамырдың бір - бірін ұнатуы, бастаңғы жасауы, сөз байласуы.
3. Шарықтау шегі. Екі жастың серттесіп қалуы, Мәмбетейлер мен Тобықты руының жанжалдасуы.
4. Шиеленісуі. Бірін - бір ұнатқан екі жастың қосылуы.
5. Оқиғаның шешімі. Мамырдың аянышты өлімі, Қалқаманның елден кетуі.
2 - топ тапсырмасы.
Салт - дәстүрлер:
- Жақыннан қыз алмау;
- уәдеге беріктік;
- қалың мал беру;
- құда түсу;
- бастаңғы жасау;
- бата беру.
Көркемдегіш құралдар:
- монолог;
- эпитет;
- теңеу;
- баяндау;
- суреттеу.

ІІІ. Ой толғаныс.
Көкенайға хат жазу.
«Автор орындығы» стратегиясы.
Дебат - сайыс. «Егер мен Әнет бабаның орнында болсам»
Бағалау
10 065
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Шәкәрім Құдайбердіұлының «Қалқаман - Мамыр» дастаны
Шәкәрім Құдайбердіұлының «Қалқаман - Мамыр» дастаны
Шәкәрім Құдайбердіұлының поэмасының мазмұны бойынша талдау жасайды. Поэма оқиғасы мен кейіпкерлеріне мінездеме береді. Поэманы оқып мазмұнын білу. Поэмада көрінген әдет - ғұрып туралы мәлімет беру.
Шәкәрім «Қалқаман – Мамыр» поэмасы
Шәкәрім «Қалқаман – Мамыр» поэмасы
Поэмаға әдеби талдау жасау, әдебиет теориясы бойынша кейіпкер туралы түсініктерін кеңейте отырып, Қалқаман, Көкенай әрекетіне екі түрлі көзқарасты баға беру.
Шәкәрім Құдайбердіұлы «Қалқаман – Мамыр» поэмасы
Шәкәрім Құдайбердіұлы «Қалқаман – Мамыр» поэмасы
Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірімен танысып, поэманың идеясын ашу, білімдерін жан - жақтылы кеңейтеді, поэманың негізгі түйінін таба білуге дағдыланады.
«Қалқаман-Мамыр» поэмасының көркемдік идеясы
«Қалқаман-Мамыр» поэмасының көркемдік идеясы
Қарағанды облысы, Қарқаралы ауданы №44 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Асанова Асель Карибаевна
Шәкәрім Құдайбердіұлы “Қалқаман - Мамыр” поэмасы
Шәкәрім Құдайбердіұлы “Қалқаман - Мамыр” поэмасы
Көкпекті ауданы, Көкжыра ауылы КММ “Амангелді орта мектебі Бибосинова Г. Т.
Шәкәрім Құдайбердіұлының «Қалқаман-Мамыр» поэмасы
Шәкәрім Құдайбердіұлының «Қалқаман-Мамыр» поэмасы
Шәкәрім Құдайбердіұлы Қарақалпақстан Республикасы, Мойнақ ауданы, Достық ауылы №18 қазақ орта мектебінің қазақ тілі және әдебиеті пәні оқытушысы Шарапиев Ерлан
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×