Дыбыстардың құрамы. Біздің колледж
Сабақтың тақырыбы: Дыбыстардың құрамы. Біздің колледж
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділігі: Білім алушыларды сызбаны, сөз тіркестерін пайдаланып, мәтіннің мазмұнын ашуға үйрету.
2. Дамытушылығы: тез ойлау, ауызекі сөйлеуге дағдыландыру. Ақыл – ойын, білімге ынтасын дамыту, сөздік қорын байыту.
3. Тәрбиелілігі: Білім алушылардың мемлекеттік тілге деген қызығушылығын арттыру, тілді құрметтей білуге баулу.
Сабақтың түрі: Саяхат сабағы
Сабақты оқыту әдісі: түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ - жауап
Көрнекілігі: әріптер, тірек сызба, суреттер, әліпби
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
А) Оқушылармен амандасу, түгелдеу, себебін анықтау
Б) Оқушылардың Құрал – жабдықтарын тексеріп, зейіндерін сабаққа аудару
2. Үй тапсырмасын сұрау:
а) Рәміз дегеніміз не?
б) Елтаңба, әнұран туралы не білесіңдер?
3. Жаңа сабақ материалы:
Алфавитті біліңдер,
Онда жүйе, қалып бар.
Біздің қазақ тілінде
Қырық екі әріп бар.
Ана тілің - біліп қой,
Бостандығың, теңдігің.
Ана тілің – біліп қой,
Мақтанышың елдігің.
(Қ. Мырзалиев)
1 – аялдама – «Дыбыстар әлемі»
2 – аялдама – «Әңгімелесу төбесі»
3 – аялдама – «Ойын ой шақырады»
4 – аялдама – « Мәтін сөйлемнен құралады»
5 – аялдама – «Фонетика тауы»
- Саяхатқа дайынсыңдар ма?
1 – аялдама – «Дыбыстар әлемі»
Тақтада ерекше дыбыстар ілінген: Ә, Ө, Ү, Ұ, Қ, Ғ, Ң, Һ, Ы, І.
Әріптерге байланысты сөздер сосын мәтін құрастыру «Біздің колледж».
2 – аялдама –«Әңгімелесу төбесі»
Тақтадағы суреттерге қарап, білім алушылар бір – бірімен сұрақ – жауап әдісі бойынша әңгімелеседі.
Колледждің суреті.
- Мынау не? – Мынау мен оқитын колледж.
3 – аялдама – «Ойын ой шақырады». « Қай әріпті жазатын»
С А*А Т
Ж А П*Р А*
Ш А * Ғ Ы
Ж И * А З
Т* Л К*
*К*
4 – аялдама – « Мәтін сөйлемнен құралады»
«Біздің колледж» сызбасын толтырыңдар
.......
5 – аялдама – «Фонетика тауы» Өткен тақырыптар бойынша қандай өлеңдер, әндер білесіңдер.
4. Бекіту:
Ерекше дыбыстарды атай келе сөз, сөйлем, мәтін құрастырып оқу.
5. Қорытындылау:
1. Қазақ әліпбиінде неше дыбыс; әріп бар?
2. Өз оқу орның туралы не білесің, не айта аласың?
6. Бағалау:
7. Үйге тапсырма беру: Дыбыстардың құрамын жаттау. Сөздерге фонетикалық талда жасау.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділігі: Білім алушыларды сызбаны, сөз тіркестерін пайдаланып, мәтіннің мазмұнын ашуға үйрету.
2. Дамытушылығы: тез ойлау, ауызекі сөйлеуге дағдыландыру. Ақыл – ойын, білімге ынтасын дамыту, сөздік қорын байыту.
3. Тәрбиелілігі: Білім алушылардың мемлекеттік тілге деген қызығушылығын арттыру, тілді құрметтей білуге баулу.
Сабақтың түрі: Саяхат сабағы
Сабақты оқыту әдісі: түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ - жауап
Көрнекілігі: әріптер, тірек сызба, суреттер, әліпби
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
А) Оқушылармен амандасу, түгелдеу, себебін анықтау
Б) Оқушылардың Құрал – жабдықтарын тексеріп, зейіндерін сабаққа аудару
2. Үй тапсырмасын сұрау:
а) Рәміз дегеніміз не?
б) Елтаңба, әнұран туралы не білесіңдер?
3. Жаңа сабақ материалы:
Алфавитті біліңдер,
Онда жүйе, қалып бар.
Біздің қазақ тілінде
Қырық екі әріп бар.
Ана тілің - біліп қой,
Бостандығың, теңдігің.
Ана тілің – біліп қой,
Мақтанышың елдігің.
(Қ. Мырзалиев)
1 – аялдама – «Дыбыстар әлемі»
2 – аялдама – «Әңгімелесу төбесі»
3 – аялдама – «Ойын ой шақырады»
4 – аялдама – « Мәтін сөйлемнен құралады»
5 – аялдама – «Фонетика тауы»
- Саяхатқа дайынсыңдар ма?
1 – аялдама – «Дыбыстар әлемі»
Тақтада ерекше дыбыстар ілінген: Ә, Ө, Ү, Ұ, Қ, Ғ, Ң, Һ, Ы, І.
Әріптерге байланысты сөздер сосын мәтін құрастыру «Біздің колледж».
2 – аялдама –«Әңгімелесу төбесі»
Тақтадағы суреттерге қарап, білім алушылар бір – бірімен сұрақ – жауап әдісі бойынша әңгімелеседі.
Колледждің суреті.
- Мынау не? – Мынау мен оқитын колледж.
3 – аялдама – «Ойын ой шақырады». « Қай әріпті жазатын»
С А*А Т
Ж А П*Р А*
Ш А * Ғ Ы
Ж И * А З
Т* Л К*
*К*
4 – аялдама – « Мәтін сөйлемнен құралады»
«Біздің колледж» сызбасын толтырыңдар
.......
5 – аялдама – «Фонетика тауы» Өткен тақырыптар бойынша қандай өлеңдер, әндер білесіңдер.
4. Бекіту:
Ерекше дыбыстарды атай келе сөз, сөйлем, мәтін құрастырып оқу.
5. Қорытындылау:
1. Қазақ әліпбиінде неше дыбыс; әріп бар?
2. Өз оқу орның туралы не білесің, не айта аласың?
6. Бағалау:
7. Үйге тапсырма беру: Дыбыстардың құрамын жаттау. Сөздерге фонетикалық талда жасау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен өткізілетін «Эрудит» ойынының сценарииі
Ана тілің біліп қой, Бостандығың, теңдігің. Ана тілің біліп қой, Мақтанышың, елдігің.
Тіл ел тірегі
Мемлекеттік тілдің маңызы туралы түсінік беру. Сан ғасырлар бойы халықтың өзімен бірге жасасып, ұрпақтан-ұрпаққа мұра боп қалып жатқан ауыз әдебиетінің бай саласының бірі қазақ тілін ұрпақтың бойына сіңіре білуге және туған жерін сүюге, қадірлеуге,
Тіл - біздің тірегіміз!
Қазақ тілім - өз тілім, ана тілім, Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім. Қастерлейді ұл - қызың мәңгі сені,
Білімді бала қыр асар, Құтты болсын, тілашар!
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, №9 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Басенова Ақмарал Камаловна
Мұрын – иіс сезу мүшесі
Оқушыларды ұқыптылыққа, таза жүруге, сезім мүшелері, гигиена ережелерін пайдалана білуге үйрету, тәрбиелеу.
Қазақстан – Тәуелсіз мемлекет. Қазақстан – менің Отаным
Астана қаласы, «Көпбейінді колледж»МКҚК Қазақ тілі мен әдебиет пәні оқытушысы: Айсариева П. А
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.